atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Cieņa un mīlestība - vārdi un darbi
Ilārs Plūme
Iesūtīts: 2007.05.07 08:46:11
Pāvil, esmu diezgan daudz no Jums dzirdējis par tādām lietām, kā cieņa un mīlestība, bet man ir radušās šaubas par to, cik nopietni pret to attiecas Jūsu draudzes locekļi.

Pagājušajā nedēļā Jūsu draudzes locekle, kas strādā Ķekavas pagasta dzimtsarakstu nodaļā, pildot savus darba pienākumus, izprašņāja mūsus draudzes locekli par viņas reliģiskajiem uzskatiem un klāstīja tai, ka KLB neticot Trīsvienībai, KLB neesot nedz Svētā Gara, nedz kādas citas svētības utt.

Domāju, ka tas ir rupjš cilvēktiesību pārkāpums. Tā kā tas notiek atkārtoti, šodien iešu šo jautājumu pārrunāt ar Ķekavas domes priekšēdētāju.

Bet, Pāvil, vai Jums nešķiet, ka tas ir smags pārkāpums arī no baznīcas puses? Manuprāt, tas izklausās pēc Dieva zaimošanas. No kurienes šai kundzei radušies šādi uzskati? Vai Jūs runājat ar saviem draudzes locekļiem par šādām lietām?

Domāju, ka šie jautājumi par attiecībām baznīcu starpā ir nelielas diskusijas vērti.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 12 . 13 . >>
AutorsZiņas teksts
Gvido Ozoliņš
# Iesūtīts: 2007.05.14 16:44:15
skatos, tiek [šķiet] [ap] runāts par mani.
.
Draugi diskutētāji, jūsu pārmetumi [apvainojumi] un šķitumi ir pārāk vispārīgi.
.
Man personīgi nav nekas pret LELB.
Man karstākā vēlēšanās vienmēr ir bijusi konstruktīvi diskutēt par teoloģiju "Nemetot akmeņus logos," neapsaukājoties, nelamājoties, neapmelojot, neceļot neslavu, nelaupot godu.
.
Ja jums, draugi, ir kādi jautājumi vai neskaidrības, lūdzu, jautājiet un rakstiet. Būšu priecīgs to pārrunāt, lai kliedētu visas aizdomas, šaubas vai divdomības.
.
Tāpat varu atbildēt par savu rīcību, par rakstīto un runāto.
.
Vēlot visu labāko,
Gvido

www.ebaznica.lv
Robertz Galvānz [216.224.124.124]
# Iesūtīts: 2007.05.14 17:00:47
Lasu, domāju, brīnos un nekas cits neatliek, kā rakstīt.

Draugi diskutētaji, es lūdzu, norādiet konkrētu vietu, kur e-BAZNICĀ ir rakstīts, kaut kas slikts, nepatiess, apmelojošs, bērnišķīgs par LELB?

e-BAZNICA ir atvērta ikvienam, kurš vēlas diskustēt par krisitiešiem nozīmīgiem jautājumiem.

Ar cieņu,
Robertz Galvānz
www.ebaznica.lv
Pāvils
# Iesūtīts: 2007.05.14 17:27:33
Ilārs Plūme: "Pagājušajā nedēļā Jūsu draudzes locekle, kas strādā Ķekavas pagasta dzimtsarakstu nodaļā, pildot savus darba pienākumus, izprašņāja mūsus draudzes locekli par viņas reliģiskajiem uzskatiem un klāstīja tai, ka KLB neticot Trīsvienībai, KLB neesot nedz Svētā Gara, nedz kādas citas svētības utt.
Domāju, ka tas ir rupjš cilvēktiesību pārkāpums. Tā kā tas notiek atkārtoti, šodien iešu šo jautājumu pārrunāt ar Ķekavas domes priekšēdētāju. Bet, Pāvil, vai Jums nešķiet, ka tas ir smags pārkāpums arī no baznīcas puses? Manuprāt, tas izklausās pēc Dieva zaimošanas. No kurienes šai kundzei radušies šādi uzskati?


