atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību Kas ir Svētā Gara zaimošana?
Ingars
Iesūtīts: 2009.03.17 10:58:53
Mat. 12:32 Un, kas ko runā pret Cilvēka Dēlu, tam tas tiks piedots; bet, kas ko runā pret Svēto Garu, tam tas netiks piedots ne šinī, nedz nākošā mūžā.


Lūk. 12:10 Un katram, kas teiks ko pret Cilvēka Dēlu, tam to piedos. Bet tam, kas zaimos Svēto Garu, to nepiedos.

-----------------
Kristiešu tēma. Mod.
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . >>
AutorsZiņas teksts
Ingars
# Iesūtīts: 2009.03.17 10:59:44
Vai, ja cilvēks nezināšanas dēļ nicīgi izsakās par kādu Svētā Gara manifestāciju, arī ir Svētā Gara zaimošana?
Mulders
# Iesūtīts: 2009.03.17 11:44:26
Svētā Gara zaimošana ir pirmkārt apzināta. Tb cilvēks visai labi apzinās pret ko vēršas. Otrāmkārtām, tā ir Dieva piedošanas noraidīšana! Jo nevar piedot, ja pašu piedošanu noraida!

Tas ka kāds netic cilvēku sludinātiem Vārdiem, vai kā Raksti saka, pat iebilst ko pret Kristu, tas vēl nav fatāli zaimi.

Tāpēc mani izbrīnīja Lapšāna Kunga īpatnējā interpertācija... Ka Dieva Vārds saka, ka runāt pert Kristu vēl nav Sv. Gara Zaimi, taču runāt pret kādu pēc Lapšāna domām - pravieti - skaitās Sv. Gara zaimi! Tad ko kāds šāds Pravietis ir kas vairāk kā Cilvēka Dēls?

Uz to Lapšāna kungs atbildēja, ka esot kaut kāda atšķirība starp Kristu Debesīs un Kristu virs Zemes... Par šādu atšķirību man ir pirmā dzirdēšana, un tas vairāk izklausās pēc RKB lauciņa, kur kaut kādi frukti Zemes Virsū aizstāj pašu Kristu, kāmēr Kristus kaut kur gurķojas?
Mulders
# Iesūtīts: 2009.03.17 12:15:54
Mja? Tas tu man neko nepiedosi, ja es būšu sapīcis un tavu piedošanu par to, ka esmu tev ko pāri nodarījis.... hmmm... tjipa nepieņemšu, vai ignorēšu?

Redz, mana piedošana nesasniedz mērķi. Ja tu tai netici un to nepieņem, tad mūsu starpā joprpojām pastāv nesavietojama barjera... Tieši tas bij tas prikols, kāpēc Jūda bojā aizgāja... viņš neticēja Kristus piedošanai, nožēloja nodarīto, bet neticēja, ka Kristus viņam to piedod un tāpēc starp viņu un Dievu palika mūžīga plaisa. Kurpretīm Pēteris analoģiskā situācijā tomēr ticēja un saņēma Kristus piedošanu un to pieņēma... un tapa izglābts!
Mulders
# Iesūtīts: 2009.03.17 12:17:05
Dona, nu es sāku pamanīt, tā ir laba augsne reālām sektām, kur tiek izpludināta robeža starp Dievu un ticīgajiem!
-Jona-
# Iesūtīts: 2009.03.17 12:24:17
Ingars
Vai, ja cilvēks nezināšanas dēļ nicīgi izsakās par kādu Svētā Gara manifestāciju, arī ir Svētā Gara zaimošana?

Nē, par nezināšanu var vienmēr palūgt piedošanu Viņam. Bet ja kristietis zinādams (jo lasījis taču Bībeli), bet kaut kādu savtīgu apsvērumu dēļ tomēr sludina, ka šodien vispār nav iespējami Gara izpaudumi (atklāsmes, pravietojumi u.c.), tad gan ir tīra zaimošana.
Ka nespēj pieņemt kaut ko no šīm atklāsmēm un noticēt, tā jau cita lieta. Ticība priekšlaicīgi nav uzspiežama, laika jautājums.
Ingars
# Iesūtīts: 2009.03.17 12:32:04
Mulders
Jā, bet, ja ne pret Kristu, bet pret Garu, kas Viņā tiek vērsti zaimi?

