atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību Launums=grēks?
bitukas
Iesūtīts: 2009.04.14 22:34:09
1Moz. 4:7 Es saprotu, ka valoda ir nepilnīga, bet cenšieties mani saprast pareizi. Vai ļaunums automātiski arī nozīmē grēku?
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . 16 . 17 . 18 . 19 ... 20 . >>
AutorsZiņas teksts
Svētais
# Iesūtīts: 2009.11.27 10:10:42
neielog. [90.130.163.228] Nē, JA viņš krita, viņa daba bija grēcīga JAU PIRMS krišanas.
Jūs varat mānīt sevi, bet apmānīt logiku jūs nevarat.


Ja tu izvēlies kaut ko nedarīt, kas ir pareizi, tas apliecina to, ka tev ir bijusi vara izvēlēties. Ja tas tā nav, tad tev nav brīvas gribas. Tādējādi, tu esi atbildīgs par savu rīcību, ja tev ir dota šī vara un autoritāte rīkoties ar savu dzīvi. Šo atbildību nekādi nevar un neizdosies novelt uz Dievu.
EzītisMiglā
# Labojis EzītisMiglā: 2009.11.27 10:13:55
a_masiks
Es nezinu, kā tas ir, TUR. Pēc vienas versijas, tur ir tālāka un tālāka attīstība. Nav sastinguma, kur visi ēnainos dārzos pierijās un izklaidējās ar skaistām meitenēm, vai arī valda tūkstoš gadus kādā tur kvadrātainā pilsētā.
Pat ja viss jau ir attīstīts, paliek vēl interesantas spēles. Vai arī - kaukāds HiperTāds, par ko mums te nav ne jēgas, kā Kāpuram par Tauriņu lidošanu.

Bet radīt ar mākslas darbus, mūziku, visādus aparāteļus u.c.
Svētais
# Iesūtīts: 2009.11.27 10:14:16
masiks [212.93.96.2] Šodien ir tas pats princips piemērojams. Ja es izvēlos Dievu savā dzīvē kā savu Glābēju, tad es esmu izdar`;ijis savu izvēli. Tas mani nepadara par labāku vai sliktāku , nekā tevi. Tu esi izdarījis savukārt uz šodienu savu izvēli, kas tevi nepadara ne labāku ne sliktāku kā mani. Dievs ir paziņojis kādas būs konsekvences tam, pie vienas vai otras izvēles, bet mēs esam tie, kas izvēlamies. Tādājādi pie mūsu izvēlēm nekad nevar "vainot" Dievu vai padarīt viņu par to atbildīgu. Tas nav iespējams. Jo Dievs saka, ko cilvēks sēj, to viņš pļaus.
EzītisMiglā
# Labojis EzītisMiglā: 2009.11.27 10:15:59
Svētais
Tādējādi, tu esi atbildīgs par savu rīcību, ja tev ir dota šī vara un autoritāte rīkoties ar savu dzīvi.
Tad var prasīt atbildību arī no tiem, kas nezin, ko dara? Piemēram, no divgadīga bērna, kas spieda pogas uz atomstacijas vadības pults? Salaida visu dēli, notika katastrofa. Tagad liksim sīko cietumā, vai varbūt pat pamocīsim?

Ko Jēzus teica - piedod tiem, jo tie nezina, ko tie dara? Bet kurš tad ir tas, kurš zin, ko dara?
Svētais
# Iesūtīts: 2009.11.27 10:18:59
EzītisMiglā Dievs ir pasaules radītājs, no šī viedokļa viņš uzstāda spēles noteikumus. Mēs varam to vai nu ievērot vai nē. Mūsu izvēle. Bet viņš arī brīdina par vienas vai otras izvēles sekām.

Ādamam nebija šis potenciāls, jo viņš neapzinājās līdz galam visas izreitošas sekas, kas būs šāda veida nepaklaušibai. Viņš bija zinošs un brīdināts. Dievs vienmēr ir devis un atstāj cilvēkam viņa paša varā izdarīt izvēles. Cilvēks ir radīts Dieva līdzībā, tāpēc tas nav robots, bet ar saviem lēmumiem veido pats savu dzīvi. Un Dievs to nekontrolē. Citādi cilvēks būtu mašīna.