Tiktāl Jūsu citāts. Cik daudz gan tur ir tukšu un arī apvainojošu vārdu! Bet nebaidieties, es par Jums nekur neiešu sūdzēties. Es sastapos ar Jūsu minēto kundzi un noskaidroju, ka viņa nav un nekad nav bijusi mūsu draudzes locekle. Viņas zināšanas par ticības jautājumiem ir niecīgas. Par Svētā Gara klātnību kādā draudzē viņa spriež pēc liecības, ko attiecīgā draudze nes sabiedrībā. Pēc visa tā, kā notika Jūsu draudzes izveidošanās, viņai radies iespaids, ka Jūsu draudzei kas būtisks pietrūkst, bet tieši kas, to viņa kā ticības lietās nemācīts cilvēks tajā nelaimīgajā sarunā nav mācējusi precīzi pateikt. Kad viņai paskaidroju, ka mūsu ticibas pamati ir pilnīgi vienādi, viņa bija pārsteigta...

Vai labāk nebūtu bijis, ja Jūs šajā gadījumā būtu klusējis un pazemībā pieņēmis to, kā Jūsu draudzi Ķekavā vērtē neitrāli, ticības lietās neiesaistīti cilvēki? Kā noprotu, šis jaunākais atgadījums nebūt nevairos Ķekavas pagastā pārliecību, ka Jūsu draudzē patiesi mīt Dieva mīlestības gars, bet, lūdzu, nevainojiet tajā mani, nevainojiet Doles-Ķekavas draudzi un nevainojiet arī LELB...

Cik labi gan būtu, ja jūs (KLB ļaudis) savus kompleksus izdzīvotu paši savā mājas lapā un nāktu pie mums tad, kad patiesi esat gatavi uz dialogu, uz kopīgā meklējumiem un sadraudzību.
kaut..
# Labojis kaut..: 2007.05.14 17:27:55
O nevajag Robert!
" e-BAZNICA ir atvērta ikvienam, kurš vēlas diskustēt par krisitiešiem nozīmīgiem jautājumiem."

Tev ausis kustās!!!Ritīgi kā zilonim!

Turpinājums sekos! (gaidiet un smaidiet)
Mr. Incognito
# Labojis Mr. Incognito: 2007.05.14 18:00:54
Pāvil , jūs rakstāt: "Cik labi gan būtu, ja jūs (KLB ļaudis) savus kompleksus izdzīvotu paši savā mājas lapā un nāktu pie mums tad, kad patiesi esat gatavi uz dialogu, uz kopīgā meklējumiem un sadraudzību."

Atteikums arī ir atbilde. Lai vai kā, bet iniciatīva par dialogu paliek spēkā. Esmu pārliecināts, ka tieši šajā virtuālajā vidē neko nevajaga ne izdzīvot, ne meklēt, bet gan mēģināt tikties un sarunāties reālās situācijās. Tēmai nav jābūt uzreiz par teoloģiju, bet tāpat - gluži cilvēciski: par sadarbības un savstarpējā atbalsta formām. Pārdomāt par to, ko pozitīvu darīt, lai izbeigtu līdzšinējo naida kultivēšanu (tā nu gan par nožēlu ir bijusi fakts) un savstarpējo greizsirdību, plus sūtīšanu pie visāda profila psihiatriem, sāls kaisīšanu etc.

Mums tāda laba saruna, Pāvil, bija pirms kādiem pāris gadiem, ja nemaldos. Man saruna ar Jums deva pozitīvus impulsus, kaut arī praktiski tās rezultāts gala iznākumā diemžēl bija negatīvs. Atceros arī Jūsu piekrišanu un apņemšanos virzīt šo mūsu starpbaznīcu dialogu konstruktīvā gultnē. Lai izdodās!

