atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Lezbo - episkopāts.
Merlins
Iesūtīts: 2009.05.29 08:34:18
Nu re, Zviedrijas baznīca, kas pirmā no luteāņu baznīcām ieviesa sieviešu ordināciju, tagad Stokholmas diecēzē ir ievēlējusi par bīskapi lezbieti, kas dzīvo reģistrētā savienībā ar citu sievieti. Konsekvents solis, kas arī bija sagaidāms. Ja esi teicis "a", agri vai vēlu jāsaka arī "b".
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 49 . 50 . >>
AutorsZiņas teksts
Voldemārs
# Iesūtīts: 2009.06.01 09:45:01
Merlin!
Kā šeit būs ar sukcesiju? Viņa taču būs (kad ordinēta) īsteni patiesā sukcesijā, kā to uzskata daži sukcesijas piekritēji, it īpaši pašā zviedru zemē.
Mulders
# Iesūtīts: 2009.06.01 10:22:58
Voldemārs, vai tu palaidi garām to daļu kuru Merlins teica, ka roku sukcesija ir bezjēdzīga bez mācības sukcesija. Bet ja ir mācības sukcesija, tad tā ir labāka ar roku sukcesiju nekā bez...
Merlins
# Iesūtīts: 2009.06.01 11:32:06
Mulders

Pie Tevis visu kristīto ticīgo līdzdaļa Kristus ķēnišķīgajā priesterībā svētīgās formās redzama parādās.

Voldemārs

Šeit ar sukcesiju ir tā, ka Zviedrijā roku uzlikšanas pēctecības zīme ir savu jēgu un apustulisko kodolu pazaudējusi. Tādēļ arī uz neseno bīskapu konsekrāciju zviedru bīskapi nebija aicināti un mūsējie vairs nebrauc pie viņiem. Īsteni patiesa sukcesija ir tad, kad pēctecīgu baznīcu katoliski bīskapi kādas pēctecīgas, katoliskas baznīcas ticīgās tautas izraudzītu vīru iesvēta bīskapa amatā patiesi mācīt Dieva vārdu un pārvaldīt sakramentus saskaņā ar Kristus iestādījumu un pārraudzīt baznīcas dzīvi, to uzturot apustuliskajā mācībā un praksē. Tu tāpat kā daudzi sukcesijas kritiķi vispirms postulē, ka Merlins un zviedri sukcesiju izprot "šādi" un pēc tam pats to centies atspēkot. Taču ne Kamelotā, ne Upsalā par sukcesiju nerunā tā kā Tu.

Mulders
# Iesūtīts: 2009.06.01 11:34:50
Merlins, nupat nefiga nesapratu ko tu man pateici!
Es prosto skatos textaa... es pat varu tev nepiekrist, tak censhos nepalaist garaam, kot eici!
vilks
# Iesūtīts: 2009.06.01 12:10:08
Mulders
Manuprāt, Merlins mēģināja tev izteikt komplimentu.
Mulders
# Labojis Mulders: 2009.06.01 12:15:43
vilks... man arii radaas taada aizdoma, tak izteica dikti to sarezhjiiti! Labi... Merlins=Labs... Jo Mulderam vajag izteikt komplimentus, Mulders vispaar ir gudrs, skaists,pazemiigs un kautriigs

A ja nopietni... peedeejaa laikaa maacos klausiities... Saakumaa jau saveejos! Baigi neiet vienalga, vienalga piekjeru sevi izlasaam to ko gribu/negribu izlasiit, nevis to kas rakstiits!
Anima
# Iesūtīts: 2009.06.01 22:14:15
Par TF un ĶKL. Cienījamais Juliāns kardināls Vaivods sāktu Maldoņa grāmatu lietot privātām svētapcerēm, ja viņam nāktos saskarties ar to kas (un galvenais kādā veidā) tiek šobrīd mācīts TF sistemātiskās teoloģijas (dogmatikas klons) lekcijās. Tas nav domāts kā kompliments maldoņa sacerējumam, ja kas.
vilks
# Iesūtīts: 2009.06.01 22:53:12
Anima
Hmm, vai tad nu būs tik traki? Pilnīgi gribas iet paklausīties.
Balss
# Iesūtīts: 2009.06.02 00:34:17
Mulders
Kā nu tu nesaprati? Uzprasies uz skaidrojumu? Jā, jā, Tev liels kompliments! (Pat man pieleca! Un tu lai nesaprastu! Šķelmis!)
Aivars
# Iesūtīts: 2009.06.02 22:13:31
Nu gan koķetērija panesusies. A tēma laikam tak nopietna.
indriķis
# Labojis indriķis: 2009.06.04 13:27:13
Merlins pēctecīgu baznīcu katoliski bīskapi kādas pēctecīgas, katoliskas baznīcas ticīgās tautas izraudzītu vīru iesvēta bīskapa amatā patiesi mācīt Dieva vārdu un pārvaldīt sakramentus saskaņā ar Kristus iestādījumu un pārraudzīt baznīcas dzīvi, to uzturot apustuliskajā mācībā un praksē.

