atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību Jautājums luterāņu mācītājiem!
-Jona-
Iesūtīts: 2009.05.27 10:16:09
1) vai varam uzskatīt, ka Sv.Gars iemājo bezizmēra ļaunā kristietī?
2) vai šādu kristieti var uzskatīt par jau droši pestītu un svētu?

Arī pārējie var atbildēt, bet neizplūstot gari (luterisma LTA formulēto var izlasīt
Kristofers 2009.05.21 12:17:42 komentārā:
http://www.lelb.lv/forums/?fu=l&rid=2&id=2067&start=3
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
AutorsZiņas teksts
-Jona-
# Labojis -Jona-: 2009.05.29 10:50:10
vilks
Tiesa, es domāju, ka jautājums ir mākslīgs un bezjēdzīgs, jo 1)nav nekādu bezizmēra ļaunu kristiešu (kā tu iztēlojies izmērīt cilvēka ļaunumu?)

Es taču nemēru, te es vados pēc autora paša uzstādījuma, tas varētu būt tāds, nu teiksim hipotētisks kristietis, kas nav atgriezies no nāves grēkiem un ikdienas turpina tos.
vilks
# Iesūtīts: 2009.05.29 10:56:37
-Jona-
tas varētu būt tāds, nu teiksim hipotētisks kristietis, kas nav atgriezies no nāves grēkiem un ikdienas turpina tos.

nu tad tā arī vajag rakstīt.
-Jona-
# Labojis Mods-1: 2009.05.29 11:02:03
vilks

Nu bet izlasi taču diskusijas pieteikumu un pašu sākumu
Mods-1
# Iesūtīts: 2009.05.29 11:20:45
-Jona-
Pirmoreiz tēma tika dzēsta par kasīšanos. Proti, vienīgais tās un arī šīs tēmas mērķis ir apkarot vienu cilvēku, kas šī foruma ietvaros nav pieņemami.
Kā arī, tēmas autore nav papūlējusies izlasīt foruma noteikumus un uzzināt, kā jārīkojas gadījumā, kad ir jautājumi kādam no modiem, kā arī to, ka pret citiem diskutētājiem ir jāizturas ar cieņu.
Tas viss ir pietiekošs pamats izslēgšanai no foruma, līdz ar to tēmas autorei tiek izteikts brīdinājums.
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2009.05.29 11:24:47
-Jona-
Labāk tomēr rūpējieties par to, lai šai forumā, kā jau aizrādīju, notiktu taisnīga tiesāšana, piemēram, kāpēc gan šī tēma, kad ieliku pirmoreiz, tika dzēsta?

Tu tiešām vēlies taisnīgu tiesāšanu?
Juris Rubenis kādā sprediķī par šo jautājumu runāja, atsaucoties uz kaut kā publiski izteiktu frāzi, ka visiem būtu jāsaņem godīgi pēc nopelniem. Velns to vēlas, jo tad pilnīgi visi cilvēki saņemtu nāves sodu un mūžīgu elli.
Forumā tas nozīmētu mūs visus izbanot.
vilks
# Iesūtīts: 2009.05.29 11:27:22
Ctulhu Mārtiņš
klau, moš nenovirzamies pavisam no tēmas?
-Jona-
# Labojis -Jona-: 2009.05.29 11:31:18
Mods-1

Nav taisnība. Kad tēma tika dzēsta, tur bija tikai tās pieteikums un Grēcinieces atbilde! Viņa un danar to var apliecināt.

Es neapkaroju Mulderu, pat netiku pieminējusi viņu.

Vai man nav tiesību noskaidrot diskutablu jautājumu tieši precīzi no mācītāju mutes???
-Jona-
# Iesūtīts: 2009.05.29 11:32:51
Mārtiņš

Nu vismaz vienlīdz taisnīgu pret visiem foruma dalībniekiem. Tas nav daudz prasīts.
vilks
# Labojis vilks: 2009.05.29 11:35:23
-Jona-
Hmm, baidos, ka ja Tu gribēji atbildi no mācītāju puses, tad vajadzēja ieķeksēt - atbild tikai priviliģētie lietotāji. Vai arī rakstīt personīgi mācītājiem. Jo pagaidām neviens mācītājs šai tēmā nav atbildējis. Interesanti, kāpēc?
-Jona-
# Labojis -Jona-: 2009.05.29 11:39:08
vilks

Ka vēlos pirmkārt tieši mācītāju atbildes, ir minēts tēmas nosaukumā .

