atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Lezbo - episkopāts.
Merlins
Iesūtīts: 2009.05.29 08:34:18
Nu re, Zviedrijas baznīca, kas pirmā no luteāņu baznīcām ieviesa sieviešu ordināciju, tagad Stokholmas diecēzē ir ievēlējusi par bīskapi lezbieti, kas dzīvo reģistrētā savienībā ar citu sievieti. Konsekvents solis, kas arī bija sagaidāms. Ja esi teicis "a", agri vai vēlu jāsaka arī "b".
<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . 27 . 28 ... 49 . 50 . >>
AutorsZiņas teksts
Aivars
# Iesūtīts: 2013.08.13 12:38:00
+jean
Tieši par šādiem taisnajiem Dievs taujā Ābrahāmu, kuru Dievs bija atzinis par taisnu tieši šādi un ne citādi.
Izlasi to Rakstu vietu vēlreiz un neliec savus vārdus Dieva mutē
aivars.lapsans [83.187.155.76]
# Iesūtīts: 2013.08.13 13:28:31
+jean

Pga paga , brāl ! Tu gribi teikt , ka Anna vairs nav sieviete? Vīrietis ? Un kas ir kārības ģimenē, kur sieva audzina bērnus, kalpo tam Kungam ..? Vai mīlēšanās ir slikta kārība? "Ešana, bērnu vešana uz skolu? Kas kristīgā ģimenē ir kārība? Runa , brāl , gāja par vīriešu un sieviešu kalpošanu. Jaunajā derībā kalpošana nozīmē - priesterība, upuris. Gan sieviete , gan vīrietis Jaunajā derībā ir priesteri. Viņi pasludina evaņģēliju. Un kā Luters mācīja - tas ir augstākais kalpošanas amats draudzē. Ja mācītājs paņem uz sevi visus kalpošanas amatus, tad viņš pats ir vainīgs.
aivars.lapsans [83.187.155.76]
# Iesūtīts: 2013.08.13 13:33:38
+jean

Nav jāizskata Anna ko viņa ir darījusi, bet Evaņģēlija mācība par sievietes dzimumu. Vai sieviete drīkst draudzes priekšā pravietot? - Jā
Pāvils šīm sievām iesaka uzvilkt lakatu, nedarīt to ar kailu galvu. Sieviete Anna tiek pieminēta lai mēs izprastu vēsturi, ka aizspriedumi tad nebija. Arī jāņem vērā Marijas pravietojumi utt. Tad jau rokam visu nost. Ja sieviete ko teikusi un darījusi , tas ir no sātana. Jēzus misija no sātana , Sievu draudzes pieminētās no sātana utt...
aivars.lapsans [83.187.155.76]
# Iesūtīts: 2013.08.13 13:35:45
+jean

Varbūt tad uzraksti ko konkrēti sieviete kā mācītāja nedrīkst darīt pēc Tavām domām.
1. .....
+jean
# Labojis +jean: 2013.08.13 13:46:40
nr. 1:
es neļauju sievai vīru mācīt -- tā apustulis Pāvils.

Kāpēc tā? Vai tāpēc, ka toreiz bija tāda tradīcija, tāda sabiedrība? Nē.

Jo Dievs pirmo izveidoja Ādamu, tikai pēc tam Ievu. -- tā apustulis Pāvils māca kristīgo Baznīcu Svētajā Garā!!

Mūsdienu cilvēks (piem., aivars.lapsans) sauks: tā nedrīkst, tas nav kristīgi, tev trūkst mīlestības, bet apustulis Pāvils Svētā Gara vadīts tieši tā saka, ka sieviete nedrīkst vīrieti/-šus mācīt. Un izskaidro to, saistot ar radīšanu. Kāpēc tā? Jautā apustulim Pāvilam. Vai vēl labāk -- uzklausi viņu un paklausi, nestrīdies pretim...
dafne
# Iesūtīts: 2013.08.13 14:45:46
+jean
jums baznīcā sievas nēsā lakatus?jo citadi jau nemaz nevar..to ar Pāvils teica
dafne
# Iesūtīts: 2013.08.13 14:55:31
Aivars
Kalpošanas motivācijas var būt dažādas un ne vienmēr `stipra ticība`
tā jau ir,bet cik ilgi ta var izturēt?
aivars.lapsans [83.187.155.226]
# Iesūtīts: 2013.08.13 15:28:31
+jean