Svētais
# Iesūtīts: 2009.11.27 10:24:42
EzītisMiglā Zināšana ir vajadzīga, lai tu varētu savu dzīvi veidot saskaņā ar Dieva prātu. Kad tu kaut ko nezini, tas traucē tev dzīvot pilnvērtīgu dzīvi Dieva gribā, un sliktākajā gadījumā noved nāvē. Mazu bērnu pieskata pieaugušajais un nekad nelaiž viņu pie atombumbas pults. Tā ir pieaugušo atbildība. Tāpat Dievs ir devis visu nepieciešamo, lai mēs varētu zināt kā dzīvot. Ja novirzamies vai nepaklaussam paši pļaujam to ko esam nezinājuši vai iesējuši.

Hoz. 4:6 Un Mana tauta iznīkst kopā ar viņiem aiz atziņas trūkuma, un tā negrib neko mācīties. Ja tu, priesteri, esi atmetis Dieva vārdu, tad Es atmetīšu arī tevi, ka tu vairs nekalposi kā Mans priesteris. Tu aizmirsīsi sava Dieva baušļus, tāpēc Es aizmirsīšu tavus bērnus.
EzītisMiglā
# Iesūtīts: 2009.11.27 10:32:34
Svētais
Ādamam nebija šis potenciāls, jo viņš neapzinājās līdz galam visas izreitošas sekas, kas būs šāda veida nepaklaušibai. Viņš bija zinošs un brīdināts.
Tad manā piemērā ar bērnu atomstacijā viss kārtībā - viņu brīdināja, lai neskarās klāt pogām. Tagad sīkajam - cietums, spīdzināšanas?