Ka viņi augstprātīgi neatbild, tā ir viņu izvēle. Bet varbūt vnk uzskata tādu jautājumu par sev apvainojošu (kas, protams, nav nekāds brīnums), tak man vēlreiz jāatgādina, ka tāds viedoklis pastāv, nu pastāv taču! To uzstājīgi pauž viens komentētājs, kuru turpmāk saukšu par autors nezināms . Lai mani tūlīt pat neizbanotu!
vilks
# Iesūtīts: 2009.05.29 11:41:27
-Jona-
Man gan šķiet, ka Tu šo cilvēku esi pārpratusi. Un vari nedot 1001 saiti uz delfu diskusijām, man tās neinteresē. Tikai Tavs jautājums ir retorisks pats par sevi, bet nekādi nepierāda to, ka oponents kļūdās, jo viņš parasti apgalvo ko mazliet citu un pavisam citā kontekstā.
vilks
# Iesūtīts: 2009.05.29 11:42:36
Ctulhu
Kur to var iekjekseet?

Iesākot jaunu tēmu, ir tāda opcija. vai labojot tēmu..
tiesa, vairumā gadījumu māčitāji nav sevišķi čakli atbildēt šais tēmās, bet ja jautājums būs pietiekoši interesants, varbūt viņi to darīs.
vilks
# Iesūtīts: 2009.05.29 11:55:38
a_masiks
ek, kādreiz bija
ok, tad jāsarunā ar modiem, ka atķeksē.
-Jona-
# Labojis -Jona-: 2009.05.29 14:10:57
vilks

Žēl gan, ka neinteresē, tad jau tevi laikam neinteresē evaņģelizācija kā tāda arī? Mani gan uztrauc, ja cilvēks, kas (atkārtoju) uzdodas par Luterāņu Teologu, interesentiem dod greizu priekšstatu par kristietību, faktiski - atbaida no tās!

... jo viņš parasti apgalvo ko mazliet citu un pavisam citā kontekstā.

vai es arī šo atrunu varētu izmantot, nu, kad man nākamreiz šeit draudēs ar banu? - tātad - esmu apgalvojusi pavisam ko citu nekā tikko pateicu un liekaties mierā!

PS. un kā gan tu zini runāt par kontekstu , reiz nelasi manas delfu saites?
rainars
# Iesūtīts: 2009.06.02 22:37:48
Mēs te cenšamies viens otru pārmacīt pamācīt par tādām lietā`m ko mums ir atklājis Svētais Gars.Pašam ar ir problēma.Cik dots saprast ka Dievs lieto mums katru sev vien zināmā veidā un zina kas nu kuram ir vajadzīgs pēc katra indivīda ticības mēra.
Apustulis Jānis saka: Arī jūs svaidījumu saņēmāt no Viņa, un tas paliek jūsos, un jums nevajag, ka kāds jūs mācītu; bet, kā Viņa svaidījums māca jums visas lietas un ir patiesīgs un nav meli un kā Viņš jūs ir mācījis, tā palieciet Viņā.
No tā izriet ka Dieva Svētais Gars ir kas māca mums sekot Dievam.Caur cilvēkiem mēs dabūjam sludināšanu uz atgriešanosn no grēkiem.
Jēzus teicis: Tomēr Es nepieņemu liecību no cilvēka, bet to pieminu, lai jūs tiktu izglābti.
Jānis Ginters
# Labojis Jānis Ginters: 2009.06.03 15:01:48
-Jona- viņi augstprātīgi neatbild

Ne vienmēr mācītāji sēd forumā, tādēļ arī neatbild

Man nav saprotams, ko nozīmē “bezizmēra ļauns kristietis”. Varbūt ir runa par kristītu cilvēku, kurš neatgriežās un paliek savos grēkos.
1)Dieva Gars ir ar katru cilvēku (sal.1.Mozus 6:3)
Cilvēkam dzīvojot grēkos var saglabāties Gara dāvanas, necienīgu garīdznieku dotie sakramenti ir derīgi. Svētais Gars var un mēdz lietot jebkādus cilvēkus, arī nekristīgus.

