atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Lezbo - episkopāts.
Merlins
Iesūtīts: 2009.05.29 08:34:18
Nu re, Zviedrijas baznīca, kas pirmā no luteāņu baznīcām ieviesa sieviešu ordināciju, tagad Stokholmas diecēzē ir ievēlējusi par bīskapi lezbieti, kas dzīvo reģistrētā savienībā ar citu sievieti. Konsekvents solis, kas arī bija sagaidāms. Ja esi teicis "a", agri vai vēlu jāsaka arī "b".
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . 16 . 17 . 18 . 19 ... 49 . 50 . >>
AutorsZiņas teksts
viedoklis [82.145.208.171]
# Iesūtīts: 2013.06.06 11:43:38
aivar lapšān, līderu LELB netrūkst, tomēr var būt, ka tās šā brīža pārspīlētā birokrātiskā organizācijas forma pa tukšo un virtuāli iztērē cilvēkeneģiju un vienkārši krīt uz nerviem.
dafne
# Labojis dafne: 2013.06.06 11:48:11
aivars lapsans,man atkal negribas ticet,ka LELB a ir viss tik druumi.Vienmer jau kko var labak,bet nevajag aizmirst,ka Dieva berni esam
Raimonds
# Iesūtīts: 2013.06.06 11:48:26
dr.pr. [82.145.209.9]
Pirms visa pastudēt lēmumprojektus, ziņojumus. Nopietni! Atcerēties un ieskatīties iepriekšējo Sinožu lēmumos, solījumos. Mierīgi apdomāt, kā tas viss izskatīsies pēc 1/2 gada.

Aivars
Es domāju par šo ziedojumu mācību? Jo teoloģiski taču par to ir tik atšķirīgi viedokļi. Kas būs teoloģiskā pamatkoncepcija, pēc kuras to izstrādās? Tas patiesībā ir pakārtots un izrietošs no Baznīcas sociālās mācības, sociālā evaņģēlija . Un, vai Baznīca tajā var ko darīt un, kāds teiks, vai vispār vajag? (RKB sociālā mācība ir) Kas šobrīd būtu svarīgākie akcenti, ja sabiedrība tik radikāli strauji noslāņojas t.sk.arī Baznīcā?
dafne
# Iesūtīts: 2013.06.06 13:10:45
varbut vajag baznicas nodokli ieviest nevis spiest uz ziedosanas macibu
Aivars
# Iesūtīts: 2013.06.06 14:09:24
dafne
Tu ironizē, vai domā nopietni?

Raimonds
Tas ir labs jautājums. Man jau arī šķiet, ka ziedošanas un ziedošanās tēmu ir nebibliski noreducēt uz mehānisku 10% `otkatu.` Pieņemu, ka bija godprātīgi iemesli, kādēļ Teoloģijas komisija šo pasūtījumu nespēja izpildīt. Sociālais Evaņģēlijs, Labklājības Evaņģēlijs, misioloģija, purgatorija vai pakļaušanās varām - tās pieejas Baznīcas vēsturē bijušas dažādas, ne?
Bet kaut kas zīmīgs tajā ir, ka Sinodes kontekstā vārds `vērtības` izraisa uzreiz asociācijas ar naudas tēmu.
dr.pr.ev. [82.145.208.242]
# Iesūtīts: 2013.06.06 14:36:58
dafne, kas tev tādu ieviesīs-valsts vai, kura baznīcai tāpat neko negrib dot?
Cilvēki paši?Varbūt neliels procents, pārējie dežūrlatu noziedos.
Salīdzinu situāciju gadus desmit atpakaļ un tagad-vecā paaudze mācēja ziedot, jo bija tā mācīta.
Varbūt vispārinu, bet vēroju un dalos kā ar piemēru-tagad ar pārprastu ideālismu (ka tik cilvēki kaut ko nepārprot), īpaši labi atalgoto lielpilsētas draudžu mācītāju ar cieto algu attieksmes dēļ vietām ir panākts, ka cilvēki neziedo, piemēram, kad pienes klāt Vakarēdienu t.i. paliek garīgi patērētāji. Desmit gadus atpakaļ kas tāds nebija iedomājams, jo cilvēki saprata ka no viņu ziedojumiem veidojas kalpotāja iztika.

