atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Lezbo - episkopāts.
Merlins
Iesūtīts: 2009.05.29 08:34:18
Nu re, Zviedrijas baznīca, kas pirmā no luteāņu baznīcām ieviesa sieviešu ordināciju, tagad Stokholmas diecēzē ir ievēlējusi par bīskapi lezbieti, kas dzīvo reģistrētā savienībā ar citu sievieti. Konsekvents solis, kas arī bija sagaidāms. Ja esi teicis "a", agri vai vēlu jāsaka arī "b".
<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . 27 . 28 ... 49 . 50 . >>
AutorsZiņas teksts
dafne
# Iesūtīts: 2013.08.27 00:37:49
_Loki_ [87.99.74.216]ok
nu un ka ar Pāvila aizliegumu sievām mācīt?
_Loki_ [87.99.74.216]
# Iesūtīts: 2013.08.27 00:43:10
dafne
ak, jā. Ar Ilāra kunga palīdzību bijām tikuši arī līdz tam, ka jūdiem sievietes nederēja košera dēļ. Raugi - sievietes reizi mēnesī kļūst nešķīstas, izejot no bauslības burta. Un nešķīsts priesteris ir katastrofa šķīstam košerim. Ja būt par mācītāju ir tas pats kas būt par farizeju priesteri- tad jā, sievietēm kategoriski būtu liegts par tādam būt, līdz menopauzei. Pēc menopauzes, no šī viedokļa raugoties, iebildumi nevarētu vairs būt.
_Loki_ [87.99.74.216]
# Iesūtīts: 2013.08.27 00:48:41
dafne
nu un ka ar Pāvila aizliegumu sievām mācīt?
Jūdu sabiedribā, jūdu kultūras konteksts. Un tā nav vienīgā vieta, kur Pāvils dara reveransu konkrētā vietā un konkrētā laikā esošai kultūrai un tradīcijai.

Esi gatava iet uz skolām un skolotajas aiz matiem pa grīdu vilkt ij ārā no skolas mest? Ja to nedari skolā, tad no kurienes tāda drosme, nekaunība un divkosība to baznīcā darīt?
/to es protams tēlaini un figurali, nevis burtiski domāju/
dafne
# Iesūtīts: 2013.08.27 00:58:52
_Loki_ [87.99.74.216] Esi gatava iet uz skolām un skolotajas aiz matiem pa grīdu vilkt ij ārā no skolas mest? Ja to nedari skolā, tad no kurienes tāda drosme, nekaunība un divkosība to baznīcā darīt?
/to es protams tēlaini un figurali, nevis burtiski domāju/

skola nav tomēr tas pats kas baznīca..ne?
_Loki_ [87.99.74.216]
# Iesūtīts: 2013.08.27 01:34:45
dafne
skatoties kādā kontekstā. Bērnus seksuāli izmantot nedrīks kā vienā tā otrā. Jeb tev ir pamatojums par to, ka tā tas nav?
Ja runājam par MĀCĪŠANU, kam tu piekasījies, tad kāda ir sarpība šai darbībai skolā un baznīcā? Baznīcā neko nemāca? Nu tad Pāvila aizliegums nav spēkā uz baznīcu! Ak tad baznīcā māca? Un skolā tad ko? Nemāca? Tev kā kristietei tad uzpļaut Pāvila teiktajam? Jeb iziesi no apstākļem? Skolā nebūs grēks tas kas baznīcā ir grēks? Grēks tātad ir tāds relatīvs un mainīgs jēdziens? Ne viss ko Dievs par grēku sauc ir grēks, un ne no visiem grēkiem ir jāvairās un tādā garā?
vai, gadījumā, to vienā vārdā nesauca par liekulību?
aivars.lapsans [83.187.152.85]
# Iesūtīts: 2013.08.27 02:19:08
_Loki_ [87.99.74.216] Balss

Te ir mūsu dubultmorāle - ,, sievām es mācīt nepieļauju ,,

Lutera akadēmijas LELB docētājas (mācītājas)
Sandra Gintere





Laila Čakare Mg.theol. lcaks@inbox.lv
Linda Straume Mg.philol.

Aneta Sviķe Art.Mg.theol.
Ilze Sprance Mg.art.
Kristīne Adamaite Mg.art.
Ilze Reine Mg.art.

