atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Lezbo - episkopāts.
Merlins
Iesūtīts: 2009.05.29 08:34:18
Nu re, Zviedrijas baznīca, kas pirmā no luteāņu baznīcām ieviesa sieviešu ordināciju, tagad Stokholmas diecēzē ir ievēlējusi par bīskapi lezbieti, kas dzīvo reģistrētā savienībā ar citu sievieti. Konsekvents solis, kas arī bija sagaidāms. Ja esi teicis "a", agri vai vēlu jāsaka arī "b".
<< 1 ...
AutorsZiņas teksts
Rūķis
# Iesūtīts: 2014.03.10 17:29:28
neredzu vairs komentārus, ja kads var, tad paturpina temu par jaunu
Uz poda pats aiziesi, vai arī meklēsi kādu, kas tavā vietā pačurā?
aivars.lapsans [78.28.194.103]
# Iesūtīts: 2014.03.10 18:46:19
skatījums [46.109.251.77]


Baušļi un bauslība nav viens un tas pats. Runa iet par vispārējo priesterību. Vecajā derībā priesteri drīkstēja būt tikai vīrieši. Jaunajā ir teikts - ,, Jūs visi esiet priesteri,,....
Jaunās derības priesterība tiek attiecināta uz draudzes iespējām. - draudze sadala kalpošanas amatus pati (ordinācija). Jaunās derības priesterība ir - kalpošanas amati draudzē.
aivars.lapsans [78.28.194.103]
# Iesūtīts: 2014.03.10 18:51:29
skatījums [46.109.251.77]

Piemēram, ja sieviete vada rekolekcijas, viņa skaitās priestere.
Par baušļiem.
Jēzus atstāja vēl vienu bausli, vienpadsmito - Jaunu bausli es jums dodu , ka jūs cits citu mīlat.
Tā kā ir 11 baušļi.
skatījums [46.109.251.77]
# Iesūtīts: 2014.03.11 08:33:13
Vai tas, ka jaunajā derībā visi ir priesteri atceļ Rakstu vārdus, ka sievietei nebūs mācīt? Kāpēc tu neatbildi uz kaudzi maniem jautājumiem kurus es uzdevu?
aivars.lapsans [78.28.194.103]
# Iesūtīts: 2014.03.11 10:35:04
skatījums [46.109.251.77]

Es jau skaidroju. Pacenties izlasīt visus manu skaidrojumus. Nemāca tur , kur nedrīkst mācīt. Ir valstis , kur nemāca. Sieviete tiklīdz apprecās, viņa publiski nedrīkst sarunāties ar vīrieti uz ielas.
Vai tad tas nebūtu apsurds, ja te, Latvijā , kas notiek ļoti bieži, apprecās kristiete ar nekristieti. Tu gribi teikt, ka kristiete savu vīru nedrīkst mācīt Bībeli? Viņa drīkst mācīt un tas viņai ir galvenais - iemācīt savam vīram kas ir Jēzus.
skatījums [46.109.251.77]
# Iesūtīts: 2014.03.11 13:15:19
Kāda daļa ticīgajam ar neticīgo? Tiem nebūs vilkt vienu jūgu. Raksti aizliedz precēties ticīgajam sr neticīgo. Tāpat kā vecajā derībā Dievs aizliedza savai tautai ar citām tautām sajaukties, jo to dievi noved no ceļa...

Bet tavi skaidrojumi ir tavas interpretācijas, nevis Dieva Vārda ievērošana. Tu neskaidro tā, kā tas ir patiesi Jēzus garā.
skatījums [46.109.251.77]
# Iesūtīts: 2014.03.11 13:30:12
Bet tam man gan tevī patīk, ka tu uzstājies pret homoseksuāļu tiesībām. Tu man atgādini Jehu no VD, kas dega par Dievu, lai iznīcinātu ļauno.
aivars.lapsans [78.28.194.103]
# Iesūtīts: 2014.03.11 14:25:48
skatījums [46.109.251.77]

Bet tavi skaidrojumi ir tavas interpretācijas, nevis Dieva Vārda ievērošana. Tu neskaidro tā, kā tas ir patiesi Jēzus garā.

Re ku pats/ti nonāci pie atslēgas - Jēzus garā

Tur jau tā lieta , ka Jēzus vienmēr nostājās to pusē, kurus apvainoja. Piem. Marta, mācekļi atnāk sūdzēties Jēzum, ka viens tur bez viņiem māca, izdzen ļaunos garus....ko Jēzus ? - Jēzus atbildēja - Ja Manā vārdā to dara, tad drīkst.
Reliģiozi cilvēki apvaino mūsu ticības māsas. Jēzum priekš tādiem ir barga vārds!
skatījums [46.109.251.77]
# Iesūtīts: 2014.03.11 16:06:03
Bet kāpēc Pāvils piemin šo? Kādā kontekstā? Kas Ādams pēkšņi labāks par Ievu? Taču zinām, ka visi ir grēkojuši, un visiem trūkst dievišķās godības.