Raimond, laikam svarīgākais tādiem tekstiem nepievērst lielu uzmanību. Paies laiks un pat to sastādītājiem tie aizmirsīsies. Baznīca birokrātijā nekad nesasniegs valsts līmeni, lai kā censtos, jo tas nav baznīcas uzdevums. Žēl gan, ka pa tukšo pulveri izš
dr.pr.ev. [82.145.208.242]
# Iesūtīts: 2013.06.06 14:42:23
Žēl gan, ka pa tukšo pulveri izšauj.
Bet kantorī algas esot ap 500Ls(retajam mācītājam ir tāda), tāpēc organizē naudas ievākšanu no draudzēm. Un draudzes cilvēkiem, īpaši valdēs, padomēs sāk likties ka Rīgai vajag tikai viņu naudu un pārējais tikai tā starp citu.
aivars.lapsans [83.187.152.176]
# Iesūtīts: 2013.06.06 14:54:45
Desmit gadus atpakaļ kas tāds nebija iedomājams, jo cilvēki saprata ka no viņu ziedojumiem veidojas kalpotāja iztika.

10 tā tiesa ir Tā Kunga daļa. Ne kāda atsevišķa kalpotāja. Jo mēs visi esam priesteri. Draudzei jāsadala tā nauda. Protams arī mācītājam. Bet labi būtu , ja tas viss neaizplūstu durvju remontiem , bet evaņģēlija misijas projektiem. Jo vairāk ienāks draudzē cilvēki , jo vairāk būs 10 tās tiesas maksātāji.
Nav nekas jāuzspiež, bet jāmācās tās Bībeles vietas, jārāda draudzē piemērs un tikai tad sāksies labprātīgi maksājumi. Nu palasiet ,, Tikšanās,, žurnālu. Simtiem uzņēmēju maksā šo 10 to
Raimonds
# Iesūtīts: 2013.06.06 15:05:32
dr.pr.ev. [82.145.208.242]
Uz katru sinodi revīzijas komisija sagatavo ziņojumus. Tos izsūta sinodāļiem, vajag, vajag izlasīt.

Aivars
Labi, parunājam par piedošanu un parādu atlaišanu. Kā Tu saprati, vai parādu atlaišana attiecas arī uz šo ciparu? 165.173 LVL Es to domāju nopietni.
aivars.lapsans [83.187.152.176]
# Iesūtīts: 2013.06.06 15:12:16
dafne

Jā , neaizmirsīsim , ka esam Dieva bērni un vadītājus meklēsim tādus kā apustuļu laikos. Taisnīgākos, godīgākos, garā spēcīgākos, Lutera teoloģiju atbalstošos.
Mums ir jāpārcērt doma , ka vadība ir kaut kāda ekskluzīva organizācija , ka mums nav tiesību komunicēt, uzrunāt , utt. Atbrīvosimies paši no bailēm viņus uzrunāt un atbrīvosim viņus no paaukstināšanās sindroma.
dafne
# Labojis dafne: 2013.06.06 15:20:08
Aivars,ja,soreiz nopietni,jo muuriem vajag citu naudu,ar 10to nepietiks
Aivars
# Iesūtīts: 2013.06.06 15:38:35
Raimonds
Tu uzdod šarežģītus un provokatīvus jautājumus. Gan jau, ka tas atkarīgs gan no tā, kas tiek saprasts ar parādu - aizdevums, samaksa par sniegtajiem pakalpojumiem, avanss, kuru nesaņemot arī pakalpojums izpalika, utt. Un tad jau tas tālāk ir atkarīgs no abu iesaistīto pušu `vērtībām` un attiecībām, ne?

Divi Jēzus izteikumi par atšķirīgām situācijām"
Mateja 18:23 Tāpēc Debesu valstība ir līdzīga ķēniņam, kas ar saviem kalpiem gribēja norēķināties.
24 Un, kad viņš iesāka norēķinu, viņam pieveda parādnieku, kas tam bija parādā desmit tūkstošu talentu.
25 Bet, kad tas nespēja samaksāt, tad kungs pavēlēja to pārdot ar sievu un bērniem un visu, kas tam bija, un samaksāt.
26 Tad kalps krita pie zemes un viņu gauži lūdza, sacīdams: cieties ar mani, es tev visu nomaksāšu.
27 Tad kungam palika kalpa žēl, un viņš to palaida un parādu tam arī atlaida.
28 Bet šis pats kalps, izgājis ārā, sastapa vienu no saviem darba biedriem, kas tam bija simts denāriju parādā; viņš to satvēra, žņaudza un sacīja: maksā, ko esi parādā!
29 Tad viņa darba biedrs krita tam pie kājām, lūdzās un sacīja: cieties ar mani, es tev samaksāšu.
30 Bet viņš negribēja un nogājis to iemeta cietumā, tiekāms tas savu parādu samaksā.
31 Kad nu viņa darba biedri to redzēja, tad tie ļoti noskuma, tie aizgāja un izstāstīja savam kungam visu, kas bija noticis.
32 Tad viņa kungs to pasauca un tam sacīja: tu nekrietnais kalps! Visu šo parādu es tev atlaidu, kad tu mani lūdzi.
33 Vai tad tev arīdzan nebija apžēloties par savu darba biedru, kā es par tevi esmu apžēlojies?