Teikšu godīgi, neesmu portālu diskusiju fans. Interneta loma, iespējams, bija novadīt dažu zibeni no abām pusēm. Varbūt tā ir arī labāk, jo šī destruktīvā enerģija taču bija jāizlādē - anonīmi un neanonīmi, jo daudz kas bija nepateikts. Varbūt pēc tā jutīsimies mierīgāk?

Cerībā, ka sekos pozitīvs dialoga etaps - Kristū,

Aigars Dāboliņš
Ilārs Plūme
# Iesūtīts: 2007.05.14 18:01:07
Gvido un Robert,

Angļu filosofs Frānsis Bēkons ir izstrādājis savu filosofisku teoriju par elkiem jeb aizspriedumiem. Pēc viņa domām pastāv četri šādi elki, kas apsēduši cilvēku prātus: cilts elki, alas elki, tirgus elki un teātra elki. Ieteiktu Jums izlasīt to, ko viņš saka, lai jūs saprastu savu vainu. Lai aiztaupītu jums pūles, nedaudz paskaidrošu.

Piemēram, visi tirgus laukumā zina, ka visi tie, kas kritizē Padomju savienību ir šizofrēņiķi. Tātad, ja kāds izdzird šāda veida kritiku, tad viņam ir skaidrs, ka darīšana ir ar psihiski slimu cilvēku. Vai, piemēram, ja viņš dzird, ka kādu nosauc par spekulantu, tad ir tūdaļ ir skaidrs, ka tas ir ļoti slikts cilvēks.

Tad ir vēl teātra elki, jeb paļāvība uz autoritātēm. Ja marksistiskie vēsturnieki saka, ka Jēzus nekad nav dzīvojis, tad tas tā arī tiek a priori pieņemts un neviens negrasās to pārbaudīt. Vai arī zinātniskais ateisms māca, ka ticība Dievam ir tumsonība un neviens to negrasās astrīdēt, jo nevar taču strīdēties ar zināti.

Īsi sakot, ar jums, draugi, ir cauri un cerību jums nav. Kāpēc? Tāpēc, ka jums nav sarkanu ragu, trūkst proletāriskas gaitas un arī smaids nav sociālistisks. Tādēļ viss, ko jūs teiksiet vai darīsiet neglābjami vērsīsies pret jums.
kaut..
# Labojis kaut..: 2007.05.14 18:08:24
šeit bija rakstīts un būtu domāts rakstīt par e-puišu Nekaunīgām izdarībām pret LELB ar konkrētu vietu norādi.
[autora dzēsts]
p.s. mekējiet citā www vai citā i- lapā
Ilārs Plūme
# Iesūtīts: 2007.05.14 18:58:37
Pāvil-

Kundze, kura strādā dzimtsarkstu birojā man paskaidroja, ka viņa baznīcai nepiedrot, tiešām par ticības lietām maz ko zinot un sarunā īpaši piedalījusies neesot, bet runātāja bijusi viņas kolēģe, kas esot saistīta ar baznīcu un lietas zinot smalkāk. Tā arī izteikusi savas domas par Trīsvienību, Svēto Garu utt.

Kā Jūs pats varat vērot no šī gadījuma, tad cilvēki, kas nav saistīti ar baznīcu šādus apvainojumus neizsaka. Viņi tos arī neizsecina deduktīvi, bet vai nu dzird kādā baznīcā vai arī saklausa no baznīcas locekļiem.

Jūs, Pāvil, rakstāt: "Vai labāk nebūtu bijis, ja Jūs šajā gadījumā būtu klusējis un pazemībā pieņēmis to, kā Jūsu draudzi Ķekavā vērtē neitrāli, ticības lietās neiesaistīti cilvēki?"

