atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību Svētie grēcinieki?
Maris
Iesūtīts: 2009.08.07 22:39:24
Lasot komentārus šajā forumā radās jautājums.
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . >>
AutorsZiņas teksts
Mulders
# Iesūtīts: 2009.08.12 18:09:54
spēcīgs arguments... neko teikt....

Kristiešiem "tā stāv rakstīts..." parasti ir arguments!
Aivars
# Iesūtīts: 2009.08.12 18:10:18
-Jona-
Efeziešiem 2:8 Jo no žēlastības jūs esat pestīti ticībā, un tas nav no jums, tā ir Dieva dāvana.

Un beidz plosīties ar visiem tiem cilvēku nosacījumiem, bet ļauj Dievam noteikt!
Jā, kristietis jau tagad ir pestīts! Jā, mūžīgā dzīvība ir jau sākusies! Tādēļ to sauc par mūžīgu, nevis pēcnāves utt.

Jā, pestīšana no žēlastības šķiet riskanti nepedagoģiska, jo kāds var mēģināt to ļaunprātīgi izmantot. Bet gan jau Dievs nav mazais bērns, ja šo risku uzņēmās!
Tik un tā Gara augļi ir Gara ierosināta darbība cilvēkā, nevis cilvēka aprēķins, kā atbilst bauslībai. Labāk, ka viens cilvēks tic pestīšanai, nevis, ka dzīvo ar pārliecību, ka ir neglābjams, jo nespēj bauslības nosacījumus piepildīt.
-Jona-
# Labojis -Jona-: 2009.08.12 18:16:36
Aivars
beidz plosīties ar visiem tiem cilvēku nosacījumiem, bet ļauj Dievam noteikt!

Tieši to es daru, ka ļauju - to noteiks tikai Viņš. Taisnajā tiesā noteiks.


Labāk, ka viens cilvēks tic pestīšanai, nevis, ka dzīvo ar pārliecību, ka ir neglābjams

Un kāpēc jādzīvo ar tādu pārliecību, reiz ir iespējams atgriezties no grēka... tomēr ja neatgriežas - tad ir vnk krimināli borēt, ka jau droši pestīts.

16 ... pār mani nāca Tā Kunga vārds:
17 "Cilvēka bērns, Es tevi esmu ielicis par sargu Israēla namam. Kad tu uztversi vārdu no Manas mutes, tad tev tie jāpamāca un jābrīdina Manā Vārdā,
18 kad Es saku bezdievim: tev jāmirst! - un tu to nepamāci un nebrīdini, lai bezdievis atgrieztos no sava ļaunā ceļa un tas paliktu dzīvs, tad bezdievis gan nomirs savos grēkos, bet viņa asinis Es prasīšu no tavas rokas. /Ec.3/

Aivars
# Iesūtīts: 2009.08.12 18:20:17
masiks [212.93.96.2]
Nu tas `tverģ` ir krieviskajā tulkojumā. Bet vieta tiešām grūti interpretējama, jo lietots vārds, kasarī apzīmē arku vai aili arhitektūrā. (Tiesa arī daži izteicieni latviešu valodā ir mulsinoši)
Taču nedaudz filozofiski apcerot, ja visums nav bezgalīgs, bet kaut vai pēc leģendas par lielo sprādzienu, tas izplešas, tad jautājums ir, vai telplaikas robežas ir pārvaramas, vai tomēr ir iztēlojamas kā siena pret ko atdurties.
Mulders
# Iesūtīts: 2009.08.12 18:22:38
Tieši to es daru, ka ļauju - to noteiks tikai Viņš. Taisnajā tiesā noteiks.

Un ko darīt, ja Tiesnesis jau savu verdiktu ir izteicis... ???

Patiesi, patiesi Es jums saku: kas Manus vārdus dzird un tic Tam, kas Mani sūtījis, tam ir mūžīgā dzīvība, un tas nenāk tiesā, bet no nāves ir iegājis dzīvībā. (C) by JK

Jēzus viņai sacīja: "ES ESMU augšāmcelšanās un dzīvība; kas Man tic, dzīvos, arī ja tas mirs,un ikviens, kas dzīvo un tic Man, nemirs nemūžam! Vai tu to tici?"

