atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību Svētie grēcinieki?
Maris
Iesūtīts: 2009.08.07 22:39:24
Lasot komentārus šajā forumā radās jautājums.
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . >>
AutorsZiņas teksts
incognito
# Iesūtīts: 2009.08.14 07:29:24
Merlins
Hmm. Mani mulsina, ka tas pats Dievs, kas vēl nesen bija licis nogalināt visu ieņemto pilsētu iedzīvotājus, nu aicina mīlēt savus tuvākos, pagriezt otru vaigu, ja tev cērt pļauku un tā tālāk.
Mulders
# Iesūtīts: 2009.08.14 09:37:35
incognito, tad tu vienkaarshi neesi VD lasiijis, kur arii Dievs ir zheelastiibas Dievs... un aciimredzot arii JD neesi lasiijis, kur Kristus visai drastiski meedz izriikoties un biedee ticiigos ar elli, saliidzinot ar kuru VD izskataas kaa pastaiga rozhu laukaa!
Mārtiņš
# Labojis Mārtiņš: 2009.08.14 09:45:10
incognito
Hmm. Mani mulsina, ka tas pats Dievs, kas vēl nesen bija licis nogalināt visu ieņemto pilsētu iedzīvotājus, nu aicina mīlēt savus tuvākos, pagriezt otru vaigu, ja tev cērt pļauku un tā tālāk.

Mulsumu mazina pārrunas ar mācītāju, izglītošanās un piedalīšanās dievkalpojumos. Un bieži vien parādās priecīgs pārsteigums, kad tu ieraugi to, ko pirmajā acu uzmetienā liedz ieraudzīt tava grēcīgā daba, kas tik ļoti vēlas Dievu apsūdzēt.
Vakar biju dievkalpojumā, kur sprediķa tēma bija notikums par Ābrahāma ceļu uz Morija zemi (1. Moz. 22) - par nodomāto dēla Īzāka upurēšanu - kas, pārstājot lūkoties ar apsūdzību (Dievs, kā Tu tā drīkstēji!) nomainās ar atvieglojumu, saprotot to stāstu pareizi un saredzot Dieva dāvāto žēlastību.
-Jona-
# Iesūtīts: 2009.08.14 10:03:27
Aivars

Fetišisms, nu Die`s atpestī.. Man pat nav bijis nekad krustiņš ap kaklu, patiešām, uzdrošinos domāt, ka man tas ir sirdī. Pilnīgi piekrītu, ka ticība nav atkarīga no vietas ne tml., kā nekā garā un patiesībā mums būs lūgt.
Es nefanoju par Jēzus Māti, es viņu mīlu . Vai tas izslēdz tuvakmīlestību pret kaitinošo līdzcilvēku, vai mīlot JMariju, ar to pašu līdzcilvēkam noteikti tiks mazāk?

Neesmu ne reizes bijusi Medžugorjē un pat neplānoju, bet tas nekādīgi netraucē saprast tos, kas bez svētceļojumiem nevar savu kristiesa dzīvi iedomāties. Nekad neesmu bijusi Izraēlā (derdzas šī valsts), bet arī man notrīcētu sirds, Kalvārijas ceļu izstaigājot, un zini, ne jau nu vecā bruģa pēc ...
aizlāpu es to tādējādi, ka labāk noskatos `Jēzu no Nācaretes` nevis spiežos Jordānas aizžogotajā skatu laukumiņā, kur drūzma drīzāk traucētu izjust Viņu.
-Jona-
# Iesūtīts: 2009.08.14 10:09:08
Aivars

he, kaut kad atceros te lasījusi un re, palaimējās pat atrast!


Pāvils Iesūtīts: 2007.02.16 13:23:58

... Es jutos aptuveni līdzīgi tā, kā pirmo reizi nonācu Izraēlā un iebridu Galilejas jūrā, jeb Ģeneceretes ezerā - ezerā, pa kura virsmu staigāja Jēzus, kur zvejoja un vētras briesmas pārdzīvoja Jēzus un apustuļi. Mani stipri saviļņoja apziņa, ka kautkādā homeopātiskā devā esmu nonācis fiziskā kontaktā ar Jēzu un apustuļiem. Mani tāpat šodien saviļņo apziņa ... (tālāk runa par sukcesijām)


tad nu, plz, analogu vērtējumu kā manam nabaga olīvkokam..... :P :P
Mulders
# Iesūtīts: 2009.08.14 10:12:54
vai mīlot JMariju, ar to pašu līdzcilvēkam noteikti tiks mazāk?