To, kā mūsu draudzi vērtē neitrāli, ticības lietās neiesaistīti cilvēki, Pāvil, es zinu labi. Viņi mums ne vienreiz vien ir arī snieguši palīdzīgu roku. Piemēram, izīrējuši telpas dievkalpojumiem, kuras pēc tam bija spiesti atteikt, jo uz viņiem tika izdarīts ļoti liels spiediens. Miniet no kurienes? Beigu beigās pagasta priekšēdētājs mums sarunāja telpas garāžā, apsolot, ka no turienes mūs neviens neizdzīs. Par to šim patiesi neitrālajam cilvēkam esam ļoti pateicīgi.

Bet es bieži esmu sastapis arī aklu naidu, kas radies iesākumā Māra Santa, un, iespējams arī citu cilvēku naida kurināšanas rezultātā. Esmu arī ļoti ilgi un pazemīgi klusējis, bet ja tiek apdraudēti mani draudzes locekļi, tad mans pienākums, gribot negribot, ir runāt.

Par to arī, Pāvil, visa runa. Mans lūgums šīs diskusijas sākumā bija, lai no jūsu draudzes puses par mūsu draudzi netiktu fabricēta un izplatīta nepatiesa informācija. Ticiet man, tādas nav trūcis un arī Jūs pats to esat dzirdējis pie tējas galda. No šādām sarunām tad arī tai "nemācītajai kundzei", kā Jūs viņu saucat, acīmredzot, radās priekšstats, ka mums kaut kā trūkstot...

Lai nu paliek mani daudzie tukšie vārdi, kompleksi un citi trūkumi, varbūt arī naivums, bet es patiešām biju cerējis uz "dialogu, uz kopīgā meklējumiem un sadraudzību", bet Jūs to esat noraidījis.

Arī tagad, Jūs necenšaties saprast, Dostojevska vārdiem runājot, "pazemotos un apvainotos", bet vīzdegunīgi nodēvējat to visu par kompleksiem. Jūs taču droši vien esat studējis psiholoģiju un zinat, ka kompleksi rodas no reālām traumām! Kā Jūs domājat, kas vainīgs pie šīm traumām? Vai bērns pusaudža gados ir vēlreiz jāsit un jāatstumj, par to, ka no bērnībā saņemtiem sitieniem, tam radušies kompleksi? Tas, Pāvil, nav tikai mīlestības trūkums, kas piemīt mums visiem, bet tā ir vienkārši nežēlīga un cietsirdīga rīcība.

Jā, Pāvil, Jūs varbūt smiesieties, bet pašreiz rakstot es raudu un tomēr es pabeigšu - mana draudze un es mēs lepojamies ar saviem komkleksiem, jo tie ir tie paši kompleksi, no kuriem cieta katakombu baznīca un pagrīdes baznīca Padomju Savienībā. Tie ir tie paši kopleksi, kurus vienmēr Kains radīs Ābelam un Ēsavs Jēkabam. Beigu beigās tas ir tas pats kauns, kas redzams Tā sejā, kurš cieš nolādēts ārpus svētās pilsētas pie Golgātas krusta. Tas ir mūsu Pestītāja un Evaņģēlija kauns un tas ir un paliks mans lepnums, dzīvojot un mirstot. Palieciet sveiks!
Balss
# Iesūtīts: 2007.05.14 19:02:00
Ilārs Plūme
Kā Jums liekas - tad, kad Jūs izteicāt Pāvilam nepamatotas apsūdzības par nezināmas kundzes nedokumentētiem izteikumiem (kurai, kā izrādās, nav nekāda sakara ar Pāvila aprūpēto LELB draudzi), tad viņš - nemaz neuzsākot izmeklēšanu - miermīlīgi un pazemīgi par to atvainojās. Vai Jums neliekas, ka te nu būtu Jūsu reize pavisam skaidri izrādīt savu kristīgo pazemību: atzīt savu kļūdu, savas nepamatotās, bargās apsūdzības pret Doles-Ķekavas draudzi un publiski atvainoties?
lielais brālis
# Labojis lielais brālis: 2007.05.14 19:08:25
Kā būtu, ka LELB sinode "publiski atvainotos un atzītu savu kļūdu un nepamatotās, bargās apsūdzības" pret KLB un sāktu oficiālu teoloģisku dialogu ar KLB. Bet...Drīzāk pūcei aste ziedēs, nekā LELB līderi uz kaut ko tādu parakstīsies
kaut..
# Labojis kaut..: 2007.05.14 20:03:51
Es te visu laiku domāju kā būtu ja tiku veikts tāds pētījums:
Ko LELB laji saka par KLB ?
un
Ko KLB laji saka par LELB ?

