atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību Tomēr neliek mieru viens jautājums
Ingars
Iesūtīts: 2009.08.13 17:51:06
Par Svētā Gara kristību. Jau bijušas divas diskusijas šajā forumā, bet vēl neesmu sapratis, kas tas ira. Ja es to neesmu saņēmis, tad es skaitos otrās šķiras kristietis vai kā? Un vai tas nozīmē, ka tikmēr man nav nekāda dāvana kalpošanai, bet jālūdz un jāgaida? Un kā vispār var zināt - esmu vai neesmu kristīts Svētajā Garā?
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
AutorsZiņas teksts
Ingars
# Iesūtīts: 2009.08.13 17:51:21
Par Svētā Gara kristību. Jau bijušas divas diskusijas šajā forumā, bet vēl neesmu sapratis, kas tas ira. Ja es to neesmu saņēmis, tad es skaitos otrās šķiras kristietis vai kā? Un vai tas nozīmē, ka tikmēr man nav nekāda dāvana kalpošanai, bet jālūdz un jāgaida? Un kā vispār var zināt - esmu vai neesmu kristīts Svētajā Garā?
Mulders
# Labojis Mulders: 2009.08.13 18:01:52
Ingars

Jox tu taads!

Sv. Gara kristiiba ir taa, kuraa tu sanjem Greeku piedoshanu un Sv. Gara Daavanu... skat ap d 2:38

Kristus to paveeleeja... un veelaak Apustulji un pats Dievs to apstiprinaaja ar aareeji ejoshaam ziimeem... Taa paraadot, ka Kristus kristiiba ir IISTA nevis maazhoshanaas ar uudeni un bubuleeshana!

Taapeec... tev nav jaashaubaas, ka tu ar Kristiibu esi sanjeemis to, ko pats Kungs ir soliijis tu sanjemsi!

Viena no Sv. Gara daavanaam ir ticiiba... un taa tev IR!

Un kā vispār var zināt - esmu vai neesmu kristīts Svētajā Garā?

Nu ja Dievs to saka, un ja Dievs nemelo, tad tas taa ir!
Jo Dievs tachu teica "Lai Top" un pasaule tapa!

Taapat Dievs reiz teica "Ingars" (vai kaa tevi tur sauc) - " Es Tevi Kristiiju Dieva Teeva, Deela un Sv. Gara vaardaa" un tieshi taapat kaa peec "Lai Top" arii peec shiem vaardiem tapa realitaate!

Zinaat tu to vari taapeec ka
1) Tu Esi Kristiits ar Kristus Kristiibu
2) Dievs nemelo
3) Secinaajums - Tev ir dots tas, kas shajaa Kristiibaa ir apsoliits - Greeku Piedoshaan un Sv. Gara Daavana!

Viss basta...

Savukaart visas taas piemetamaas lietas, ko Gars dod kaa gribeedams, driixti taas luugt, driixti peec taam tiekties, bet nelec paari savai dupai... maacies staigaat saakumaa ar to, kas dots... un Dievs nepametiis tevi un dos veel!

Ja par kaut ko varam shaubiities shai pasaulee... tad tas noteikti nav Dieva Vaarda iisteniiba un tas, ko shie Dieva Vaardi apsola! Tas ir kaa akmenii kalts... veel vairaak - akmens nav muuzhiigs, bet Dieva Vaardi IR muuzhiigi!

Taapeec muusu Kristiiba ir visspeeciigaakais un visstipraakais no Dieva Vaardiem pie kaa mees - nabaga kritushie greecinieki varam tureeties... jebkuros kaardinaajumos, jebkuros paarbaudiijumos... mees varam visam Kosmosam atkaartot to, ko pats Kosmosa Radiitaajs paar mums ir teicis - Es esmu Kristiits Dieva Teeva, Deela un Sv. Gara vaardaa" Un buut kristiitam ar Dieva autoritaati nav kaut kas taads, ko var izshaubiit viegli! Taa ir taa klints uz kaa mees esam uzcelti, tas ir tas viinakoks, kuraa mees esam iepoteet, taa ir taa dziiviiba un Dievishkjaa daba, pie kuras mums dota dalja!
Aivars
# Iesūtīts: 2009.08.13 18:02:28
Normāli luturi ir kristīti Tēva, Dēla un Svētā Gara vārdā. Apustulis Pēteris Vasarsvētkos runā par kristību saistībā ar Svētā Gara dāvanu. Ja esi normāli kristīts, tad baudi Gara kompāniju un nenervozē!
Mirga
# Iesūtīts: 2009.08.13 20:43:59
Ingars