2)Šādu kristieti nekādā ziņā nevar uzskatīt par droši pestītu, pat ja viņam parādītos kādas labas dāvanas.
Jo, ja mēs pēc patiesības atziņas saņemšanas tīši grēkojam, tad neatliek vairs upuris par grēkiem, bet gan briesmīga tiesas gaidīšana un uguns karstums, kas aprīs pretiniekus. (Ebr.10:26-27)
Jānis Kalniņš
# Iesūtīts: 2009.06.04 22:05:38
-Jona- viņi augstprātīgi neatbild

A varbūt neatbild arī tādēļ, ka šis jautājums lielā mērā ir Dieva kompetencē. Mēs neesam aicināti kādu tiesāt, izteikt par viņu spriedumu vai vervelēt par to, kurā brīdi viņam ir vai nav Svētā Gara. Mēs esam aicināti sludināt Evaņģēliju, bet katra cilvēka paša ziņā ir to pieņemt vai nē.

Fakts, ka daudzi kā attaisnojumu savai neticībai min to, ka redz, ir slikti kristieši, ir plaši izplatīts un visai bēdīgs. Tas ir tikpat dumji, kā atteikties no kodolenerģijas vispār, jo redziet, daži to ir izmantojuši ļauniem mērķiem; atteikties no pētījumiem ģenētikā, jo redz, tie bieži tiek izmantoti ļaunprātīgos un tīri komerciālos nolūkos utt.

Par reliģiju un Dievu ir jāspriež pēc paša Dieva atklāsmes un pēc Rakstu sacītā. Spriest par reliģiju un Dievu pēc sliktiem ticīgajiem ir tas pats, kas, noklausoties kādu Mocarta klaviersonāti 3 klases skolnieka izpildījumā, pateikt, ka Mocarts ir viena vienīga garlaicība un sūds.
Maska [85.234.166.105]
# Iesūtīts: 2009.06.05 13:11:14
Es nesaprotu, kā izglītoti vīri nesaprot elementāras lietas - kā cilvēks var darīt labus darbus un stā`vēt pretim grēkam bez ticības. Tas nav iespējams. Jo neviss es stāvu pretīm grēkam un spēju ar to tikt galā, bet gan manī mītošais Svētais Gars to spēj Dieva spēkā. Tāpēc, ka cilvēks bez Dieva žēlastības neko nespēj, tāpēc arī Luters ir teicis ka mēs tiekam taisnoti ticībā un darbi jau ir ticības auglis tie nāk pēc tam!
Maska [85.234.166.105]
# Iesūtīts: 2009.06.05 14:30:17
Nav viss garām, labi darbi ir Dievam tīkami darbi, ateisti ar savu neticību dara grēka darbu, un tas ka citi darbi ir labi netasver pašu neticību, tas paliek ļauns darbs. Taču tas ko es saku ir ka ticība nāk pa priekšu un darbi pēc tam, tikai ta un ne otrādi.
EzītisMiglā
# Iesūtīts: 2009.06.05 14:47:24
Ctulhu
Tie visi labie/sliktie darbi ir tādā nozīmē, kā līdzībā ar cietumniekiem, kur viens (tipa ateists) nopūlās, lai labiekārtotu kameras un atvieglotu cietumnieku dzīvi, bet otrs (tipa, ticīgais) domā par to, kāpēc viņš cietumā un ka būtu jālabojas, lai tiktu no cietuma ārā.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 100 , pavisam kopa bijuši: 11417