Valentīna Bērziņa

Atļaušos piebilst ka Jānis Ginters ir skolotājs arī pie katoļiem Tā teikt, kur vajag piķi tur arī pielaikojam ticības teoloģiju

aivars.lapsans [83.187.152.85]
# Iesūtīts: 2013.08.27 03:07:43
_Loki_ [87.99.74.216]

Par kaut kādām muļķigām rūpēm par sievietēm te var pat nevāvuļot. Mūsu skolās skolotajas pārsvarā ir tikai sievietes. Tad lai nu kāds rūpju nomāktais priesteris ņem un pastrādā pilnu slodzi skolā. Vismaz nedēļu. Un tad redzēsim vai gribēs vēl vienu nedēļu tur atrasties.


Zinu pietiekami skolas dzīvi. Diezgan sanācis mācīt bērnus. Un pašam 6 bērni .....viens tagad ies 1. klasē , trīs dārziņā.
Nemaz neesmu priecīgs , ka sievietes māca proporcionāli . Un man ne jau arī pārāk patīk , ka sievietes ir draudzēs mācītājas. Runa ir par aizlieguma formu laikā , kad acīm redzami, kad vīriešu nav dažādu aspektu pēc. Mūsu vietā sievietes raujas, bet atrodas daži indivīdi , kuri neizprot lietas globāli , vienkārši sāk kaitēt sabiedrībai kopumā. Kā skolās , t`a arī reliģiskās draudzēs.
dafne
# Labojis dafne: 2013.08.27 07:53:30
_Loki_ [87.99.74.216]
Runa ir par Dieva Vārda mācīšanu..tas tomēr nav tas pats kas mācīt rēķināt vai lasīt.
Un runa jau nav tikai par mācīšanu vien
dafne
# Labojis dafne: 2013.08.27 08:13:37
aivars lapsans Runa ir par aizlieguma formu laikā , kad acīm redzami, kad vīriešu nav dažādu aspektu pēc. Mūsu vietā sievietes raujas, bet atrodas daži indivīdi , kuri neizprot lietas globāli , vienkārši sāk kaitēt sabiedrībai kopumā. Kā skolās , t`a arī reliģiskās draudzēs.

Tad par ko tu cīnies es nesaprotu,vai sievietēm to VAJAG par visu cenu kāpt kancelē,uzņemties vel lielāku atbildību,lai veči tikmēr var "kost"
Ir pietiekoši vīrieši,kas to var darīt....
_Loki_ [87.99.74.216]
# Iesūtīts: 2013.08.27 08:48:51
dafne
un ar ko atšķiras Dieva vārda mācīšana no alfabēta vai reizrēķina mācšanas? Tieši kur ir tā atšķirība, ka pilsonis ar krāniņu to var izdarīt labi, bet pilsonis bez krāniņa vienkārši nespēj?

Un runa jau nav tikai par mācīšanu vien
Un par ko vēl ir runa? Ļori interesanti! Man tā arī netika skaidrs - kas tāds apslēpts baznīcās darās, kur būtu vajadzīgs tieši vīriešu dzimums? Starp mācītajiem tomēr notiek slepeni rituālie dzimumsakari? Bez kā ordinacija un kalpošana nav iespējama? Apgaismo, lūdzama, šo man nesaprotamo lietu! Tikai vēlams godīgi, jo meliem parasti izrādās īsas kājas.
_Loki_ [87.99.74.216]
# Iesūtīts: 2013.08.27 08:53:59
dafne
Ir pietiekoši vīrieši,kas to var darīt....
Dabā tā ir iekārtots, ka vīriešu skaits ir aptuveni vienāds ar sieviešu skaitu. Izejot no Tava apgalvojuma, skolās būtu jābūt vismaz pusei vīriešu kārtas skolotājiem. Bet tā tas nav. Kur tad ir palikuši tie pietikošie vīrieši?
aivars.lapsans [83.187.154.88]
# Iesūtīts: 2013.08.27 09:54:15
_Loki_ [87.99.74.216]