-Jona- vai tu to tici
-Jona-
# Labojis -Jona-: 2009.08.12 18:25:25
Mulders

Mazticība vēl nav ticība un ļauna cilvēka (ļauno garu) t.s. "ticība" jau nu nepavisam nē. Vakar jau noskaidrojām.
off.
Aivars
# Iesūtīts: 2009.08.12 18:38:00
masiks [212.93.96.2]
Zinu, kas tur rakstīts, tādēļ piedāvāju pafilozofēt pēc analoģijas par nepārvaramām robežām, nevis piedāvāju gatavu teoloģisku skaidrojumu.
Protams, ir dzirdētas apceres, ka zeme reiz bijusi ūdens apvalka ieskauta līdz grēku plūdiem kā siltumnīcā, utt, bet nu tās ir teorijas, kurās neesmu tā īsti iebraucis., tāpat kā tumšās matērijas vai antimatērijas lauciņos.
Ingars
# Iesūtīts: 2009.08.13 08:09:04
-Jona-
It kā Raksti paši nebūtu savulaik sastādīti uz autoritatīvu cilvēku izteikumu pamata!

Ir tomēr atšķirība starp tiešu Dieva atklāsmi, kas IR Viņa Vārds un cilvēka domām PAR Dieva Vārdu, kas reizēm ir atklāsme no Dieva un reizēm paša cilvēka domas un spriedumi. Luters nekad nepretendēja uz savu rakstu darbu iekļaušanu bibliskajā kanonā, bet gan, ka tie visi izvērtējami pēc Svētajiem Rakstiem.
Ne par velti Svēta Gara vadīti cilvēki sastādīja šo Svēto Kanonisko Rakstu apkopojumu, atstājot ārpusē to, kas nav tieša atklāsme no Dieva. Ņem vērā, ka autoritatīvie cilvēki arī mēdz kļūdīties, taču Dievs nekad nekļūdās.

Tev nekad nav ienācis prātā, kāpēc gan VD ir tik nomācoši gara salīdzinot ar JD? Kur pēdējā mums neapšaubāmi taču svarīgāka?
Nu šeit vienmēr jāievēro princips - Raksti skaidro Rakstus, Jēzus un apustuļi ļoti bieži atsaucās un pamatojās uz Vecās Dērības Svētajiem Rakstiem.

Bet varbūt tieši tāpēc, ka uz priekšu mums pieteikts apgūt Dievu, tā teikt, dzīvajā - uzklausīt vienlīdz arī Svētajā Garā mums adresēto..?
Bet varbūt ir arī brīdinājumi par nolādētiem cilvēkiem un nolādētiem eņģeļiem, kuri sludina viltus evaņģēliju un mulsina cilvēkus ar viltus brīnumiem. Luters arī savā sprediķī par viltus praviešiem teicis, ka tie parasti sludina savus melus Dieva Vārda aizsegā, citādi tos varētu viegli atpazīt, bet sātans ir viltīgs, viņš paņem patiesību un to nedaudz izmaina

Jēzus teica, ka Svētais Gars nerunās no Sevis Paša, bet cels Viņu godā, ņems no tā, kas ir Viņa un atgādinās mums visu, ko Viņš ir mācījis. Pat Jēzus, kad Viņš sludināja ko jaunu, vienmēr to pamatoja uz visām iepriekšējām atklāsmēm Vecajā Derībā, tāpat rīkojās arī Viņa apustuļi - viņi atsaucās uz Vecās Derības pravietojumiem un atklāsmēm. Bet neviens pāvests, neviens katolis nespēj mācību par Marijas godināšanu pamatot Svētajos Rakstos, tikai citu cilvēku maldīgajos spriedumos un māņticīgajā cilvēku ieviestajā tradīcijā.

Jā, Svētais Gars arī šodien dod atklāsmes, taču tā ir Labā Gana balss, kuru mēs pazīstam, jo tas runā pazīstamas lietas un vienmēr Dievs ievēro šādu principu - KATRA NĀKAMĀ ATKLĀSME BALSTĀS UZ VISĀM IEPRIEKŠĒJĀM UN IR PILNĪGĀ KANONISKĀ SASKAŅĀ AR TĀM. Mācībai par Marijas bezgrēcību, godināšanu utt. nav nekā kopīga ar iepriekšējām atklāsmēm

Vēl viena svarīga lieta - SVĒTAIS GARS NEKAD NEDOD SAVSTARPĒJI PRETRUNĪGAS ATKLĀSMES. Kā tad tas nāk, ka praviešiem un mācītājiem no vasarsvētku draudzēm Svētais Gars saka, ka tādas aktivitātes, kas notiek Aglonā saistībā ar jaunavu Mariju nav no DIeva?