Marka 7:1 Bet jūs sakāt: ja cilvēks uz tēvu vai māti saka: korban, tas ir, lai tas ir par upuri, kas tev no manis varētu nākt par labu, -
12 tad jūs viņam atļaujat nenieka vairs nedarīt tēvam vai mātei par labu,
13 iznīcinādami Dieva vārdu ar saviem likumiem, ko jūs esat iecēluši. Un daudz tādu lietu jūs darāt."
Raimonds
# Labojis Raimonds: 2013.06.06 16:58:34
Aivars
Jautājums bija vienkāršs, vai par to ir ticis iepriekš runāts? Vai tas attiecas arī uz šī sloga abpusējas atlaišanas daļām? Tā izriet no lēmuma teksta.

Interesanti, Aivar, vai šīs Rakstu vietas skar tās situācijas, kad cietējam tiešām ir grūti emocionāli piedot? Parādiem ir dažāds raksturs, ne tikai ekonomisks, bet arī garīgs un emocionāls. Ja viņam/ai grūti pacelt acis uz augšu, nezinot ko nodarītāja acīs viņš/a ieraudzīs. varbūt atkal "dabūs"? Vai tamdēļ nepiedevējs ir pelnījis cietumu un rīkstes?
(Piemēram, tur kur ar piedošanu nav viegli. Arī nelabvēlīgās ģimenēs bērni piedod saviem vecākiem, lai arī kādi tie nebūtu. Bet bērni nekad nevar zināt, ko šobrīd no saviem seņčiem sagaidīs? Varbūt lielie to sapratīs, ka mazie viņiem tikai zobojas un pazemo? Un dabūs divtik.)
Aivars
# Iesūtīts: 2013.06.06 17:09:48
Raimonds
Sameklēju beidzot to ciparu. Domāju, ka tā ir goda lieta parādniekiem šīs lietas sakārtot, un nedomāju, ka tas ies zem gaviļu gada balsojuma
dr.pr.ev. [82.145.209.59]
# Iesūtīts: 2013.06.06 18:59:03
Raimond, kas revīzijas komisijas ziņojumos ir tik interesants lai tos būtu vērts izlasīt?
Raimonds
# Iesūtīts: 2013.06.06 20:03:09
dr.pr.ev. [82.145.209.59]
bez visiem sinodāļa pienākumiem, ko rīt apliecināsim arī ar solījumu, ir vērts izlasīt, kaut vai tā iemesla dēļ, ka uzstāšanās laikā referenti visus ziņojumus jau nelasīs. Tamdēļ tie ir sagatavoti rakstiski, lai iepazītos. Daudz kas rakstīts arī par to kā varētu uzlabot un atvieglot darbu pie draudžu gada pārskatu sastādīšanas, gan jau pieminētajiem 10%, gan arī lai nepieļautu kļūdas un nenonāktu neveiklās situācijās saistībā ar valsti.
Ziņojums ir interesants ar to, ka tā autori, šādiem ziņojumiem neraksturīgi, ir mēģinājuši teoloģiski vērtēt pieņemto lēmumu, un darbību loģiku un pamatotību.
dāvis [78.84.175.4]
# Iesūtīts: 2013.06.07 22:31:22
starp citu, pateicoties tam, ka daži no SC ir atteikušies no saviem deputātu mandātiem, lai turpinātu šeptēt līdzšinējos amatos, Rīgas domē nonāks arī Jānis Šmits.
paskatieties video par tēmu: [81.198.71.35]
# Iesūtīts: 2013.06.10 11:32:28
http://www.draugiem.lv/gallery/?aid=47666613
Aivars
# Iesūtīts: 2013.06.10 13:44:03
paskatieties video par tēmu: [81.198.71.35]
Kāda jēga te likt atsauci uz oranžo portālu? Tāpat to tavu video var apskatītie tikai tie, kas jau karājas atbilstošajā portālā un tā diskusiju grupās
Vērotājs
# Iesūtīts: 2013.06.11 18:04:59
Vai traks?
http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/120507/pavests-atzist-ka-vatikana-pastav-homoseksualu-lobijs
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . 16 . 17 . 18 . 19 ... 49 . 50 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 72 , pavisam kopa bijuši: 4496