Godīgi sakot, kā zinat esmu nesen pabijusi abās pusēs. Un varu teikt situācija abās pusēs ir bēdīga. Īss kopsavilkums:

LELB par KLB -> ir sekta, maza, nepareiza baznīca un nav Sv. Gara augļu redzamā veidā u.c. (no personīgām sarunām arī lajiem)

KLB par LELB -> ir herētiksa, ne vienota mācības ziņā, liekuļi, ass, emocionāls nosodījums LELB u.c. (no personīgām sarunām ar lajiem)

a pasakiet, kura baznīca labāka, ņemot pēc laju teiktā????

Te jau var visu laiku pērties, runāt un diskutēt - neredzu jēgu, bet kas no tā mainās lajos draudzēs?
kapteinis
# Iesūtīts: 2007.05.14 20:15:36
Varbūt LELB un KLB varētu vienoties, izmantojot starpnieku? Varētu stāties sarunās ar katoļu baznīcu, un kad abi būs ar to apvienojušies, tad būs vienotība arī savā starpā. Man liekas, tā ietu ātrāk un vieglāk nekā mēģināt pa taisno.
Ilārs Plūme
# Iesūtīts: 2007.05.14 20:21:37
Balss,

Jau novēlēju Jums jauku vasaru, bet tā kā Jūs vēlaties, lai vēl ko Jums saku, tad gribu Jums uzdot divus jautājumus:

1) Lūdzu norādiet, kuras ir manas "nepamatotās, bargās apsūdzības pret Doles-Ķekavas draudzi", par kurām man vajadzētu publiski atvainoties?

2) Vai Jūs uzskatāt, ka KLB ir Svētā Gara svētīta Kristīga Baznīca ar visu, kas piederas Baznīcai?

Jau iepriekš pateicos Jums, Ilārs Plūme
klusētājs [87.110.136.218]
# Iesūtīts: 2007.05.14 21:04:48
ja jau reiz šai forumā esiet sastopams cien. Ilār Plūme - kā Jūs paskaidrotu, man, neitrālam lajam "Latvijas Luterānī" ,2007. gada marta nr. grāmatu apskatā Jūsu pausto analīzi(?) par vienu no mūsdienu latviešu teologu rakstu 1.sējumā ietvertajiem rakstiem? tā kā esmu iepazinies ar pieminētās grāmatas saturu, tad manī Jūsu paustās atziņas izraisīja sākotnēji izbrīnu, tad pārdomas par KLB sludināto teoloģiju
Balss
# Labojis Balss: 2007.05.14 21:07:13
Ilārs Plūme

Atbilde uz Jūsu 1.jautājumu:

IP: Pagājušajā nedēļā Jūsu draudzes locekle , kas strādā Ķekavas pagasta dzimtsarakstu nodaļā, pildot savus darba pienākumus, izprašņāja mūsu draudzes locekli par viņas reliģiskajiem uzskatiem...

Balss:Lūk, Jūsu pirmā kļūda, jo Jūs apgalvojāt, ka šī dzimtsarakstu biroja darbiniece esot LELB draudzes locekle.

IP:Domāju, ka tas ir rupjš cilvēktiesību pārkāpums. Tā kā tas notiek atkārtoti, šodien iešu šo jautājumu pārrunāt ar Ķekavas domes priekšsēdētāju.

Balss:Atkārtoti? Kopš tur kalpo Pāvils ? Un par to iešanu pie laicīgajām tiesām te kāds jau rakstīja... cik tas ir bībeliski vai nē.