-Jona-

Bet ja kristietis zinādams (jo lasījis taču Bībeli), bet kaut kādu savtīgu apsvērumu dēļ tomēr sludina, ka šodien vispār nav iespējami Gara izpaudumi (atklāsmes, pravietojumi u.c.), tad gan ir tīra zaimošana.

Es biju gan lasījis bībeli, taču neesmu īpaši pārleicināts par svētajiem smiekliem, par visiem mēlēs runāšanas gadījumiem, par visiem pravietojumiem, par krišanu gar zemi, par visiem dziedināšanu gadījumiem, ka tie ir no Svētā Gara. es biju lasījis bībeli, bet domāju un tā arī visiem teicu, ka nav mūsdienās to brīnumu, nedz atklāsmes, nedz pravietojumi, bet tagad manas domas mainījušās - sūtīt mani ftopkā? Eju piedzerties un pēc tam uz prieka māju, jo nav vairs jēgas dzīvot Dievam tīkamu dzīvi?
-Jona-
# Iesūtīts: 2009.03.17 12:41:35
Ingars
Nu, es piem. arī joprojām neesmu pārliecināta par visiem gadījumiem, kad krīt gar zemi utml., ka tie no Svētā Gara. Un tādam Ļedjajevam es neticu un neticēšu.
Es ne jau par to, galu galā piesargāties no viltniekiem nav nekas slikts.

Tu vai tad teici, ka mūsdienās vispār nav iespējami nekādi brīnumi? Nu nez, man tas izklausās drīzāk pēc tādas tipiski luteriskas mazticības, nevis zaimošanas.
Tas viss ir labojams vienas lūgšanas laikā.
Ingars
# Iesūtīts: 2009.03.17 12:44:21
-Jona-

Bet ja nu ieminēju - vai tik tas nav ļaunais gars, kas tur liek gar zemi krist un mēlēs runāt?
-Jona-
# Iesūtīts: 2009.03.17 12:54:51
Ingars
Bet ja nu ieminēju - vai tik tas nav ļaunais gars, kas tur liek gar zemi krist un mēlēs runāt?

Zini, jo tu vairāk tādā garā runā, jo vairāk man sāc patikt.
Bet es pavisam nopietni. Tu esi vnk godīgs , klauvējošs kristietis (ne - remdens!) un kā tāds - Kungam ļoti tīkams bērns.

Nesatraucamies lieki, ir lieli Svētie bijuši, kas savlaik kļūdījušies kudī nopietnāk par mums visiem kopā.

-Jona-
# Iesūtīts: 2009.03.17 12:58:11
par grēkošanu pret Svēto Garu:

"... Ja cilvēks uztraucas par to, VAI viņš nav izdarījis šo grēku, ja viņš to pārdzīvo, ja tas viņam ir svarīgi, tad skaidrs, ka viņš šo grēku NAV IZDARĪJIS. Cilvēks, kuru tas nodarbina, kam tas ir svarīgi, noteikti ir vēl tajā Dieva žēlastības apritē, kurā viņš šo līniju nav pārkāpis. ..."
/J.Rubenis/


Ingars
# Iesūtīts: 2009.03.17 13:02:16
-Jona-

Zini, jo tu vairāk tādā garā runā, jo vairāk man sāc patikt. vai apnikt

"... Ja cilvēks uztraucas par to, VAI viņš nav izdarījis šo grēku, ja viņš to pārdzīvo, ja tas viņam ir svarīgi, tad skaidrs, ka viņš šo grēku NAV IZDARĪJIS. Cilvēks, kuru tas nodarbina, kam tas ir svarīgi, noteikti ir vēl tajā Dieva žēlastības apritē, kurā viņš šo līniju nav pārkāpis. ..."
/J.Rubenis/


Lai dod, Dievs, ka tā arī ir
EzītisMiglā
# Iesūtīts: 2009.03.17 13:05:34
Sanāk apmēram tādi varanti:
A)
- "Tu esi pelnījis Šito un Šito, bet es tev piedodu"
- "Vainīgs, pieņemu piedošanu"
- "OK, Šito un Šito nesaņemsi"
B)
- "Tu esi pelnījis Šito un Šito, bet es tev piedodu"
- "A man vienalga, ko tu tur bubini"
- "Nekas, Šito un Šito tomēr nesaņemsi"
C)
- "Tu esi pelnījis Šito un Šito, bet es tev piedodu"
- "A man vienalga, ko tu tur bubini"
- "Aha, tad saņemsi gan Šito un Šito!"