Es taču ar saku to pašu.
Merlins
# Iesūtīts: 2009.06.06 18:35:01
indriķis

Nu ko tad visu laiku mani apstrīdi par šo tēmu?
indriķis
# Labojis indriķis: 2009.06.07 14:51:48
Merlin , Texts ir sakarīgs, gandrīz viens pret vienu ar to Vienprātības grāmatas tekstu par bīskapu iesvētīšanu senajā baznīcā, bet diskusija jau ir par to, ko ar šo textu kurš saprot.

Es saku, ka pie šīs pēctecības LB nepieder imaginatīvā zviedru roku uzlikšanas ķēdīte.

Otrs, bīskapa amatā saskaņā ar JD ir gan draudzes mācītājs, bet episkopālas administrācijas baznīcās arī atsevišķi izvēlēts mācītājs(-i) ar titulu bīskaps, proti, luteriskās baznīcās baznīcas katolicitāte un pēctecība nav atkarīga no tā ekleziālā modeļa, kas tajās pastāv saskaņā ar tradīciju vai izvēli.

Merlins
# Labojis Merlins: 2009.06.07 23:52:30
indriķis

Kā Tev šķeit, kas varētu mani kā ierindas lv. pilsoni pārliecināt, ka Tava privātmuižiņa ir kaut kādā sakarā ar Kristus dibināto apustulisko baznīcu?

Bīskaps vienmēr ir bijis diecēzes gans un pārraugs. Cita lieta, ka pirmsākumos diecēzes robežas sakrita ar viena ciema vai pilsētas draudzes robežām, bet tas nevilkās pārāk ilgi. Kopš 1.-2.gs visa baznīca bija "episkopālas adminsitrācijas". Citādas nemaz nebija. Tajās izvēlēja bīskapus nevis mācītājus ar titulu "bīskaps". Vēl cita lieta, ka 16.gs Vācijā bīskapa amats bija tiktāl deģenerējies, ka tie vairs ne mācīja, ne kristīja, bet vairāk tiesājās, rīkoja balles un devās karagājienos. Tad Luters raudzījās pēc tiem, kas joprojām pilda šo visbūtiskāko evaņģēlija kalpošanu, un atrada tos vietējo draudžu virsmācītājos (Pfarherren). Bet tas jau bija "avārijas risinājums" krīzes situācijā.
indriķis
# Labojis indriķis: 2009.06.08 20:11:10
Merlin, kāpēc gan lai man tevi būtu jāpārliecina?
Dieva Vārds top sludināts un Sakramenti izdalīti.

Ja paskatāmies vēsturiski, tad ļoti lielu baznīcas vēstures daļu (arhi)bīskaps ir bijis tikai vēl viens feodālis uz Kristus Baznīcas kakla un ne tikai Vācijā.

Te jau ir tā mūsu atšķirība, ka man pietiek ar Rakstu ( un LTA ) autoritāti, lai cieņā turētu man draudzes uzticēto kalpošanas amatu, bet tu mēģini sava episkopālisma apoloģijai autoritāti gūt no vēsturiski nosacītiem notikumiem .

Kaut vai Luteriskajās baznīcās - "avārijas risinājums" jeb luteriska normalitāte ir pastāvējusi gadsimtiem, bet episkopālisma ideoloģija luterismā ir salīdzinoši nesena, aizgūta no episkopāļiem/anglikāņiem.