Un vēl - ko tev Marijas godināšana var dot tādu, ko tu nevarētu rast viņas Dēlā Jēzū Kristū? Bet ja Jēzū ir viss, tad kamdēļ nepieciešama Marijas godāšana, lūgšana?

Raksti, atmetot stingri piekodinātas lietas ,patiesi ir viena štrunta tradīcija... ieilgusi patvaļa un herēze, aha. :P

Vai es pareizi sapratu - tu nostādi piekodinātās lietas, ko pāvesti piekodinājuši līdzās Svētajiem Rakstiem?
Mulders
# Iesūtīts: 2009.08.13 11:00:27
Ingars, vai tad -Jona- par Mariju un Pāvestību vispār runāja?
Ingars
# Iesūtīts: 2009.08.13 11:09:38
Mulders
Ok, es laikam no tēmas novirzījos, tas bij sakarā ar vienu diskusiju delfos
-Jona-
# Labojis -Jona-: 2009.08.13 13:57:38
Ingars

Un vai šie Vasarsv. draudžu mācītāji ir pilnībā svēti? Viņu darbi ir tikai lieliski/Sv.Gara pilni, pavada viņus nepārprotamas līdzejošas zīmes, nekādas krīzes viņu sludināšanu neskar - cilvēki nāk un nāk stāvgrūdām, iedegas un atgriežas, un vispār viss ko uzsāk, izdodas nevainojami ,jo Dieva svētība pa priekšu iet?
Es akceptēju tikai tādus praviešus, turklāt viņu liecības saskan. Lai viņš būtu katolis, pareizticīgais vai luterānis... tas taču galu galā kaut ko nozīmē, ne?

Vai varbūt tavas autoritātes ir vnk labi mācītāji/teologi, kuri var arī kļūdīties un ir kļūdījušies visos laikos. Kāds no viniem atgriezis vairāk cilvēku Jēzum kā JMarija Medžugorjē? Kurš?
(ka Aglonā visas aktivitātes tikai dievišķas, es arī nedomāju, ir tur zināma augstprātība pret citmā konfesijām, ir šis tas laicīgs, komercijas momenti u.c.)


viltus pravieši - ir tik skaidri nosauktas pazīmes, kas savukārt pavadīs viņus - viņu runa būs pasaulīga, darbi ļauni, dzīve pilna baudām, mantkārību, šie vai nu iztaisīsies paši par Jēzu (Visarions) vai, tieši pretēji - noliegs Viņu, miesā nākušu. utt. utjpr.

Nu kas joprojām tik ļoti neskaidrs.
Ja vēl gribēsi malt to pašu uz rinķī, neatbildēšu vairs. Praviešus nevar izskaitļot forumā, pravieši un viņu liecības ir jāiepazīst/jāatpazīst. Gluži kā Jēzus mācekļi atpazina Jēzu sirdīs, nekādam Kajafam vis atļaujas neprasīdami!

Kas rokas pa Rakstiem, ka putekļi vien pa gaisu, ir šie:

10 ... viņi iegāja jūdu sinagogā.
11 Tie bija labvēlīgāki par Tesalonīkes jūdiem un vārdu labprāt uzņēma, meklēdami ik dienas rakstos, vai tas tā esot.
12 Daudzi no viņiem kļuva ticīgi...
/Ap.d.17/

un vēl tad skeptiskākie no viņiem sašutuši atšķauda , ka Jēzum lūk, sabats pārkāpts, ka zobu pret zobu princips pārkāpts un vēl milzumu citu pārkāpumu...



Ps. (par JMariju es paturpināju turpat delfos)
http://forums.delfi.lv/read.php?f=97&i=168611&t=168611
Ingars
# Iesūtīts: 2009.08.13 16:31:14
-Jona-
Kristieši tā nedara - nesalīdzinās savā starpā svētumā un labo darbu daudzumā. Tu nupat atklāji kādus augļus tevī radījusi tā mācība no Medžjugorjē. arī man tā ir, kad es skrienu pakaļ visam kam, tikai ne Jēzum. Turklāt, mani uzmanīgu dara tava nepatika pret tiem, kas meklē Rakstos apstiprinājumu. Farizēji šņākdami vērsās pret Jēzu, kad Viņš norādīja, kur Svētajie Raksti dod liecību par Viņu
Papucs
# Iesūtīts: 2009.08.13 18:08:07
Mirga
rezultāts, manuprāt, norādīja taisni pretējo
Cenšos pilnībā uzticēties Tam, kurš mani no nāves izglāba. Viņu tad arī uzskatu par Dievu, jo tā Viņš sevi nosauca.
Un Viņa liecība dažādās manas dzīves situācijās ir man svarīgāka par tūkstošu cilvēku liecībām, pat ja viņi būtu priesteri, bīskapi, iespējams, pat Pāvesti.
-Jona-
# Iesūtīts: 2009.08.13 18:23:06
Ingars

Bet es neskrienu pakaļ nekam, kas nav Jēzus. :P

Kristieši tā nedara - nesalīdzinās savā starpā svētumā un labo darbu daudzumā.