Ulmaņa laikos vīrieši skolās bija proporcionāli ļoti daudz. Ari padlaikos bija dažādas programmas lai vīrieši varētu strādāt skolās. Viss atkarīgs no valsts. Kaut kā vairāk jāmotivē vīriešu izvēle par skolotājiem...finansiāli uttt. Jo rupjība skolās izplatās ļoti strauji. Vīru runas ir vīru runas un dažus karstgalvjus vīrieši var vieglāk apturēt.
aivars.lapsans [83.187.154.88]
# Iesūtīts: 2013.08.27 10:05:56
dafne

Nu nav jau to vīriešu. Mācītāja amats ir ļoti atbildīgs. Nav viss tik vienkārši. Homoseksuālisms LELBam nedraud, bet ...padomā pati, ja sievietes mācītājas sarodas ļoti daudz, prāveste sieviete, bīskape sieviete....proporcijas jāplāno. Mums tas nedraud, bet , ja draudētu , tad būtu karš par rakstiem - vai sieviete var būt prāveste ? Bīskape? pēc LELB hierarhijas sistēmas. Ja mēs investētu 20 sievietes par mācītājām , pieturētos pie proporcijām un dozēšanas , būtu tikai ieguvums. Satversmē tad būtu jāieraksta, ka sievietes tikai kara laikā varētu būt prāvestes utt...
dafne
# Labojis dafne: 2013.08.27 10:42:34
Loki,sievietes

ir vajakas,to Pavils saka macidams viirus.Sieva greka krita pirma...ari
to Pavils atgadina.
Tikai sodien nav mode but vaajaam,sieviskigam...sodien mode ir sievietem
but baabaam ar....Tomer taja nav vainojamas tikai sievietes,biezi vien
viriesa nespeja uznemties atbildibu,piespiez darit to sievietei..
Post Scriptum [82.145.209.107]
# Iesūtīts: 2013.08.27 11:23:48
Loki,
ir jau arī tāda lieta kā starprautiskā baznīcpolitika,
kas mudina auklēties ar trim atlikušajām LELB dāmām.
Ja tās vnk atceltu, būtu starptautisks baznīcorganizāciju skandāls etc.
Ilārs [212.93.105.53]
# Iesūtīts: 2013.08.27 11:27:40
Klau, Dafne, varbūt Tu varētu būt tik laipna un nevalkāt manu vārdu, kā vien Tev iegribas. Cik noprotu, tad Tev vajadzīgs miers, atpūta un klusums. Nesēdi tik daudz pie datora, bet izej pastaigāties un atpūtini savu sakarsēto prātu.
Aivars
# Labojis Aivars: 2013.08.27 11:51:56
Ilārs [212.93.105.53]
Klau, vai pats neesi pārkarsis?
Pat neizlasīji, kas Tavu vārdu piesauca, bet jau pacenties sadot pa ādu svētdienas skolas skolotājai, tāpēc ka vainīgs vienmēr būs bābietis ("pēc kārdināšanas kārtības" )
Diemžēl, ne tikai Tavs pēdējais komentārs, bet visa šīs diskusijas gaita un arī iepriekšējās par šo tēmu, aizvien skaidrāk uzrāda, ka daži smagi jauc testosteronu ar Sv. Garu.
aivars.lapsans [90.130.178.74]
# Iesūtīts: 2013.08.27 11:52:00
dafne

Ja mēs pieņemam Jāņa 2. vēstuli, ka tā rakstīta sievietei , kura uztur savā mājā draudzi , teiksim vīriešu kaut kāda aspekta pēc tur nav, jo notika jau lielas vajāšanas pret krsitiešu jaunajām draudzēm, tad te uz viņu , šo nama māti attiecinās piem. vārds - bīskape.
Un te nu Zviedrijas ticības māsas mācītāja pielieto šo vārdu Zviedrijas baznīcas hierarhijas struktūrā un viņas automātiski pamato , ka var būt bīskapes. Te jau ir tas viss par ko es cepos. Bībeles terminojoģija ir viens , bet konfesijas ..cits.
Aivars
# Iesūtīts: 2013.08.27 11:55:55
tad te uz viņu , šo nama māti attiecinās piem. vārds - bīskape.
Aiz kāda pārbīļa? Kur loģika?
aivars.lapsans [90.130.178.74]
# Iesūtīts: 2013.08.27 12:03:53
Aivars

Draudzes vadītāja, vecākā , bīskape
<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . 27 . 28 ... 49 . 50 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 113 , pavisam kopa bijuši: 5137