Un cik šo bīskapu šodien gana un pārrauga daudz maz ortodoksā kontekstā? Tas reprezentantu pulciņš, ko redzēju uz bildes saistībā ar viena jaunizcepta "Visas" Krievzemes neliela luterāņu pulciņa bīskapa iesvētīšanu? Bet cik ir komūnijā ar lezbo-jepiskopātu?
Merlins
# Labojis Merlins: 2009.06.09 03:37:41
indriķis

Atvaino, ja Tevi aizkaitināju. Mans jautājums nebija domāts kā uzbrauciens un nebija arī tik personiski Tev no manis, bet vispār kādam, teiksim, "savas muižiņas" (Tu pats šo terminu ieviesi ) mācītājam no caurmēra lv pilsoņa. T.i., parastam cilvēkam nav daudz iespēju izvērtēt, vai Tu vārdu sludini pareizi un sakramentus izdali saskaņā ar Kristus iestādījumu. Tad pēc kādām pazīmēm viņš lai spriež, ka viņam tomēr varētu būt darīšana ar apustulisku baznīcu, ja viņam tas liktos svarīgi?
Aivars Lapšāns
# Labojis Aivars Lapšāns: 2009.06.09 13:25:55
Merlins
Nu re, Zviedrijas baznīca, kas pirmā no luteāņu baznīcām ieviesa sieviešu ordināciju, tagad Stokholmas diecēzē ir ievēlējusi par bīskapi lezbieti, kas dzīvo reģistrētā savienībā ar citu sievieti. Konsekvents solis, kas arī bija sagaidāms. Ja esi teicis "a", agri vai vēlu jāsaka arī "b".

Nesalīdzini Latviju ar Zviedriju. Pedarsti -mācītāji Latvijā no LELBa tiek izslēgti. Tāpat arī tas notiks ar kādu lezbieti , ja tāda parādīsies LELBā.
Latvijā mācītājas ir pie Dieva vedušas tūkstošiem cilvēku. Piem, Bitēna jauna būdama mācītāja ieradās kādā skolā un sludināja tur Dieva vārdu. Daudzi ir kļuvuši ticīgi. Arī skolas direktors jau ir ļoti spēcīgs kalpotājs. Tad nāca cita likumdošana un ...viss tur paputēja. Tādu likumdošanu gribi arī Tu ieviest baznīcā. Jādod tikai Tev vara....Tāpat reiz biju kādā skolā Alūksnes rajonā. ļoti tālu no civilizācijas. Uz to skolu no Rīgas braukāja māsa Līvija. Es biju šokā, kad visa skola klausījās Dieva vārdu zināja lūgšanu utt ...simti, no mācītājas Līvijas ir saņēmuši Jēzu. Līvijai ir ap septiņdesmit gadi. Es vispār brīnijos kā Līvija spēja aizbraukt tādu attālumu ik nedēļu no Rīgas uz miestu , kur pat žiguļa neredz.Tu, Merlin, ne uz ko tādu neesi spējīgs ,jo Dievs Tev to nekad nedos , jo Tu pret viņu karo.
Merlin. Tev , piedod , nav sajēgas pret ko Tu karo. Tu karo pret Jēzu. Tev nav izsmeļošas , sakārtotas, sapratnes , kur , ko var darīt sieviete. Arī par vīriešu kalpošanu tas pats.
Tas , ka Tu pieved par piemēru sievietes ir cinisms. Zviedrijā vīrieši visu salaiduši grīstē. Te ir runa par skaidru un neliekuļotu ticību kā vīriešos . tā sievietēs. Ja tādas nav , tad baznīca sāk karot pret SVĒTAJIEM ( SIEVA SADZĒRUSIES SVĒTO ASINIS Jāņa atklāsmes grāmata.) Tas ir bīstami. Tu tecini svētajiem asinis. Tu piedāvā karu pret svētajiem
Tāpat Iļģu ciema cietumā vesela sieviešu komanda kalpo pie noziedznieku pestīšanas.
Vēlreiz aicinu - domā ko domā, domā ko raksti. Labāk paskaties pats uz sevi, uz Jēzu. Vai pats neesi,, garīgais homoseksuālists,,. Beidz karot ar svētajiem. Silti iesaku.
Mulders
# Iesūtīts: 2009.06.09 15:47:25
Aivars Lapshaans, aizej pie Santa, vinjsh arii daudzus ir pie ticiibas vedis un daudz kalpojis, gan arii vinjsh spees tev nosaukt ij tajaa pashaa Zviedrijaa u.c. valstiis daudzus gejus un lezbietes, kas ar savu kalposhanu daudzus ir pie ticiibas vedushi! Nu un?