13 Jo Ādams ir pirmais radīts, pēc tam Ieva.
14 Un Ādams netika pievilts, bet sieva tika pievilta un krita pārkāpumā;

Atbildi man, lūdzu, konkrēti uz šo jautājumu. Lūdzu, lūdzu Tevi. Tu visu laiku aplinkus un savas interpretācijas bīdi..
aivars.lapsans [78.28.194.103]
# Iesūtīts: 2014.03.11 19:22:25
skatījums [46.109.251.77]

Tas ir ģimenes modelis , ko iestādījis Dievs. Sievai jāpakļaujas vīram, bet vīram jāmīl sieva. Principā , ja viens otru mīl, tad šis modelis darbojas.
Bet , diemžēl, tagad vīrieši ar sievietēm dzīvo kopā un daudzās ģimenēs sievas vada visu mājas soli, jo vīrs ir galīgi nevarīgs. Ko tad, lai ģimene iet purvā? Nē , sieviete glābj ģimeni. Uzņemas pārraudzību.
skatījums [46.109.251.77]
# Iesūtīts: 2014.03.12 08:06:50
Pag, kādā kontekstā to Raksti saka? Vai ģimenes modeļa kontekstā? Tad tavs iepriekš teiktais nav spēkā, ka ticīga sieva māca neticīgu vīru. Jo pirms tam teikts, ka sievai nebūs mācīt un valdīt pār vīru! Tad kā īsti ir?
aivars.lapsans [78.28.194.103]
# Iesūtīts: 2014.03.12 10:20:01
skatījums [46.109.251.77]

Protams, ka raksti saka vispirms ģimenes kontekstā. Ādamam un Ievai nevajadzēja nekādus rakstus. Viņiem Dievs bija klātesošs. Pirmo cilvēku attiecību kultūra veidojās no brīvas izvēles. - es varu klausīt sievu un varu neklausīt. - es varu klausīt vīru un varu neklausīt.
Vēlāk , kad civilizācija kļuva ļauna, Dievs sāka ieviest korekcijas. Vienīgā tauta, par kuru ir aprakstīts, ka sievietēm ir ierobežojumi. ir ebreji. Mēs esam pagānu tauta . Uz mums neattiecas ebreju bauslība. Mums jāvadās pēc apstākļiem. Ja nav vīriešu kas māca , drīkst mācīt sievietes. Jo ir teikts - pat akmeņi runās.
Būtībā sievietes uzvedība draudzē un mājās ir katras sievietes attiecību kultūra ar Dievu. Mājās būs tikai nesaskaņas, ja vīrs visu laiku bļaus - klusē.....paskaties,, kas te rakstīts, tu mani nemācīsi, bet malka no meža nebūs izvesta, pagalms nesakopts, bērni kopā ar t
aivars.lapsans [78.28.194.103]
# Iesūtīts: 2014.03.12 10:22:20
tēvu pīpēs....