Jā jā, šeit viņi toties salīdzinās killēšanas apjomos... phe.
Galu galā vienīgais bibliskais kritērijs ir darbi, un man ir visas tiesības tos izvērtēt. Kā tad savādāk lai atšķir viltus praviešus no īstajiem? Tu pats pēc kā izvērtē interesanti, pēc pareizām/gludām runām vai tad?

Farizeji visvairāk šņāc, kur Sv. Raksti dod liecību pret viņiem pašiem. Platas mutes brūķēdami, gariem pušķiem rotājušies... tikai tie auglīši vai nu izpaliek vai vienādiņ sapuvuši...
Ingars
# Iesūtīts: 2009.08.13 18:37:28
-Jona-
Bet es neskrienu pakaļ nekam, kas nav Jēzus. :P
Un kas tad ir tā skriešana pakaļ Marijas tēlam un parādībai?

Jā jā, šeit viņi toties salīdzinās killēšanas apjomos... phe.
Galu galā vienīgais bibliskais kritērijs ir darbi, un man ir visas tiesības tos izvērtēt. Kā tad savādāk lai atšķir viltus praviešus no īstajiem? Tu pats pēc kā izvērtē interesanti, pēc pareizām/gludām runām vai tad?


Darbi ir un tie leicina par to, ka Dievs tur ir, jo tik tiešām ir kā tu saki - zīmes un brīnumi, un ļaudis stāvgrūdām iekarstas un atgriežas, ir dziedināšanas, ir izmainītas dzīves, ir noziedzieki, slepkavas, izvarotāji par citiem cilvēkiem kļuvuši, kuri paši turpina rūpēties tālāk par citiem dzīves pabērniem. Bet šie mācītāji visi kā viens tev apliecinās, ka tā katoļu mācība par Mariju nav no Dieva. Bet ārēji izlikties jau daudzi prot, taču ko katrs sludina - es nepazīstu to balsi, kas man liek godināt cilvēku līdzās Jēzum, lūgt viņu un dēvēt par līdzpestītāju, tas ir tas antikrists, kurš grib ar viltu ieņemt vietu Dieva tronī. Bet vai tu neesi lasījusi, ka Dievs ar Savu godu nekad nedalīsies, nevienam citam nepienākas stāvēt Viņam līdzās, kā vien Jēram.

Marija bij krietna kalpone un Dieva bērns, bet viņa zin savu vietu, jo ne viņa bij cienīga atvērt septiņus zīmogus atklāsmes grāmatā, ne viņai pienākas pestīšanas nopelns

Farizeji visvairāk šņāc, kur Sv. Raksti dod liecību pret viņiem pašiem. Platas mutes brūķēdami, gariem pušķiem rotājušies... tikai tie auglīši vai nu izpaliek vai vienādiņ sapuvuši...
Āmen, tad nu skaties un redzi, kurp ved Medžjugorjē parādība. Skaties uz sevi un redzi savus augļus - pēc darbiem mēs gan vērtējam, taču savā starpā salīdzināties, kuram vairāk, labāk - tas noteikti nav no Dieva, bet no pašas elles dziļumiem. tā ir lepnība, tieksme pacelties un valdīt pār citiem - tā sakne jau redzama iekš tās parādības, kas liek sevi godināt blakus Jēzum. Bet es tev saku - neviens Debesu valstībā nestāvēs Jēzum blakus, neviens cits, kā vienīgi Viņš vienīgais tiks godināts.

Tu nevari nedz rakstos pamatot, nedz arī pateikt - kas Marijai ir tāds, ko nevar dot Jēzus

27 Un gadījās, kad Viņš tā runāja, tad kāda sieva paceltā balsī uz Viņu sacīja: "Svētīgas tās miesas, kas Tevi nesušas, un tās krūtis, ko Tu esi zīdis."
28 Bet Viņš sacīja: "Tiešām, svētīgi ir tie, kas Dieva vārdu dzird un pasargā."

te lūk tiek aizbāzta mute visiem tukšiem jūsmotājiem, jo līdzās Savai mātei Viņš liek ikvienu, kurš Dieva vārdu dzird un pglabā sirdī.