Te viss ir OK... miileet ticiigos ir ok... Probleema rodas, kad konkreeta nebibliska attieksme pret Mariju tiek padariita par dogmu, kas RKB kontextaa noziimee, ka, ja tu tam netici un to nepienjem, tu esi shkjirts no Bazniicas un RKB adepta galvaa tas noziimee - shkjirts no Dieva... Kas sanaak mazliet paradoxaali, ja cilveeks veido attieciibas ar Jeezu taa kaa Raksti to pagjeer, tad tomeer RKB, kas it kaa paarstaav sho pashu Jeezu Zemes Virsuu tomeer atljaujas tev uzkraameet veel citas extrabibliskas prasiibas un saistiit tavu sirdsazpinju ar prasiibaam peec maldu un nepatiesiibas atziishanas... tad taa teikt nevar buut vienlaciigi RKB teiktais vaards un Rakstos teiktais vaards no Dieva!
Mulders
# Iesūtīts: 2009.08.14 10:20:32
-Jona-

Un muusu pašu spriedumi par to ko Jēzus varēja darīt nekādīgi šo varēja nepadara par izdarīja! Ja tu jebkuru tev patīkamu, simpātisku vai vēlamu varēja pārvērt par aktualitāti un ticības objektu, tad tu neko citu nedari, kā radi sev elkus!

Tādējādi ir leģitīmi norādīt, ka tava ticība par Marijas kādu extra-īpašu stāvokli pāri tam, kurš viņai jau ir, ir tikai un vienīgi vēlamā uzdošana par esošo! Un tas rada dīvainas pārdomas par to, ka, lai kāds iemīlētu Mariju, viņam kaut kā tā ir jāglorificē par Debesu Ķēniņieni... Kāpēc citiem ticīgajiem tā mīlēšana sanāk dabiska uz to Mariju kura ir atklāta Rakstos... un nav nepieciešams viņai piekarināt pašizdomātu godību, lai tad nu to padarītu par savas mīlestības objektu... tā tu mīli nevis Biblisko Mariju, bet -Jonisko- pašizdomāto Mariju... kas nozīmē, tavas mīlestības objekts esi tu pati, tevis pašas izdomāti svētie, dievi u.c. faktiski radīti tēli!
Jo nedz Rakstos nedz pirmo gadsimtu Kristiešu darbos mēs neatrodam par Mariju neko no tā, ko šodien par Mariju sludina RKB "svētie"
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2009.08.14 10:26:35
-Jona-
Neesmu ne reizes bijusi Medžugorjē un pat neplānoju, bet tas nekādīgi netraucē saprast tos, kas bez svētceļojumiem nevar savu kristiesa dzīvi iedomāties. Nekad neesmu bijusi Izraēlā (derdzas šī valsts), bet arī man notrīcētu sirds, Kalvārijas ceļu izstaigājot, un zini, ne jau nu vecā bruģa pēc ...

Bet tu aizdodies uz Medžjugorji praktiski, svētceļojumā. Un aizbrauc uz to derdzīgo valsti, Izraēlu, un tad paskaties, kā tas stiprinās vai mainīs tavu ticību. Piedod par tiešumu, tagad tas no malas izklausās tikai pēc jūsmīgas fanošanas.

aizlāpu es to tādējādi, ka labāk noskatos `Jēzu no Nācaretes` nevis spiežos Jordānas aizžogotajā skatu laukumiņā, kur drūzma drīzāk traucētu izjust Viņu.

Tad tu gribi vai negribi klātienē pabūt vietās, kur Jēzus kā cilvēks gāja savas zemes gaitas? Vai arī par varītēm baidies zaudēt iedomāto romantismu.
-Jona-
# Iesūtīts: 2009.08.14 10:40:07
Mārtiņš

Kāpēc tu domā, ka man dosi norādījumus, un vēl tādā tonī? Es pietiekami labi izjūtu Jēzu katru dienu lūgšanā tepat Latvijā, vismaz šobrīd man neprasās doties nekur.
Pabūt klātienē Izraēlā - tas vienalga nozīmētu iedarbināt savu iztēli, jo neviena vieta vairs neizskatās kā Jēzus laikos. Tāpēc jau saku, ka filmā es patiesi to visu izjūtu labāk - pat autentisko vēsturisko vietu nozīmē.
Mulders
# Iesūtīts: 2009.08.14 10:46:44
-Jona-