C varētu būt jēga tikai audzināšanas nolūkā. Saņem Šito un Šito tik ilgi, kamēr sāc laboties.
Mulders
# Iesūtīts: 2009.03.17 13:18:47
Man domaat, ka variants b) ir vnk stulbs. Tad es buutu histeeriska baaba, nevis dievs.

Pareizi... Dievs arī rīkojas pēc scenārija a!

Taču tu neesi sapratis, ka ja tas cilvēks nekad vairs neveido pozitīvas attiecības, un arvien dziļāk un dziļāk iet savā negatīvismā... tad arī šī plaisa starp tevi un šo cilvēku paliek... Tu vari gaidīt mūžību, bet ja cilvēks mūžīgi tevi noraida, viņš arī mūžībā paliek šķirts no tavas draudzības!
Tu esi bezizejā... Ja pametīsi viņu vienu, viņš dusmosies, ka tu ļauns. Ja līdīsi virsū ar savu mīlestību, dabūsi štangā...
Tieši tā jau ir tā paradoxālā elles "burvība", ka cilvēks pats sevi sasien tādā GOrgija (vai kā to fruktu sauca) mezglā, ka vairs netiek ārā. Viņš pats ir sava ļaunuma induktors!
Ingars
# Iesūtīts: 2009.03.17 13:30:14
Mods-1
Paldies
Jānis Kalniņš
# Iesūtīts: 2009.03.17 22:31:50
Ja pareizi saprotu, tad te ir runa par grēku pret sv. Garu. Mēs varam runāt par to gan šā, gan tā, bet es izprotu šo grēku kā neticību. Pie tāda secinājuma aizved vienkārša loģika: Grēks mums tiek piedots ticībā uz Jēzu Kristu un tā ir Dieva žēlastības dāvana. Nav nekāda cita ceļa, kā tikt pie šīs dāvanas, kā vien sirsnīga, tīra un neviltota ticība Dieva apsolījumiem un turēšanās pie tiem. "Ikviens, kas tic, nenāk tiesā, bet no nāves ir iegājis dzīvībā, ikviens, kas netic, ir jau spriedumu dabūjis, jo nav ticējis Dieva vienpiedzimušā Dēla Vārdam". Ticība - tas ir Svētā Gara darbs mūsos, kā Luters raksta - es ticu, ka ar savu paša prātu un spēku nespēju uz Dievu ticēt, nedz uz Viņu paļauties...
Un tad vēl: ...šodien, kad jūs Viņa balsi dzirdiet, tad neapcietiniet savas sirdis... tāpat arī: ...tad nu neatliek vairs upuris par grēku, bet gan tiesas gaidīšana tam, kas žēlastības Garu nievājis...

No tā visa mēs redzam, ka ticība ir Dieva darbs mūsos, Gars mūs aicina uz ticību caur Vārdu, caur Baznīcu, caur citu cilvēku liecībām, caur ikdienas dzīvi, visādi. Bet tā ir katra cilvēka izvēle - sekot šim aicinājumam vai nē. Ja kāds nu izvēlas tam nesekot, tad tas ir tikpat kā iespļaut sveicienam pasniegtajā rokā.

Cilvēks var kaut kā savā nezināšanā zaimot Kristu vai Tēvu, bet pats Pestītājs taču teica: "Tēvs, piedod tiem, jo tie nezin, ko tie dara". Es pat sacītu, ka tā īsti zaimot Kristu, viņu nodot var tikai tas, kas Viņu pazīst, nu līdzīgi kā Jūda Iskariots. Bet šāda Kristus pazīšana nāk tik vien caur Svēto Garu un tādā gadījumā jau atkal tā iznāk Gara zaimošana.