Pajautā un palūdzi Jēzum skaidrību šajā lietā. Viņš to dos.
Paulus
# Iesūtīts: 2009.08.14 11:31:01
Kristība ir TIKAI VIENA - Dieva Tēva, Dēla un Svētā Gara vārdā - un tiek saņemta vienreiz grēku piedošanai. Ar to cilvēks arī saņem Svēto Garu. Līdz ar to jebkuram kristītam cilvēkam ir Svētais Gars.

Līdz ar to man pašam nav pieņemams harizmātiskajās kustībās lietotais "kristības Svētajā Garā" termins, kaut arī es pats esmu tādu saņēmis un tas bija tiešām nozīmīgs brīdis manā ticības dzīvē. Es to vairāk dēvētu par Svētā Gara izliešanos, kad, uzliekot rokas brāļi un māsas lūdzas, lai Svētais Gars bagātīgi izlejas pār cilvēku, stiprina viņa ticību un stiprina sekošanā Kristum. Tā arī bija manā gadījumā, kad šādā aizlūgšanā arī spēru soli, ko līdz tam baidījos spert - mutiski apliecināju, ka vēlos pilnībā sekot Jēzum Kristum un būt pilnībā Viņa māceklis, atdot Viņam savu dzīvi.
Neapgalvoju, ka visiem obligāti būtu jāpiedzīvo šāda garīgā prakse, tomēr par sevi varu liecināt, ka man tieši tas bija mirklis, kurā sastapos ar Dzīvo Dievu un ieticēju, ka Jēzus nomira Golgātā un augšāmcēlās, lai man tiktu piedoti mani grēki un es arī dzīvotu līdz ar Viņu.
Bet kā jau teicu, es nepiekrītu terminam "kristība Svētajā Garā", jo kristība ir tikai viena un šāda termina lietošana rada nevajadzīgus pārpratumus
Jānis Kalniņš
# Iesūtīts: 2009.08.14 15:25:38
Paulus

Tu pareizi raksti, es vēl varu pievērst uzmanību tam faktam, ka neviens no Acta aprakstīto notikumu dalībniekiem bevarēja būt kristīts pēc trinitārās formulas pirms Vasarsvētkiem , tālab arī tur ir lietots šis termins "kristīts Svētajā Garā". Bet pie pareizas lietu izpratnes arī mūsdienās šo terminu būtu pilnīgi normāli lietot tāda kontekstā, kā tu apraksti, jo šim vārdam "baptizo" jau ir ļoti plaša nozīme.
kasisl [159.148.14.119]
# Iesūtīts: 2009.08.14 17:46:29
Sveiks, Ingar.
Es varu pateikt savu viedokli, bet es to neuzspiežu kā vienīgo pareizo. Nav neviena, kas vārdā būtu pilnīgs, tāds nav ne Luters, ne Mulders ne arī es Kaspars.

Par kristību ūdenī „Tēva, Dēla un Svētā Gara vārdā” vai tikai „Jēzus vārdā”.
Formula „Tēva, Dēla un Svētā Gara Vārdā” ir minēta tikai vienā vietā - , Mat. 28:19.

Savukārt kristība Jēzus vārdā ir minēta vismaz 5 vietās: Ap. d. 2:38 , Ap. d. 8:16, Ap.10:48Ap. d. 19:5, Rom. 6:3 .

Jautājums - vai tiešām apustulis Lūka, kas sarakstīja Ap.d. un apustulis Pāvils būtu kļūdījušies lietojot terminu „kristība Jēzus vārdā”?
kasisl [159.148.14.119]
# Iesūtīts: 2009.08.14 17:47:02
Es domāju, ka nē.
Esmu pārliecināts, ka abas formulas, „kristība Jēzus vārdā” un „kristība Tēva, Dēla un Svētā Gara vārdā” ir vienlīdzīgas un pareizas, jo kristībā „Jēzus vārdā” ietilpst arī kristība Tēva un Svētā Gara vārdā un otrādi. Galu galā Tēvs un Dēls ir viens un Svētais gars no Tēva un Dēla iziet.
Es gan uzskatu, ka skaidrības labad tomēr labāk lietot formulu „Tēva, Dēla un Svētā Gara vārdā”.