Domāju , ka tas vārds mācīt , vairāk attiecas uz tādām sievietēm, kuras īstenībā nemaz nemāk pamācīt, bet uzstājīgi runā muļķības.
Tā arī teologi interpretē Korintā notiekošo bardaku.
skatījums [46.109.251.77]
# Iesūtīts: 2014.03.12 11:51:24
Pamatā Rakstos gan teikts, lai sieva vīru klausa un bijā, nevis otrādāk. Es gan domāju, ka Dievam ir citi iemesli, kāpēc neļauj sievai mācīt un valdīt, un ne tāpēc, ka kultūra vai bauslība. Turklāt tas nav teikts bauslības sakarā!
skatījums [46.109.251.77]
# Iesūtīts: 2014.03.12 11:51:38
8 Tad nu es gribu, lai vīri lūdz Dievu katrā vietā, paceldami svētas rokas bez dusmām un šaubām.
9 Tāpat arī sievas pieklājīgā uzvedībā, kaunīgi un savaldīgi, lai viņas greznojas nevis ar matu pīnēm un zeltu vai ar pērlēm vai dārgu uzvalku,
10 bet ar to, kas pienākas sievām, kuras grib parādīt dievbijību, - ar labiem darbiem.
11 Sieva lai klusībā mācās visā padevībā;
12 taču mācīt es sievai nepieļauju, nedz valdīt pār vīru, bet viņai jāturas klusībā.
13 Jo Ādams ir pirmais radīts, pēc tam Ieva.
14 Un Ādams netika pievilts, bet sieva tika pievilta un krita pārkāpumā;
15 taču viņa tiks izglābta, dzemdējot bērnus, ja tā paliks ticībā un mīlestībā un svētā dzīvē ar savaldību.
skatījums [46.109.251.77]
# Iesūtīts: 2014.03.12 11:52:28
Tas ir patiess vārds: ja kas tiecas pēc bīskapa amata, tas iekāro teicamu darbu.
2 Bīskapam pienākas būt nepeļamam vienas sievas vīram, sātīgam, prātīgam, godīgam, viesmīlīgam, izveicīgam mācīšanā;
3 ne dzērājam, ne kauslim, bet lēnīgam, ne ķildīgam, ne mantkārīgam;
4 tādam, kas labi valda savu namu, kas bērnus tur paklausībā un pilnā godbijībā;
5 (Bet, ja kas neprot valdīt sava paša namu, kā tas gādās par Dieva draudzi?)
6 ne jaunatgrieztam, lai viņš neuzpūstos un neiekristu velna tiesā.
7 Bet viņam vajag arī būt labā slavā pie tiem, kas ir ārpusē, lai viņš neiekristu neslavā un velna valgā.
8 Diakoniem tāpat būs būt cienīgiem, ne divkosīgiem, ne pārmērīgiem vīna baudītājiem, ne negodīgas peļņas kāriem,
9 tādiem, kas ticības noslēpumu glabā skaidrā sirdsapziņā.
10 Arī šie papriekš jāpārbauda, pēc tam lai viņi kalpo, ja nav viņiem ko pārmest.
11 Sievām tāpat būs būt cienīgā
skatījums [46.109.251.77]
# Iesūtīts: 2014.03.12 11:53:14
cienīgām, ne mēlnesēm, bet sātīgām, uzticamām visās lietās.
12 Diakoniem jābūt vienas sievas vīriem, kas labi valda bērnus un savu pašu namu.
13 Jo tie, kas labi kalpojuši, iegūst sev cienīgu stāvokli un daudz priecīgas drosmes ticībā, kas Kristū Jēzū.
14 To es rakstu tev, cerēdams drīz nākt pie tevis;
15 bet ja es aizkavētos - lai tu zinātu, kā pienākas izturēties Dieva namā, kas ir dzīvā Dieva draudze, patiesības balsts un pamats
aivars.lapsans [78.28.194.103]
# Iesūtīts: 2014.03.12 13:00:29
Nav tā , ka jāklausa tikai vīrieši.
1. Jānošķir ģimenes attiesības . Tām ir pamatojums , kurus Tu esi uzrakstījis.
2. Kā Luters mācīja - augstākais kalpošanas amats draudzē ir Dieva vārda pasludināšana.

Tātad, ir starpība satarp ģimeni un ģimeni, kura pasludina Dieva vārdu.
Nelaid visu vienā ķīselī. Samariete pēc tikšanās ar Jēzu aizskrēja sludināt par Jēzu. Viņa izdarīja augstāko kalpošanas amatu - pasludināja. Praviete Anna pravieto par Jēzu templī. Apustuļi ierodas pie māsām , kuras pravieto, pasludina Dieva vārdu... Pie kapa, sievietes pirmās pasludina Jēzus augšām celšanos. Visi tic , izņemot Tomu.
aivars.lapsans [78.28.194.103]
# Iesūtīts: 2014.03.12 13:08:32
skatījums [46.109.251.77]

Toms ir kā robežšķirtne starp sieviešu pazemošanas karu, kas tagad te latvijā notiek - ja sieviete sludina, tad Latvijas tomi saka - neticiet, viņām nav tiesību....
Kā Tu domā ? Kas ir noticis ar tiem kristiešiem, kuri , kā apustuļu darbos stāstīts , apsustuļi ierodas pie māsām , kuras pravieto...ko viņi tur dara ? Kā to var interpretēt? Vai viņi klausījās ko pasludina caur viņām Dievs, vai viņi mācījās kaut ko no šīm sievietēm? Mūslaiku tomi kāju nespertu pie kaut kādām pravietēm, viņi viņas nozākātu par harizmātēm....
Atbilde ir viena - es zinu labāk, man nav mīlestības, bet es esmu liels priekšnieks, mūsu ir daudz un mēs sievietēm augstāko kalpošanas amatu ņemam nost....Atbildi sev - vai sātans vēlās lai Latvijā tiktu apslāpēts Dieva vārds?
aivars.lapsans [78.28.194.103]
# Iesūtīts: 2014.03.12 13:14:44
skatījums [46.109.251.77]

Pašlaik Tava interpretācija ir ļoti bīstamā līmenī. Sievietes nedrīkst mācīt. Tas ir ļoti globāli. Latvija sabrūk.
Man jau arī gribētos lai vīrieši vairāk strādātu , teiksim skolās, jo pats gadiem esmu strādājis un ievērojis šo parādību , ka tur , kur nav vīriešu, skolotājas tiek terorizētas, rodas visatļautība utt. Tas ir valsts politikas jautājums kā motivēt vīriešus strādāt skolās.
Tāpat arī baznīcā. Tas ir vadības politikas jautājums kā izveidot lielas draudzes, lai no šīm draudzēm celtos mācītāja amata veicēji.
Luters principā aizliedz jaunizceptiem mācītājiem ieņemt vadošo lomu draudzēs. Viņš viņus sauc par ,,jaunizceptajiem,,
<< 1 ...
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 59 , pavisam kopa bijuši: 2962