Eu, es i-netā esmu daudzus gadus, daudz redzēts, bet tu būsi pirmā, kas no rakstīta texta toni spēj nolasīt Super!
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2009.08.14 10:48:21
-Jona-

Atvaino. Es nedevu norādījumus tev, bet rūpējos, lai mazticīgiem cilvēkiem neliktos, ka fanošana par olīvkokiem utt. pieder pie kristīgās ticības.
Varbūt nonāku bišķi pretrunā ar Pāvila norādijumiem Rom.14, tamdēļ tālāk centīšos paklusēt.
Rausītis
# Iesūtīts: 2009.08.14 10:49:39
Mulders
nesaki viss, indi tekstā var labi sajust
Mulders
# Labojis Mulders: 2009.08.14 10:54:53
Rausītis... Mārtiņa textā nekādas indes nav, bet reku viņš pats paskaidro ko viņš runā...

Pārāk daudz šaizes rodās no tā, ka cilvēki textam piedomā intonāciju... un tad ej un pierādi, ka neesi kamielis!

Mana bilde šajā forumā ļoti labi attēlo 99% to "intonāciju" kurā es runāju!

Mārtiņš
# Iesūtīts: 2009.08.14 11:01:38
Drusku jau inde tai tekstā bij, atzīstu. Bet tamdēļ, ka zinu, cik pats esmu pārpratis kristietību dēļ dažādām pārjūsmīgām liecībām, kas tiek pasniegtas, it kā šāda fanošana ir teju obligāta.
Un Mulderam ar` taisnība. Baznīcas dienās māc. R.Eimanis lasīja lekciju "Misija un pārpratumi", kur viens no aspektiem bija tieši šāds, ka mēs savas emocijas piedēvējam sarunbiedram. Vispār pagrūti to ievērot sadzīvē. Jālūdz un pacietīgi jāmācas.
-Jona-
# Labojis -Jona-: 2009.08.14 11:04:36
Mārtiņš

Būs jau labi.
bet vai to visu tu tieši tāpat attiecini arī uz bīskapa Pāvila fanošanu par iebrišanu Galilejas jūrā ? uz priekšu būtu korekti vienlīdz aizrādīt arī viņam, ta jau mums abiem kopā, he he..
Rausītis
# Iesūtīts: 2009.08.14 11:11:55
nē, nē es ne par Mārtiņa textu konkrēti, es par Muldera izteikumu "es i-netā esmu daudzus gadus ..." in general
Rausītis
# Iesūtīts: 2009.08.14 11:14:01
Mārtiņš
es vakar ar atminējos Eimaņa lekcijas "psihotrikus" un konstatēju, ka tie ir baigi virspusīgie, tālu ar tiem neaizbrauksi, respektīvi der lielākoties sarunājoties ar pavisam svešiem cilvēkiem. bet lekcija bija atraktīva
Mārtiņš
# Labojis Mārtiņš: 2009.08.14 11:17:01
-Jona-

Bīskaps Pāvils atstāsta savu faktisko pieredzi un liecina par savām sajūtām, kas balstītas uz reālu iebrišanu tajā ezerā, nevis uz iedomātām izjūtām, kas būtu, ja iebristu. Manās acīs un ausīs tur ir grandioza atršķirība. Tieši tāpat kā runāt par "es priecājos, cik laimīgi būtu tie cilvēki, kam es ziedotu 1000Ls" pretstatā "mani priecē to cilvēku laime, kam palīdzēja mans ziedojums". Domai vajadzētu būt skaidrai.
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2009.08.14 11:19:10
Rausītis
Tajā laika brīdī neko vairāk nevar pagūt. Bet ar to pietiek, lai daži aizdomātos un paši raktu dziļāk.
-Jona-
# Labojis -Jona-: 2009.08.14 11:47:55
Mārtiņš

Baidos, ka īsti skaidra tā doma tomēr nav... jeb - ja es tikai domās noglāstu to koku, kam Viņa roka pieskārusies, tā ir tā nolāpītā feti-šizma, bet ja kāds to izdara reāli - ij nava vairs nekādas feti-šizmas ?

ups...

<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 192 , pavisam kopa bijuši: 12295