"Loti skumji, ja Tu nelasi visu ko rakstu. Tu citē diezgan nesaprotamu Bībeles vietu , kura neatbilst priesterības pamatprincipiem.
Pāvila 1, 11. 5. te Pāvils iesaka sievām , kuras pravieto, lai uzliek galvas segu. Pāvils nesaka - sievas nedrīkst pravietot. Tad jau arī Marijas, Esteres pravietojumi arī neskaitās un daudzu citu sieviešu praviešu pravietojumi.. padomā ko Tu domā.
Man šķiet, ka Tev vispirms lai saprastu terminu - pravieto, lūdz draudzes priekšā ir tomēr jāizdibina kas ir otra cilvēka mācīšana. Un kā tas iederas draudzē. Vai vakarēdiena pasniegšana ir mācīšana? Kristīšana, Sludināšana, naudas skaitīšana ...uttt ir mācīšana.?
Un iesaku tomēr uzmanīgāk lasīt ko rakstu. Ja sievu pravietošana būtu kas slikts, sātanisks, tad apustuļi neietu pie māsām pravietēm.
Es domāju , ka Tu pamatīgi jauc visu kopā.
aivars.lapsans [83.187.155.226]
# Iesūtīts: 2013.08.13 15:34:31
+jean

Domāju , ka Tu jauc mūsdienu mācītāja amatu ar evaņģēlija pasludināšanas priesterību , kur visi ir vienādi kā vīrs tā sieva. Mācītāja amats ir caur konfesijas statūtiem iedibināta kalpošanas struktūrvienība. Pie tam mainīgs. Un man nekas nav pret šādu mācītāja amatu. Tikai nevajag to pielaikot iekš evaņģēlija. Tāda apraksta nav un nevar arī būt. Palasi Jaunajā tulkojumā kaut ko par mācītāju. Neatradīsi. Skolotājs tur figurē , ne mācītājs. Nevar taču tā visu jaukt kopā. Tā ir sveša mācība.
aivars.lapsans [83.187.155.226]
# Iesūtīts: 2013.08.13 15:44:11
+jean

,, es neļauju sievai vīru mācīt,, ....Tātad , ģimenē ir vīrs un sieva.
Tad atbildi - Mariju uzrunā Dievs, viņa atstāsta to Jāzepam. Ko dara Marija ? - māca Jāzepu, vai vienkārši izrunā pravietojumu? - Protams , ka nemāca, bet ģimene pieņem Dieva gribu caur Mariju.
Kāpēc Pāvils piemetina te radīšanu? - runa iet par ģimenisko pārmantojamību, kur sievai ir jābūt lēnprātīgai un jāpaklausa vīrs un nav jāmāca kaut kas jauns, netālredzīgs utt. Apsolūtas muļķības būtu tad, kad vakaros vīrs un sieva lasīdami Bībeli, vīrs sievu pārtrauktu un tikai viens dalītos, sieva tikai lasītu un klusētu. Tās ģimenes ir svētītas, kur vīrs ar sievu dalās pārdomās un to nesauc par mācību.
aivars.lapsans [83.187.155.226]
# Iesūtīts: 2013.08.13 15:51:36
dafne


# Iesūtīts: 2013.08.13 14:55:31
Aivars
Kalpošanas motivācijas var būt dažādas un ne vienmēr `stipra ticība`
tā jau ir,bet cik ilgi ta var izturēt?
Jā , te Aivaram taisnība. Cilvēks ir viens, bet viņš izrunā Dieva vārdu un tas aizķer. Tak ir teikts - akmeņi runās , ja cilvēki nerunās. Prakse ir dramatiska. Mēs visi reizēm atslābināmies, it kā pazaudējam,, pirmo mīlestību,,.....
+jean
# Labojis +jean: 2013.08.13 16:00:47
aivars.lapsans,dafne
lai Jūs palasītu Rakstus rūpīgāk, tad atklāšu, ka šie vārdi: es neļauju sievai vīru mācīt -- NAV no 1. Kor. 11, bet gan no 1. Tim. 2 !!!

Turpat nedaudz tālāk ir arī pastāstīts kādam būtu jābūt bīskapa/mācītāja amata darba pildītājam.

aivars.lapsans, turpat arī pateikts, ka šī amata veicēja galvenais uzdevums ir draudzes aprūpe ("ja kāds savu namu nemāk pārvaldīt, kā viņš aprūpēs Dieva draudzi? " ) garīgajos jautājumos.

Apdomā, kāpēc apustulis Pāvils Svētā Gara vadīts šos jautājumus tik skaidri un nepārprotami apraksta Timotejam???
Aivars
# Iesūtīts: 2013.08.13 17:08:32
dafne
tā jau ir,bet cik ilgi ta var izturēt?
Nu... ja atceries te ne tik sen to rakstu par vācu mācītāju-ateistu, vai ja paskatās uz tādu sava laika Zvejsalnieku, kā arī Baznīcas vēsturi kopumā, tad var arī pavisam bez ticības izturēt gana ilgi, kamēr vien ir kāda cita motivācija un ambīcijas
Protams, ka normāli tas nav.
Taču, ja runājam par pašu jēdzienu `stipra ticība`, kas it kā vajadzīga lai kalpotu, tad tas jautājums būtu vai ticības `stiprums` drīzāk nav vispirms gatavība atzīt tās vājumu, paļāvībā uz Kristus žēlastību, nevis dižājoties ar savas ticības muskuļiem
aivars.lapsans [83.187.153.161]
# Iesūtīts: 2013.08.13 17:57:40
+jean