Es nezinu neviena cita debesu valdnieka, kā vien Jēzu un lai slavēts ir Dievs, kurš Mariju tā svētījis, tiešām svētīga viņa ir, bet dažiem tīk zaimot viņas piemiņu, netikli viņu pielūdzot, kā debesu ķēniņieni - šādu godu Dievs nekur bībelē nav apliecinājis, ka Marijai būtu dots.
-Jona-
# Labojis -Jona-: 2009.08.13 19:47:58
Ingars

Un atkal man jāaizstāv mūsu brāļi katoļi - ne jau viņi to izdomāja, ka JMarijai nu pienākas īpašs gods, to Savai Mātei dod Jēzus Pats, vairākās, svastarpēji nesaistītās, atklāsmēs turklāt. Ja tik tu būtu tās iepazinis, tu vismaz krietni sašaubītos savā patlabanējā pārliecībā.

Nu saki - ja reiz Dievs spēj akmeņus pārvērst par cilvēkiem, tad kas tev būtu iebilstams, ka vienu cilvēku (Sava Dēla Māti) Viņš izveido Īpašu? Tādu Pavisam Pavisam Īpašu ? Kā nekā tā ir Viņa Māte, vienīgā un neatkārtojamā uz laiku laikiem.
vai tev ar iztēli viss kārtībā? vai spēj iedomāties, ka tieši viņas rokas ikdienas gādāja par savu mīļo Puisīti visā Viņa dzīves garumā un pat pēc tās...?

Vismaz atbildi uz šo vienu jautājumu - ko tāds fakts gan mainītu tavā vai citu pestīšanā? - proti, tas fakts, ka JMarija varētu būt no laika gala bezgrēcīga radīta (nu pieņemsim!). Kāpēc tev tas nav vienalga? īpaši, ja tu viņu nemīli?


Man patiesi pietiek ar to, ka viņa ir mūsu Pestītāja Māte. Pat ja (pat ja!) viņa būtu visparastākā sieviete, kāda vien iedomājama, arī tad viņa būtu Viņa Māte...
... man ir mīļš pat katrs mūžvecais olīvkoks, kam garāmejot varētu būt pieskārusies Viņa roka... kur nu vēl...!

Aivars
# Iesūtīts: 2009.08.13 21:59:05
-Jona-
.. man ir mīļš pat katrs mūžvecais olīvkoks, kam garāmejot varētu būt pieskārusies Viņa roka... kur nu vēl..

Negribu aizvainot, bet aicinu aizdomāties, vai fetišisms ir obligāts ticībai? Liekas Tavs pēdējais komentārs (ieskaitot visu argumentāciju par Mariju) lieliski atklāj to domāšanu, kas stāv gan aiz dažām Baznīcas vēsturē vērojamām parādībām, gan popkultūras elementiem. Vēlreiz gribu uzsvērt, es negribu kašķēties vai aizvainot, bet pats priekš sevis esmu tā domājis, kur ir tā robeža, un vai lūdzot aramiski es esmu tuvāks Jēzum, nekā, ja daru to latviski; vai Jeruzālemes olīvkoki vairāk par Viņu liecina, nekā Latvijas ozoli, ko arī Viņa roka radījusi; vai iedomāta fanošana par māti Mariju Viņu vairāk pagodina, nekā cieņa pret to kaitinošo ģimenes vai draudzes locekli, ko Viņš arī ir mīlējis līdz pat Krustam...
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2009.08.13 22:05:18
Aivars
Tieši manas domas, izrāvi vārdus no mutes.
incognito
# Iesūtīts: 2009.08.13 22:31:09
Ingars
KATRA NĀKAMĀ ATKLĀSME BALSTĀS UZ VISĀM IEPRIEKŠĒJĀM UN IR PILNĪGĀ KANONISKĀ SASKAŅĀ AR TĀM

Vai tad tā ir?? Jaunā derība nešķiet esam īpašā saskaņā ar Veco derību.
Merlins
# Iesūtīts: 2009.08.13 22:55:30
incognito

Man gan Jaunā Derība šķiet ļoti saskanīgs VD turpinājums.
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 14 , pavisam kopa bijuši: 78