Merlins pareizi karo, pret Dieva Vaarda izkjeeziishanu tas tu beedz no Dieva Vaarda kaa no uguns visu Dieva tiasniibu pakljaujot saviem uzskatiem par to kas ir labs un kas ir slikts... arii tu taapat kaa Ieva un kaa senie Juudi savu pieredzi liec par Dieva taisniibas arbitru, Dieva Vaardu atmetot...
indriķis
# Labojis indriķis: 2009.06.09 15:50:54
Merlin , šī pati lieta ir aktuāla visās baznīcās un, pirmkārt,
tā ir katra garīdznieka atbildība tā Kunga priekšā, ko mācīt no kanceles un apliecināt arī ārpus kanceles.

Kā jau es teicu, citviet izvērtēšana ir uzticēta šiem īpaši izvēlētajiem bīskapiem un pa retam viņi ar to arī tiek galā.

No otras puses, kas tad ir radījis šaubas, ka ortodoksas luterāņu baznīcas per see ir apustuliskas baznīcas?
Aivars Lapšāns
# Labojis Aivars Lapšāns: 2009.06.09 16:09:16
indriķis

Apustuliskas baznīcas LELB, Katoļu, Pareizticīgo nemaz nav.( Es te domāju baznīcas vadību ar pravietisku spēku apustuliskā kalpošanā , aktuāla Dieva vārda ziņošana no tā , kurš ir Dieva uzrunāts pravietiskā redzējumā, nevis baznīctēvu piesaukšana par notikumiem un iekārtu, kas sen vairs nav aktuāla, jo Dievs runā uz mums šodien. Tagad mēs esam baznīctēvi. Ir tikai jautājums - vai mēs brālī ko tādu gribam saskatīt....vai mums nederdzas, ka viņam nav izglītība , bet viņš ir pravietis....
Apustuliskās baznīcas formējas savādāk. Par vadītājiem apustuliskajās baznīcās ievēl pēc rakstiem - ticībā stiprākie ,kurus ievēl vecaji. Šajos kalpotājos galvgalī ietilpst arī pravieši, jo apustuliskajās baznīcās pats par sevi pravieši ir , jo Dievs svētī tādu baznīcu , kur ir pareiza hierarhija. Piem. Vispasaules baznīca ,,Ģimene,,. Tur ir bībliskais hierarhijas princips. Tāpēc arī sievietes ne vīrieši galvgalī nevar būt homoseksuālisti un nav , jo viņi kalpo kā svētie, svētais atlikums. Vienmēr tiek šādā baznīcā dots gods Dieva vārdam (pravieša) , jo informācija no Dieva bieži vien ir cita , atšķirībā no tā ko var lemt kāds izglītots , bet neticīgs mācītājs(piem Sants). Nav šīm baznīcām galvgalī praviešu, un neliks , jo šādās baznīcās par praviešiem ņirgājas, piesmej, kaunina, draud, liekuļo, jo tad var sašķobīties sekulārisma pamati baznīcā, ja sāks ņemt vērā praviešu Vārdu. Sātanam tas nav izdevīgi.
Latvijas vadošās baznīcas hierarhija sevī ietver tikai teoriju( izejas pozīcija no apsutuļiem) -,, Es jums dodu visu varu ...,,...,,kam jūs grēkus atlaidīsiet ....utt.... Tā ir tikai viena no teoloģijām , kas sakārto piem, katoļu baznīcu, bet patiesība ir cita, jo Jēzus nedeva varu mācītājiem( varam iedomāties kā brīnītos Jēzus mācekļi, ja Jēzus pateiktu - rakstu mācītāji ir augstāki par jums , klausiet viņus...). Pareiza apustuliska pēctecība darbojās līdz Konstantīna laikiem . Konstantīns izdarīja gan labu , gan sliktu, jo ōficiālajā valsts baznīcā sagāja pārāk daudz liekuļu , kuri sāka apkarot praviešus, patiesos Jēzus mācekļus, svētos....Gala rezultāts bija likumsakarīgs - ticīgo slepkavības, garīgs fašisms pret tiem , kuri mīlēja Jēzu.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 49 . 50 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 88 , pavisam kopa bijuši: 1106