Ok, tagad par Svētā Gara kristību.
Pirmkārt, par terminu „svētā Gara kristības”, vai pareizāk „kristīšana ar Svēto Garu”.
Es uzskatu, ka viennozīmīgi šim terminam ir tiesības pastāvēt.
Vārdu salikums „kristīs ar Svēto Garu” ir minēts vismaz 6 vietās, pa reizei katrā evaņģēlijā, kā arī 2 reizes apustuļu darbos: Mat. 3:11, Marka 1:8, Jāņa 1:33, Lūk. 3:16, Ap.d.1:5, Ap. d. 11:16.
kasisl [159.148.14.119]
# Iesūtīts: 2009.08.14 17:47:32
Starp citu, Svētā gara kristības vēl var apzīmēt arī kā Svētā Gara saņemšanu/piepildīšanos ar to:
Piepildīti ar Sv.Garu Ap. d. 2:4
Svētā Gara saņemšan, dabūšana, „nākšana” – Ap.d.8:15-17
Svētā Gara „dabūšana” Ap. d. 10:47
Piepildīšanās ar Svēto garu Ap.9:17
Svētā Gara nākšana Ap.d:19:5


Nu lūk, mums ir divi domas:
kristībā Jēzus vārdā ietilpst kristībā Svētā gara vārdā;
„Kristīšana ar Svēto garu”/”Svētā Gara kristības” ir bībelisks jēdziens.
Rodas jautājums, vai Jēzus vārdā ietilpstošā kristība svētā gara vārdā ir tas pats, kas kristība ar Svēto garu?
kasisl [159.148.14.119]
# Iesūtīts: 2009.08.14 17:48:04
Pēc manām domām, tas tomēr ir atšķirīgi notikumi.
Piemēram, šajā rakstu vietā kristība ar Svēto garu notika pēc kristības Jēzus vārdā:
• Ap.8: 14 Bet apustuļi, Jeruzālemē dzirdējuši, ka Samarija pieņēmusi Dieva vārdu, sūtīja pie tiem Pēteri un Jāni, 15 kas, tur nonākuši, lūdza par viņiem Dievu, lai tie saņemtu Svēto Garu, 16 jo tas vēl ne pār vienu no viņiem nebija nācis, bet viņi bija tikai kristīti Kunga Jēzus Vārdā. 17 Tad viņi uzlika tiem rokas, un tie dabūja Svēto Garu.
• Ap.d:19:5 To dzirdējuši, viņi tika kristīti Kunga Jēzus Vārdā. 6 Kad Pāvils uzlika tiem rokas, Svētais Gars nāca pār tiem: tie runāja mēlēs un pravietoja.

kasisl [159.148.14.119]
# Iesūtīts: 2009.08.14 17:48:35
Savukārt šajās rakstu vietā kristība ar Svēto Garu notika pirms kristības Jēzus vārdā:
• Ap.d.10: 47 "Kas gan varētu liegt ūdeni šo ļaužu kristīšanai, kas dabūjuši Svēto Garu tāpat kā mēs?" 48 Un viņš pavēlēja tos kristīt Jēzus Kristus Vārdā. Tad tie lūdza, lai viņš dažas dienas pie tiem paliktu.
• Ap.9:17 Ananija aizgāja un nonāca tanī namā un, viņam rokas uzlicis, sacīja: "Brāli Saul, Kungs Jēzus, kas tev parādījies ceļā, pa kuru tu nāci, mani sūtījis, lai tu atkal kļūtu redzīgs un pilns Svētā Gara." 18 Tūdaļ no viņa acīm nokrita kā zvīņas, viņš atkal redzēja un uzcēlies tika kristīts.
kasisl [159.148.14.119]
# Iesūtīts: 2009.08.14 17:48:50
Ko tad nozīmē Svētā Gara kristības?