IP: Bet, Pāvil, vai Jums nešķiet, ka tas ir smags pārkāpums arī no baznīcas puses? Manuprāt, tas izklausās pēc Dieva zaimošanas. No kurienes šai kundzei radušies šādi uzskati? Vai Jūs runājat ar saviem draudzes locekļiem par šādām lietām?[/ i]

Man no Jūsu draudzes locekļu puses ir nācies dzirdēt daudzus patiešām tumsonīgus izteikumus par mūsu draudzi.


Balss:Šis liekas skaidrs Jūsu mājiens, ka Pāvils šādas domas un rīcību veicina.

IP: Naida un neiecietības izpausmes pret mūsu draudzi Ķekavā nav nekāds jaunums un tās turpinās . Šodien saņēmu ziņu no Ķekavas municipālās policijas par kārtējo mēģinājumu apgānīt mūsu baznīcas ēku.

Ierodoties baznīcā, diezgan regulāri nākas tīrīt sasisto pudeļu lauskas no lieveņa vai sakopt izvandīto apkārtni. Tam visam ir savas saknes. Iespējams, tas sākas pie tējas galda, šausminoties par nekrietnajiem augsburgiešiem, tad turpinās mājās un beidzas pie mūsu dievnama durvīm.

Varbūt, ka sava vaina te ir arī sludināšanai un mācīšanai .

Balss: Jūs izsakāt apgalvojumam līdzīgu pieļāvumu, ka visādi uzbrukumi (reāli vai imagināri) ir draudzes un mācītāja iedvesmoti.

IP: Mans lūgums šīs diskusijas sākumā bija, lai no jūsu draudzes puses par mūsu draudzi netiktu fabricēta un izplatīta nepatiesa informācija . Ticiet man, tādas nav trūcis un arī Jūs pats to esat dzirdējis pie tējas galda.

Balss: Jūs sagrozāt Pāvila rakstīto, nosaucot viņa dzirdētos aculiecinieku atstāstījumus par safabricētu nepatiesu informāciju.
Ilārs Plūme
# Labojis Ilārs Plūme: 2007.05.14 21:23:12
Balss,

Es Jums lūdzu atbildēt uz diviem jautājumiem. Es pieņemu, ka 2. jautājumu kaut kādu iemelsu dēļ neesat ievērojusi vai arī uzskatāt to par mazsvarīgu. Man tomēr Jūsu atbilde būtu svarīga. Ja Jūs būtu tik laipna un atbildētu arī uz otru jautājumu, tad situācija būtu skaidrāka un man būtu vieglāk atbildēt uz Jūsu pārmetumiem kopumā.

Pateicībā, Ilārs Plūme
Balss
# Labojis Balss: 2007.05.14 21:31:36
Ilārs Plūme
Nav manā kompetencē izteikties par to, kas ir vai nav KLB, jo
1) neesmu teologs,
2)pazīstu to tikai no virtuālās telpas.

Man no sirds Jūs un daža laba Jūsu ticības brāļa ir žēl (lai cik varbūt nepatīkami ir to dzirdēt vīrietim, mācītājam). Vai nav tā, ka kompleksi, kuru sekas bija Jūsu nošķelšanās, tomēr nav daudz senāki? Jebkurš, kas personīgi pazīst Pāvilu, kā pilnīgi pretēju īstenībai noraidīs Jūsu pēdējo apsūdzību Pāvilam : Tas, Pāvil, nav tikai mīlestības trūkums, kas piemīt mums visiem, bet tā ir vienkārši nežēlīga un cietsirdīga rīcība.
kaut..
# Labojis kaut..: 2007.05.14 22:16:22
WOW...
Balss te jau atlājas "LELB tautas balsis"
Es tik domāju pēc kādiem kritērijiem KLB tiek vērtēta un svērta? Pēc kādas atpazīšanas dāvanas?
Balss!
Jums iesākumam studijām Kas ir Baznica?: http://www.lelb.lv/lv/?ct=kas_esam
Noasveidīgais
# Labojis Noasveidīgais: 2007.05.14 23:09:00
Uh, kas par KLB-istu uzlidojumu!
Gandrīz katrs uzskata par pienākumu pielikt roku pie LELB pamācīšanas teoloģijā un pazemībā! Ja vien to neteiktu cilvēki, kuru teoloģija ir margināli šaura un kuru atrašanās ārpus LELB ir saistīta tieši ar pazemības trūkumu! Ko mēs darītu bez tik pazemīgiem un sirsnības pilniem skolotājiem?