Piedod, bet Tu visu laiku novirzies no tēmas. Lec uz priekšu, it kā iepriekšējais jau būtu izrunāts. Bīskapi un draudzes vadītāji ..tā atkal ir cita tēma. Paliekam pie iepriekšējā.
Vai Tu pieņem , ka caur sievieti kristietībā pravietiskā veidā runā Dievs. Konkrētos gadījumus es rakstīju. Marija, Anna, pravietes Korintas draudzē, uttt...Ja Tu to nepieņem, tad tā arī pasaki, ja pieņem rakstus , tad runājam tālāk - kā Bibliski formulējas sievu pravietošana draudzē - mācīšana, vai vienkārši pravietošana? Padiskutējam par šo tēmu.
aivars.lapsans [83.187.153.161]
# Iesūtīts: 2013.08.13 18:06:10
+jeanPar tim. un korint. vai tur viens un tas pats rakstīts? Korint. Pāvils aizrāda pravietēm, Tim. sievām. Ir taču starpība.
+jean
# Iesūtīts: 2013.08.13 18:53:20
aivars.lapsans,
bīskaps apustuļa Pāvila tekstā ir tas pats mācītājs. Pilnīgi nekas cits tur nav domāts.

Tātad atceries teoloģisku aksiomu --- bibliski bīskaps=mācītājs !!!!!! Labi?

Kā jau teicu apustulis Pāvils Svētajā Garā skaidri un nepārprotami uzrakstījis ...

nesaprotu, ko Tu tur putrojies par pravietēm un sievām . Lasi to, kas rakstīts tajās apustuļa Pāvila vēstulēs un viss taps skaidrs, ja necentīsies ielasīt to, kas tur nav rakstīts. Lai sokas!
Aivars
# Iesūtīts: 2013.08.13 20:26:05
+jean
Atnāks tūlīt Merlins un Tevi apstrīdēs, ka bīskaps ir bīskaps, bet mācītājs esot presbiteris, jeb vecajs. Un tad sāksies īsti svētki, jo Pāvils runā par presbiteriem un presbiterēm (ko gan tulkotāji gatavi pusteikumā pārtulkot par večiņām)
Īstenībā šī tēma ir malta un pārmalta, un kaut kā tupikā sen aizgājusi. Man liekas, ka pat šajā forumā tā ir piecos pagarinājumos gājusi, ja neņem vērā radnieciskās tēmas.

Es tikai nesaprotu, vai tā tiešām kādam ir tik būtiska personīgajā ticības dzīvē, ka par to tik daudz jārunā? Mani stipri izbrīna tas moments, ka tā vietā, lai kristieši runātu te par dažādiem ar ikdienas dzīvi saistītiem ticības aspektiem un Bībeli, `megatēmas` te ir kaut kādi badi par sieviešu ordināciju vai pediņiem. Vai daudz svētīgāk nebūtu dalīties atziņās kaut vai par to,kā labāk aprūpēt krustbērnus un bērnus audzināt ticībā, kā lēnprātību neputrot ar gļēvumu un pazemību ar iztapību, utt?
aivars.lapsans [90.130.179.154]
# Iesūtīts: 2013.08.13 21:25:17
+jean

Tu diemžēl izvairies diskutēt par tēmu. Par bīskapiem pašlaik neiet runa, atbildi uz maniem jautājumiem, ko uzrakstīju, ja nespēj, tad neesi līdzvērtīgs diskusiju biedrs , bet tukšs demagogs.
Izlasi manis rakstīto un atbildi.
aivars.lapsans [90.130.179.154]
# Iesūtīts: 2013.08.13 21:29:32
+jean

nesaprotu, ko Tu tur putrojies par pravietēm un sievām . Lasi to, kas rakstīts tajās apustuļa Pāvila vēstulēs un viss taps skaidrs, ja necentīsies ielasīt to, kas tur nav rakstīts. Lai sokas!

Tātad , bija vai nebija pravietes? Cik saprotu , tad Tev pamatīgi derdzas , ka bija , jo Tu neatbildi uz to.
Automātiski Tev jautāju vēlreiz - vai viņas draudzēs pravietoja , vai mācīja ? Atbildi taču , parunājam un beidz demagoģēt.
aivars.lapsans [90.130.179.154]
# Iesūtīts: 2013.08.13 21:40:07
dafne

jums baznīcā sievas nēsā lakatus?jo citadi jau nemaz nevar..to ar Pāvils teica

Viņš par to nekausies, citādi nebūs kas baznīcu tīra
<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . 27 . 28 ... 49 . 50 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 66 , pavisam kopa bijuši: 4633