Tā ir Svētā Gara spēka saņemšana būt lieciniekiem.
Ap.d.1: 4 Un, tos sapulcinājis, Viņš tiem pavēlēja neaiziet no Jeruzālemes, bet gaidīt Tēva apsolījumu, ko jūs, tā Viņš sacīja, no Manis esat dzirdējuši. 5 Jo Jānis gan ir kristījis ar ūdeni, bet jūs tiksit kristīti ar Svēto Garu pēc nedaudz dienām.
8 Bet jūs dabūsit spēku, kad Svētais Gars būs nācis pār jums, un būsit Mani liecinieki kā Jeruzālemē, tā visā Jūdejā un Samarijā un līdz pašam pasaules galam."

Svētā Gara kristībai iet līdzi runāšana mēlēs.
Dažās vietās tas pateikts tieši (Ap.d. 2:4; 10:46; 19:6), citās (Samarija - 8:14-18; Sauls/Pāvils - 9:17-1) tas noprotams no konteksta.
kasisl [159.148.14.119]
# Iesūtīts: 2009.08.14 17:49:52
Nu apmēram tā, pārējo uzrakstīšu ja būs laiks, tagad tā diemžēl nav.
Mulders
# Labojis Mulders: 2009.08.14 18:14:34
Par kristību ūdenī „Tēva, Dēla un Svētā Gara vārdā” vai tikai „Jēzus vārdā”.
Formula „Tēva, Dēla un Svētā Gara Vārdā” ir minēta tikai vienā vietā - , Mat. 28:19.

Savukārt kristība Jēzus vārdā ir minēta vismaz 5 vietās: Ap. d. 2:38 , Ap. d. 8:16, Ap.10:48Ap. d. 19:5, Rom. 6:3 .

Jautājums - vai tiešām apustulis Lūka, kas sarakstīja Ap.d. un apustulis Pāvils būtu kļūdījušies lietojot terminu „kristība Jēzus vārdā”?


Kasi, bet vai tad tu neesi šo vienkāršo lietu sapratis!

Kristīt "Tēva Dēla un Sv. Gara Vārdā" ir kristību "formula"... Tas ir tā kā Kristus To Iestādīja!

Savukārt "Kristīt Kristus Vārdā" - nozīmē tieši to - Ar Kristus Autoritāti... "Tā Kā Kristus Pavēlēja"... Kristīt Kristus Vārdā nozīmē - Kristīt tā kā Kristus to iestādīja, bet Kristus Iestādīja to tā, ka ir jākrista Tēva Dēla un Sv. Gara Vārdā!

"Darīt kaut ko Dieva Vārdā... " nozīmē neko citu kā šīs darbības veikšanu ar tās personas autoritāti kuras vārdā tu to dari.

"Kristība Kristus Vārdā" ir visparsastākā Kristus pavēlētā kristība, tikai tās izpildes rezultāts un tās efekts ir paša Kristus... Tā it kā Kristus pac personīgi to darītu...
Bet vai tu domā, ka Kristus pavēlēja Kristīt vienā veidā, bet pac to darītu citā veidā? Viņš tieši pasaka KĀ notiek Kristība - 3vienīgā Dieva Vārdā... Tas ARĪ Ir Ar Dieva Autoritāti!

Tādējādi "Kristus Vārdā" ir - Tā it kā to darītu Kristus!

Tas tāpat, kā, ja es tevi sūtītu kādam salabot datoru Muldera vārdā... Tad šī datora īpašnieks uz tavu darba rezultātu skatītos kā uz manu darba rezultātu. Ja tu ko salauztu, tad pa kaklu dabūtu es, jo tu to dari ar mau Vārdu - Manā Vārdā... Ja tu salabo labi, tad arī man nāksies pateicība... Bet TU to darīsi tā kā es tev to būšu iemācījis, jo es tev savu Vārdu dotu lietošanai tikai tad, ja tu rīkosies saskaņā ar manām instrukcijām!

Tādējādi - Tad kad jūs Kristījat Kristus Vārdā - Tas ir Ar Viņa Autoritāti - Vai jūs to darāt TĀ KĀ Kristus to pavēlēja darīt?

Ja tu šo saprastu, tad arī tev nerastos divas kristības!