KLB ir sekta, mums tas jāsaka pavisam skaidri, lai kā arī mūsu draugiem tas nepatiktu. Katrā ziņā es neuzskatu, ka kādam būtu no viņiem jābaidās tik ļoti, lai nesauktu lietas īstajā vārdā. Un KLB pārstāvjiem nebūtu jāapvainojas, ja reiz paši izvēlējušies šai grupai piederēt.

To, ka KLB pieder kategorijai "sekta", apliecina dažas pēdējās diskusijas un komentāri no KLB pārstāvju puses.

Uzbrauciens? Nē. Jūs vienkārši tehniski precīzi atbilstat šim vārdam un visām galvenajām pazīmēm:
1) sekta ir neliela ļaužu grupa, kura akli tic savam vadonim (šajā gadījumā – ideoloģiskajiem līderiem, kuri cenšas pierādīt, ka vienīgie plašajā pasaulē saprot luterisko teoloģiju);
2) sekta ir balstīta negatīvu emociju kultivēšanā pret tiem, kas tai nepieder;
3) sekta ir nekritiska pret savu vadītāju un biedru rīcību;
4) sekta ir neprecīza savā teoloģijā, paņemot no visas pilnības tikai daļu;
5) sekta tic, ka vienīgi viņi ir pestīti (būs debesīs, mūžīgajā dzīvībā, nirvānā...);
6) sekta uztur mītus par to, ka tiek vajāta „patiesības dēļ”;
7) sekta nekad sevi neuzskata par sektu un baidās no šī vārda kā no mēra!

Ja Ilāram vai kādam citam gadījumā pietrūkst dabisku spēju to saprast, tad uzsveru: es šo lietu neesmu nekad sacījis no kanceles vai kādam mācījis, vēl jo vairāk tai nabaga sievietei, kas nokļuvusi mūsu uzmanības degpunktā. Kancele ir domāta bauslības un evaņģēlija sludināšanai, nevis sektantisku grupiņu problēmu un ideoloģiju iztirzāšanai.

Tas ir mans personiskais viedoklis, kuru šeit izsaku pirmo reizi tik skaidri, jo tikai tagad tas kļuvis tik skaidrs. Man žēl, ja kādu sāpinu. Labāk tā, nekā izlikties labiņam un turpināt diskusiju neauglīgā gaisotnē - it kā te būtu divas līdzvērtīgas puses. Ar sektantisku domāšanu cīnās pavisam citiem līdzekļiem: informācija, informācija un informācija. Neatlaidīga maldu atmaskošana un sarkasms, kas palīdz graut sektas līdera neievainojamības mītu.

Lai Dievs ir žēlīgs mūsu shizmatiķiem!
Un - mēs turpinām jūs mīlēt - arī kā sektā nomaldījušos!
galats [62.84.16.106]
# Iesūtīts: 2007.05.14 23:10:19
Par 2. jautājumu:
Bet zināmi ir miesas darbi: tie ir ... ienaids, strīdi, nenovīdība, dusmas, ķildas, šķelšanās...
Bet Gara auglis ir: mīlestība, prieks, miers, pacietība, laipnība, labprātība, uzticamība, lēnprātība, atturība. (Gal.5)
Kam acis redzeet, lai redz.

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 12 . 13 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 44 , pavisam kopa bijuši: 1920