Kaut kā tā.
rainars
# Iesūtīts: 2009.03.17 23:01:32
Jānis Kalniņš ....., bet gan tiesas gaidīšana tam, kas žēlastības Garu nievājis... Bet šāda Kristus pazīšana nāk tik vien caur Svēto Garu un tādā gadījumā jau atkal tā iznāk Gara zaimošana.

Man te tāds jautājums:Kāpec nepiemin un ja tiek piemineta tad ne visai labā kontekstā DIeva Gara dāvanu- mēlēs runāšanu.
Raksti nerunā skeptiski ja vispār var tā izteikties.
7 Bet ikvienam ir dota Gara izpausme, lai nestu svētību.
8 Citam Gars dod gudrības runu, citam atziņas runu, tas pats Gars.
9 Citam dota ticība tai pašā Garā; citam dāvanas dziedināt tai pašā vienā Garā;
10 citam spēki brīnumus darīt, citam pravietot, citam garu pazīšana, citam dažādas mēles un citam mēļu tulkošana.
11 Visu to padara viens un tas pats Gars, piešķirdams katram savu tiesu, kā gribēdams.
29 Vai tad visi ir apustuļi? Vai visi ir pravieši? Vai visi ir mācītāji? Vai visi ir brīnumu darītāji?
30 Vai visiem ir dāvanas dziedināt? Vai visi runā mēlēs? Vai visi tās var iztulkot?
31 Bet dzenieties pēc vislielākajām dāvanām, un es jums rādīšu vēl pārāku ceļu.( 1.Kor.)
Mulders
# Iesūtīts: 2009.03.18 00:25:29
rainars, ko nozīmē nepiemin... Piemin... Tāpat kā citas. A ja nelabā kontextā, tad līdzīgi kā 1 Kor 14 nodaļā, kur visa nodaļa tam veltīta, lai pamācītu pareizi šās dāvanas lietot, nevis kā Korintieši - buldurē bez tulka, tā Dieva Vārdus vējā runājot, ceļot tik paši savu ticību, bet draudzei nekādu labumu nedodot, tādējādi šo dāvanu lietojot nelietīgi, ne tā kā Dievs to paredzējis - jo Dievs visas dāvanas dod draudzes celšanai!
rainars
# Iesūtīts: 2009.03.18 20:37:55
Mulders tavas domas ir gadjies dzird ,paldies tev .14. nod vēstulē korintiešiem ar ir gadījies lasīt.Cik atceros tev pašam nebija personiskas pieredzes šajā lieta .Paldies par pūlēm .
Papucs
# Iesūtīts: 2009.03.18 20:41:17
Ingars
Domāju, ka Evaņģēlijā ir runa par harizmātiskajām kustībām, draudzēm un sektām.
Aivars Lapšāns
# Iesūtīts: 2009.03.18 23:03:44
MODS
Lūdzu brīdināt MULDERU par manu apmelošanu kārtējo reizi šajā forumā.
Man , kā Evaņģēlisiki luteriskās draudzes pārstāvim ir aizvainojoši, ka MUlders jau vairākas reizes ir mani nosaucis EVLUT. draudzes lapā par kungu. Apakšā esmu pārkopējis tekstu, kur Mulders veikli pārfrazējis manu domu, un veido man pazemojošu tekstu.

Tāpēc mani izbrīnīja Lapšāna Kunga īpatnējā interpertācija... Ka Dieva Vārds saka, ka runāt pert Kristu vēl nav Sv. Gara Zaimi, taču runāt pret kādu pēc Lapšāna domām - pravieti - skaitās Sv. Gara zaimi! Tad ko kāds šāds Pravietis ir kas vairāk kā Cilvēka Dēls?

Uz to Lapšāna kungs atbildēja, ka esot kaut kāda atšķirība starp Kristu Debesīs un Kristu virs Zemes... Par šādu atšķirību man ir pirmā dzirdēšana, un tas vairāk izklausās pēc RKB lauciņa, kur kaut kādi frukti Zemes Virsū aizstāj pašu Kristu, kāmēr Kristus kaut kur gurķojas?
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 140 , pavisam kopa bijuši: 4127