Pajautā pats savam mācītājam, ja tu pārstāvi tradicionālo konfesiju - tad viņš tev pateiks kā notiek Laulības... Tur tā formula ir mazleit interesanta "Latvijas Republiksa Vārdā es jūs Salaulāju Dieva Tēva Dēla un Svētā Gara Vārdā"

Pirmais "Vārdā" attiecas uz to ar kā autoritāti tu to vari vispār darit... un tas nosaka tās robežas kurās tu vari rīkoties... Otrais "Vārdā" jau ir atsauce uz pašu 3Vienīgo Dievu...

Kristīt "Kristus Vārdā" nozīmē Kristīt DIeva Tēva Dēla un Sv`Gara Vārdā... jo tas ir tieši tas KĀ Kristus pavēlēja Kristīt!
kasisl [87.99.85.145]
# Iesūtīts: 2009.08.14 20:18:55
Mulder, es Tev pilnīgi piekrītu, un man šķiet, ka arī pats to jau pateicu (varbūt man tikai nesanāca), ka ka Ap.d. un Rom. minētā kristība ūdenī "Jēzus vārdā" ir tā pati kristība "Tēva, Dēla un Sv.Gara vārdā". Līdz ar to sanāk, ka visās tajās augšminētajās vietas, cilvēki saņēma kristību Jēzus vārdā viņi tika kristīti Tēva, Dēla un Sv.Gara vārdā tieši tā pat kā mūsdienās jebkurā kristīgā baznīcā.
Tad rodas jautājums, ja jau viņu kristība bija pareiza, kāpēc pirms tās vai arī pēc tās bija nepieciešama kristība ar Sv.Garu/Gara dabūšana/piepildīšanās ar Garu/Gara nākšana pār tiem ar līdzejošu zīmi runāšanu mēlēs (Ap.d. 2:4; 10:46; 19:6), (Samarija - 8:14-18; Sauls/Pāvils - 9:17-1)???
Mulders
# Iesūtīts: 2009.08.15 18:29:01
kasis, tāpat kā ar Vārdu, tāpat ar Sv. Garu Dievs ticības sākumā to apstiprināja ar līdzejošām zīmēm...

Vienā reizē Dievs parāda, ka Kristus Kristība ir īstā Kristība iepretīm Jāņa Kristībai, Citā vietā Dievs parāda, ka Jūdu dāvātā Kristība pienākas arī Samarijai, un tāpēc parāda ka Sv. Gars tiek dots, vēl citā vietā Dievs dod zīmi un parāda, ka Kristība pienākās visiem - arī pagāniem...

Dievs "lec ārā no kastītes" tad kad viņš iestāda kaut ko nebijušu, kaut ko, kas nekad nav bijis, kas ir jāapstiprina, ka tā nav tikai vārdi, bet aiz vārdiem stāv reāla lieta...

Un viņiem nebij nepieciešama Kristība ar Sv. Garu, bet gan Sv. Gars manifestējās kā Kristus Kristības realitāte mums redzamā veidā... Tā bij tā pati viena vienīgā Kristība, tikai Dievs atsevišķās būtiskās reizēs sagāza ienaida starpsienu... starp jūdiem un samariju, starm seno Jāņa Kristību un īsto Kristus Kristību starp Izraēlu un Pagāniem...

Tā ir tā pati viena Kristība...

Tieši šo atsevišķo manifestāciju dēļ mēs, kas šodien lasām Dieva Vārdu varam droši zināt ka Kristus Kristība IR īsta un patiesa, ka tajā tiešām mēs saņemam grēku piedošanu un Svēto Garu...

Arī Sv. Gara manifestācija pie Kristus kristībām un Pentakostā ir šādas Dieva "zīmogi" notiekošajam... Bet ja tu aceries no VD, tad ļoti daudzas lietas vēsturē Dievs dara vienu vienīgu reizi, lai nākamās paaudzes pēc tam ticētu... Dievs neatkārtojas... vai nu tici kā stāv rakstīts, jeb neticēsi arī ja miroņi augšām celsies...

Tas ir, ja tu šodien netici, ka tu saņem Sv. Garu tikai tāpēc, ka Dievs pret tevi neizdara tādu pašu īpašu izņēmumu kā pret Kornēlija namu, tad tava ticība balstās nevis Dieva Vārdā bet "fokusos", kurus arī Velns prot uztaisīt... tāpēc, ja tu atkrīti no Dieva Vārd un tas tev nav pietiekams lai zinātu ko tu saņem Kristībā, tad nepietks arī ja miroņi sāks staigāt...