Mazu bērnu pieskata pieaugušajais un nekad nelaiž viņu pie atombumbas pults.
Bet "mazu cilvēku" nepieskata, un pielaiž viņu pie Koka? Kāda starpība, ja abi neapzinās, ko dara?
Svētais
# Iesūtīts: 2009.11.27 10:42:19
EzītisMiglā Viņš apzinājās ko dara ( nepaklausība), bet neapzinājās visas savas rīcības sekas. Viņu nespīdzina, bet viņš pats samaitā savu dzīvi un visu sev apkārt. To izdarīja viņa nepaklausība un turpmākās nepaklausības sekas-nepareizās izvēles.
Svētais
# Iesūtīts: 2009.11.27 10:49:50
a_masiks Izvēle darīt labu vai sliktu pati par sevi nav ne laba ne slikta. Tā vienkārši ir dota, lai tu varētu pats valdīt savu dzīvi. No šī aspekta Dievs cilvēka dzīvi nekontrolē, jo citādi cilvēks būtu mašīna, nevis brīvas gribas būtne. Izdarot savu izvēli, kas ir nepareiza, tas neieceļ tevi "labo" kārtā vai "slikto" kārtā, jo tu pļauj savas rīcības sekas, nevis sākotnējo nodomu. Līdz ar krišanu ir mainījusies cilvēka daba, kas viņam liedz pieņemt visus pēc iespējas pareizos lēmumus. Dievs ir morāla būtne, un kā radītājs cilvēkam ir devios norādes par viņa uzdevumu. Ja cilvēks pats sevi samaitā, tā nav Dieva atbildība un vaina, ka cilvēks ir izvēlējies nepaklausīt. Dievs nav pie tā kā radītājs vainojums, jo pretējā gadījumā viņš būtu radījis bezierunu paklausīgu zombiju. Bet Dievs tāds nav, jo radīja cilvēku savā līdzībā.
Svētais
# Iesūtīts: 2009.11.27 10:54:32
šāda veida uzskats, ka Dievs ir tas, kas visu un visus kontrolē ir nepareizs un samaitājis daudzu kristiešu un neticīgo domāšanu, jo tādējādi ir viegli uzlikt atbildību par savas rīcības sekām uz Dievu. Jo viņš taču visu kontrolē un ir atbildīgs par ļaunumu, kas notiek un kas tiek pieļauts. Bet tie ir meli, jo Dievs prasa atbildību no cilvēka, kam viņš ir devis varu kontrolēt un noteikt savu dzīvi. Pirmais norādījums bija dots valdīt pār visu. Cilvēks ir tas ,kas valda tāpēc mūsu dzīvēs un pasaulē ir sastopamas tik daudz bezjēdžibu, un par šīm lietām Dievs nekad nav nesis atbildību un nenesīs, jo ir cilvēkam piešķīris šo varu.
Svētais
# Iesūtīts: 2009.11.27 10:59:41
a_masiks Tava rīcība nes sekas. Tas ir jāapzinās. Nepareizā rīcība ceļas no tavas grēcīgās dabas. Tava izvēle to darīt nepadara tevi par sliktu vai labu cilvēku. Tu pļausi šīs sekas vai nu savā sirsapziņā, bet ja sirds nocietināta, tad tiesas dienā sodu par grēkiem. Tā pienāks zini tu to vai nē, tici tu tam vai nē. Jo Dievs ir visas pasaules tiesnesis, kas reiz tiesās visus cilvēkus.
Svētais
# Iesūtīts: 2009.11.27 11:00:31
a_masiks Viņš visu zina, tas tiesa, bet viņš nav tas, kas visu kontrolē! Šīs ir divas atšķirīgas atklāsmes, un cilvēkiem ir grūti to sagremot.
Svētais
# Iesūtīts: 2009.11.27 11:25:31
Dievam ir spēja iedarbināt savu zināšanu un paredzēt nākotni. To Kungs ir darījis neskaitāmās reizes, tas ir pierādīts Bībelē cuar pravietojumiem. Bet tieši tāpatās Kungam ir spēja izslēgt savu zināšanu par nākotnes lietām un nedomāt par to. Līdzīgi varētu salīdzināt ar cilvēku. Ja tu vēlies kaut ko atcerēties, tad tu to atceries, ja nevēlies, tad neatceries un nedomā par to. Dievam šī spēja ir peimērojama uz nākotni, nevis tikai uz pagātni kā ri cilvēkam.To apliecina šīs Rakstu vietas.


Jer.19:5 jo tie Baalam cēluši altārus un tam nesuši savus bērnus kā dedzināmo upuri, ko Es nekad neesmu pavēlējis un kas Man nekad nav nācis prātā, -

Jer. 7:31 un uzcēla Tofetam altāri Ben-Hinomas ielejā, lai tur ziedotu savus dēlus un meitas, ko Es neesmu pavēlējis un kas Man nekad nevarēja nākt prātā.

Jer. 32:35 Tie cēla Baalam Ben-Hinomas ielejā altārus, kur tie upurēja Moloham, sadedzinādami savus dēlus un savas meitas, ko Es tiem nekad neesmu pavēlējis, un Man nevarēja ne prātā nākt, ka tie varētu darīt tādas šausmīgas negantības un pavedināt Jūdu uz apgrēcību.
Svētais
# Iesūtīts: 2009.11.27 11:35:56
a_masiks Jā, grēcīgā daba cēlās no nepaklausības Dievam, kas ir tavas rīcības ( grēka) sekas. Tas bija primārais. Daba pirms tam nebija grēcīga, bet pateicoties izvēlei tāda tā tapa, jo tu esi radīts kā brīvs cilvēks.
Svētais
# Iesūtīts: 2009.11.27 11:45:51
masiks [212.93.96.2] nekad nav nācis prātā norāda, ka nebija iedarbināta Dieva pravietiskā gudrība un atklāsme par šo nākotnes paredzējumu. Taču tas nenozīmē, ka Dievs to nevarēja iedarbināt/ieslēgt , lai zinātu, kas notiks. Viņš vienkārši to neizmantoja.