Tāpēc... es, personīgi, šo harizmātu dzīšanos pēc ārējām zīmēm uzskatu par ticības vājuma pazīmi...
esenif
# Iesūtīts: 2009.10.12 20:54:05
Svētā gara kristība un ūdens kristība (Tēva, Dēla un Svētā gara vārdā) nav viens un tas pats. Un ir gana rakstu vietas, kas to apstiprina. Piemēram Kornēlijs vispirms saņēma SG kristību un sāka runāt mēlēs (viena no izpausmēm), pēc kā Pēteris teica: Kas gan varētu liegt ūdeni šo ļaužu kristīšanai, kas dabūjuši Svēto Garu tāpat kā mēs?
Kādā citā vietā atstāstot iepriekš minēto gadījumu Pēteris teica:
Kad es sāku runāt, Svētais Gars nāca pār tiem, tāpat kā sākumā pār mums.
Es atcerējos Tā Kunga vārdu, ko viņš ir sacījis: Jānis kristīja ar ūdeni, bet jūs tiksit kristīti ar Svēto Garu. Ja nu Dievs viņiem devis tādu pašu dāvanu kā mums, kas esam ticējuši Kungam Jēzum Kristum, kas tad es esmu, ka es būtu spējis Dievam pretoties?


Kādā citā vietā ar var lasīt skaidru norādi par atšķiribu starp SG kristību un ūdens kristību:
Kamēr Apolls bija Korintā, Pāvils, pārstaigājis augstienes apvidus, nonāca Efezā, un, sastapis dažus mācekļus, viņš tiem sacīja: "Vai jūs dabūjāt Svēto Garu, kad jūs kļuvāt ticīgi?" Tie viņam atbildēja: "Mēs pat neesam dzirdējuši, ka Svētais Gars ir." Viņš jautāja: "Ar kādu kristību jūs esat kristīti?" Tie atbildēja: "Ar Jāņa kristību." Bet Pāvils sacīja: "Jānis kristīja ar grēku nožēlas kristību, ļaudīm sacīdams, lai tie tic tam, kas nākšot pēc viņa, tas ir, Jēzum." To dzirdējuši, viņi tika kristīti Kunga Jēzus Vārdā. Kad Pāvils uzlika tiem rokas, Svētais Gars nāca pār tiem: tie runāja mēlēs un pravietoja.
Kā redzams, kristīšana SG notika caur aizlūgšanu ar roku uzlikšanu un tās "redzamais" rezultāts bija runāšana mēlēs un pravietošana.


es, personīgi, šo harizmātu dzīšanos pēc ārējām zīmēm uzskatu par ticības vājuma pazīmi...
Loģiski - savādāk tas rīvē kantis Tavam garīgumam. Tā teikt labākā aizsardzība ir uzbrukums.
Svētais
# Iesūtīts: 2009.10.13 13:56:02
Paldies esenif un kasisl [159.148.14.119] jūs esat labi pastrādājuši
Mulders
# Iesūtīts: 2009.10.13 14:16:39
Svētā gara kristība un ūdens kristība (Tēva, Dēla un Svētā gara vārdā) nav viens un tas pats.

Cik Kristības pavēlēja Kristus?
Cik Kristības ir Kristietībā?
Ko Saka Pāvils Efeziešu 4 ??

Sēdies divi

Un ir gana rakstu vietas, kas to apstiprina.
Nevienas pašas!

Piemēram Kornēlijs vispirms saņēma SG kristību un sāka runāt mēlēs (viena no izpausmēm), pēc kā Pēteris teica: Kas gan varētu liegt ūdeni šo ļaužu kristīšanai, kas dabūjuši Svēto Garu tāpat kā mēs?
Kristība ir Mūžības dāvana, nepakļaujās laikam... Šī Rakstu vieta atkal parāda, ka Kristus Pavēlētā Kristība notiek tieši tur kur ir šis Sakraments!

Pietam... Kristus nepavēlēja Jāņa Kristību... Tā kā nefleitē... Pēteris nekristīja Kornēliju ar Jāņa Kristītāja Kristību... bet tieši ar to Kristību, kuru Kristus bij Pavēlējis un tu pareizi citē... tā ir šī Sv. Gara Kristība... Tu kā Lācītis Pūks sadali Medu divās daļās... vienu Medu, kas ir Salds un otru Medu, kas ir Lipīgs Tas ir viens un tas pats Medus!

Kristus Pavēlēja tikai un vienīgi vienu vienīgu Kristību, Apustuļi nenodarbojās ar pašdarbību un neizgudroja citas Kristības, bet Pāvils vēl vairāk apstiprina ka šī ir tieši tā viena Kristība... pavēlēta ar Jēzus Muti un pēc viņa Pavēles un viņa Autoritātes izpildīta!

Tālāk... tu norādi ka tiešām existē atšķirība starp Kristus Kristību un Jāņa Kristību! Kristus pavēle ir Jāņa Vecās Derības kristības ēnas piepildījums - Īstenība! Atkal tu mēģini ievilkt Kristietībā 2000 gadus neesošu Kristību - Jāņa Kristību, tā izbeidzās līdz ar Vasarssvētkiem, kad paliek tieši viena Kristība - Jēzus Kristus pavēlētā Kristība, kura ARĪ tiek izpildīta caur Ūdeni un Vārdu... šo Kristus pavēlēto Vārdu... UN... Šajā Kristībā pēc Krisus apsolījuma mēs saņemam Svēto Garu...

Kā redzams, kristīšana SG notika caur aizlūgšanu ar roku uzlikšanu un tās "redzamais" rezultāts bija runāšana mēlēs un pravietošana.
Nepareizi... Redzi... Viņi tika kristīti Jēzus Kristus Vārdā - Tas nozīmē, tieši ar to Kristību kuru Jēzus Kristus pavēlēja, jo Kristus autorizēja tikai vienu vienīgu Kristību - Dieva Tēva, Dēla un Sv. Gara Vārdā! Nekādu citu Kristību Kristus nav iestādījis... Tieši tāpēc Kornēlija gadījumā Pēteris arī Kristī ūdenī, jo tā ir tā Kristus Pavēlētā... tas ka šajā Rakstu vietā tas nav uzrakstīts nozīmē to, ka tas jau ir zināms... Bībelē vispār neatradīsi sīkas instrukcijas Kristību rituālam... taču neskaitāmas rakstu vietas un Vēsture mums liecina par to kāds tas bija...

Loģiski - savādāk tas rīvē kantis Tavam garīgumam. Tā teikt labākā aizsardzība ir uzbrukums.
Mans Garīgums nav atkarīgs no fokusiem ko kāds uztaisa
Svētais
# Iesūtīts: 2009.10.13 14:28:37
Mulders Mulder nepareizi. Pastāv Ūdens Kristības un Kristības Svētajā Garā. Par ef.4, kur Pāvils min Vienu kristību, viņš uzsver šo vienu, kas ir kristība Svētajā Garā, neuzsvērdams otru, kas ir Ūdens Kristības. Tāpēc tevi ir samulsinājis tas izteikums par Viena ticība, Viena Kristība un Viens Kungs. Bet kā esenif un kasisl [87.99.85.145] jau norādīja ir neskaitāmie piemēri Bībelē, kur cilvēki saņemot Svētā gara kristību runāja mēlēs un tu tos nevari ar savu teoloģisko argumentāciju ne iz/paskaidrot , ne saprast, ne apiet, jo tev šādas dāvanas nav ( kristības Svētajā Garā un runāšanas mēlēs)! Tāpēc tu visādi centies, bet tev nesanāk. Lai gan es nebūt nenoliedzu to, ka esi Jēzus kalps, un patiesu sirdi centies visus apgaismot. Tieši tāpat es nenoliedzu to, ka tu esi patiesi pestīts, jo esi Jēzu Kristu pieņēmis kā Kungu un pestītāju, tāpēc ej uz debesīm, neskatoties uz to, ka netici un nepieņem dāvanu - Svētā Gara kristības, kas ir spēks būt par Jēzus liecinieku un spēks dzīvot kristīgu Dievam patīkamu dzīvesveidu. Un Dievam ir žēl, ka tu to nepieņem, bet Dievs mīl vienlīdz tevi un mani ar vienādu mīlestību, neatkarīgi no tā!
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 24 , pavisam kopa bijuši: 92