Brīvā griba nav ne laba ne slikta, tā ir rīcībspēja, kas tevi atšķir no robota. Pateicoties tai, tu izvēlies labu vai sliktu, jo esi brīvs cilvēks. Dievs tevi nepiezspiež darīt labu vai sliktu.

Izvēle un brīvā griba nav ne grēcīga ne slikta, ne laba. Tā ir rīcībspēja, kas tev dota, lai tu varētu vadīt savu dzīvi un pieņemt lēmumus, uz kuriem tevi neviens nepiespiež.
EzītisMiglā
# Iesūtīts: 2009.11.27 12:53:38
Svētais
Tā ir rīcībspēja, kas tev dota, lai tu varētu vadīt savu dzīvi un pieņemt lēmumus, uz kuriem tevi neviens nepiespiež.
Un ja tu neapzinies sava lēmuma sekas?
Svētais
# Iesūtīts: 2009.11.27 14:10:16
masiks [212.93.96.2] Uzsveru, ka ķiegelis tika brīdināts, lai nekāpj uz palodzes, jo konsekvences. Šī īpašība netika dota, bet tika piedāvāta izvēle. Ja tev uzspiež kaut ko vienu, un tu nevari no tā atteikties, un tev liek to darīt, tad tu esi robots. Taču tu esi dzīvs cilvēks ar spēju pieņemt savus neuzspiestus lēmumus. Tāpēc tu esi tas, kas izvēlās, un Dievs nav vainojams pie tavas izvēles kā tavs radītājs, jo viņš nevēlējās tevi uz kaut ko piespiest.
EzītisMiglā
# Iesūtīts: 2009.11.27 14:11:38
Svētais
ķiegelis tika brīdināts, lai nekāpj uz palodzes,
sīkais tika brīdināts, lai nerauj granātas gredzenu...
Svētais
# Iesūtīts: 2009.11.27 14:16:44
EzītisMiglā Tu varbūt visas sekas arī neapzinies, bet tu tiec brīdināts par to. Ja tu piem. smēķē. Tu smēķē neapzinoties visas rīcības sekas, pat varbūt zinot to, ka ir pierādīts, ka katru gadu 100miljonu cilvēku mirst tieši no plaušu vēža, pateicoties smēķēšanai. Bet tu turpini smēķēt un domā , ka tevi tas neskars, taču tu maldies, jo tas tā vai citādi atstāj iespaidu uz tavu veselību. Uz katras paciņas tu tiec brīdināts, bet vara ir tavās rokās to izvēlēties vai nē. Dievs nekad nebūs vainojasm pie tā, ka tu izvēlēsies smēķēt cigaretes un sabojāt savu veselību. Tas pats varētu būt par piem. motorzāģa izgudrojumu. Ja es būtu izgudrotājs, tad nolūks kādam būtu to paredzējis ir gāzt kokus mežā, tas atvieglo darbu un padara to 10-15reizes ražīgāku, nekā zāģējot ar parasto zāģi. Ja tu izvēlēsies šo zāģi , lai uzbruktu cilvēkiem un sazāģētu tos, tad zāģis pie tā nekur nebūs vainīgs, jo viņš tika radīts labam nolūkam, bet izmantots nepareizam. Tā es kā zāģa radītājs nenesu un nevaru uzņemties atbildību par to kur un kā tu viņu esi izmantojis.
Svētais
# Iesūtīts: 2009.11.27 14:20:36
EzītisMiglā Noteiktā vecumā ir noteiktas prasības .es nevaru no sīkā divgadnieka prasīt, lai viņš neuzgāž sev uz galvas vārošu ūdens katlu. Es viņu sargāju no tā, un nelaižu viņu klāt. Ādams bija cilvēks ar varu un izpratni. Dievs bija viņu brīdinājis par sekām, kuras Ādams neņēma vērā.
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . 16 . 17 . 18 . 19 ... 20 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 65 , pavisam kopa bijuši: 7725