atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Zaļās ceturtdienas rīta dievkalpojums Domā
Saulespuķe
Iesūtīts: 2007.04.09 16:29:45
2007.g. bija šāda diskusija:
Zaļajā ceturtd. Domā ir vienīgā reize gadā, kad arhibīsk. visu draudžu vajadzībām iesvēta 3 veidu eļļas – katehūmenu, slimnieku un hrizmu, un ikviens mācītājs arhibīskapa, amata brāļu un ticīgo priekšā var atjaunot savu ordinācijas solījumu.
Šis dievk., protams, nav obligāts, tomēr jāvaicā:
* Mīļie mācītāji , kā tas nākas, ka no LELB > kā 100 mācītājiem bija tikai 22?
*Vai ir tik mazsvarīgi – atjaunot solījumu?
*Vai ir tik mazsvarīgi, pirms vakarā svinēsiet Sv.Vakarēdiena iedibināšanu jau savās draudzēs, būt kopā ar savu Ganu un amata brāļiem līdzīgi kā Kristus ar Saviem Apustuļiem dienā, kad Viņš uzticēja mācekļiem šo pilnvaru – izdalīt Sv.V.?
*Vai jūsu draudžu iesvētību dievk. vienmēr klāt ir arhib., ka jums nav nepieciešama sv.hrizma? Kā tad jūs redzamā veidā piepildāt vārdus “Svētā Gara zīmogs”? Kā jūs līdz savām draudzēm aiznesat arhib. svētību, kad viņš nav klātesošs, ja nelietojat viņa svētītas eļļas?
__________
Nu ir 2009.g. Kas mainījies?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
AutorsZiņas teksts
E. Rumbas citats [81.211.99.178]
# Iesūtīts: 2007.04.13 16:58:15
"Baznica pastaav cilveku del, nevis cilveki baznicas del. Cilveka dvesele ir vertigaka neka baznica. Baznicai tikai tad ir tiesibas eksistet, ja ta sekmee dveselu labklajibu. Bet ja baznica klust kaitiga dveselem, tad vina nav vajadziga. " Tadus skarbus vardus raksta Edgars Rumba.
(tas attiecas ari uz to kristibu solijumu un neesaashanos ar uguni, jo musu tautas lielaakaa ticiba ir manticiba un tadel taa izmantos katru iespeju redzama veida padarboties ap sevi) Rezultata tas nevis cel kopejo attieksme pret ticibu un baznicu, bet mazina un paarversh citaas izpausmees.
Gvido Ozoliņš
# Iesūtīts: 2007.04.13 17:19:39
Nezinu, ko Rumaba šeit saprot ar "baznīcu" jo nezinu kontekstu, no kāda citāts izrauts. Baznīca ir Kristus miesa - tātad paši ticīgie, bet ja god. teologs domā baznīcu, kā organizāciju (piem.LELB) tad tēze ir patiesa.

Draugs Andi, cīņa, ko cīnies ir ne vien grūta, bet bīstama un robežojas ar bezjēdzību.

Ar Dievpalīgu
ddauka [80.232.218.143]
# Iesūtīts: 2007.04.21 16:17:53
Brāli Gvido!
Kā tu domā, kas būtu noticis ar Israēla draudzi, ja Jesaja, Jeremija utt. būtu mierīgi aizceļojuši uz Eģipti un nabūtu palikuši Israēla vidū, kur tos nicināja? Pareizi! Dievs dotu savai tautai citus praviešus mucēju vietā.
Atceros, ka Jeremija gribēja no cīņas izstāties 20 . nod.. Kas no tā iznāca, tu labi zini. Tā ka šiī cīņa nav musu, bet Dieva un ja Viņš ar mums, kas būs pret mums.
Bet par to spēlēšanos ar eļlām, tērpiem, gājieniem, gavēņeim un iestudēto pļāpāšanu mācītāju konferencē man līdz ar ap. Pāvilu jāsaka kol.2:23 ) Tam gan ir gudrības slava tur, kur ir pašizdomāta dievkalpošana, pašpazemošanās un miesas mērdēšana; bet patiesībā tām nav nekādas vērtības, jo tās dod apmierinājumu vienīgi miesai.
Ēvalds Bērziņš
# Iesūtīts: 2007.04.22 00:10:55
ddauka
Ko tu domā ar iestudēto pļāpāšanu mācītāju konferencē?
ddauka [80.232.218.143]
# Iesūtīts: 2007.04.22 00:44:18
Cienījamo mācītāj, vai tad mūsu baznīcas māc. konf. norisinās stihiski, tās netiek iepriekš sagatavotas? Vai garīgu jautājumu apspriešana vadoties pēc tā, kā tas darbojas prāksē, nevis ko saka par to Raksti un LTA nav tukša pļāpāšana?
Ēvalds Bērziņš
# Iesūtīts: 2007.04.22 00:51:05
ddauka
Tiek sagatavotas.
Kuru garīgu jautājumu apspriešana notika vadoties tikai pēc tā, kā tas darbojas praksē?
ddauka [80.232.218.143]
# Iesūtīts: 2007.04.22 01:15:47
Lūdzu esat korekts un neliekat manā raxtītajā savus vārdus! Es nesaku tikai. Bet ja konkrēti, tas nu ir pilnīgi nepieņemami kā mūsu baznīcas vadošākie teologi argumentēja 10tā ieviešanu draudžu dzīvē. Varu tikai līdz ar māc. Biti nopūsties un teikt:"pret tādu argumentāciju man nav argumentu" Es ceru, man nevajadzēs turpināt Jums izklāstīt mums skaidri zināmas lietas. Visu cieņu.
Ēvalds Bērziņš
# Iesūtīts: 2007.04.22 01:48:17
ddauka
Tad labi, bet esat arī, lūdzu, konsekvents un neapgalvojat, ka jautājumi tika apspriesti, vadoties no prakses, nevis pēc Rakstiem, jo konference nesastāvēja no debatēm vien.
Par kādu argumentāciju iet runa? Es neticu, ka godājamais māc. Bite debates varētu uzskatīt par argumentiem.
ddauka [80.232.218.143]
# Iesūtīts: 2007.04.22 02:01:21
Tur nu es nevaru Jums palīdzēt, ja neticat, ka debatēs neargumentē. Šīs pašas neticības dēļ Jus nespējat ieraudzīt tajā arī tukšu papļapāšanu.
Ēvalds Bērziņš
# Iesūtīts: 2007.04.22 02:28:28
ddauka
Nenoliegšu, ka debates bija diezgan jūsmīgas un tajās bija visai maz (neatceros nevienu) atsauču uz nolasīto referātu par 10.tiesu Rakstos.
Vēl tikai gribu jautāt, kas ir tās mums skaidri zināmās lietas, kuras jūs cerat, ka nevajadzēs izklāstīt? Šis runas veids vien jau nes sevī intrigu, kuras dēļ mēs (ja godīgi) nevaram teikt, ka runājam par visiem zināmām lietām.
VB_dassy [84.237.197.233]
# Iesūtīts: 2007.04.23 10:30:14
... prieksskam ssitadi visaadi soliijumi??? katraa greeksuudzee tiek atjaunota kristiiba.... veco Aadamu nogalinot katru dienu... ĀRĒJA SVĒTDARBĪBA BEIŽI VIEN NEDOD IEKŠĒJU SVĒTUMU!!! iznnemot ja aareejais naak no Dieva... un cilveeks to satver ar ticiibas rokaam un patur un tad dod taalaak... viss paareejais ir no llauna.... vai passizdomaata kalopssana!!!!
Ēvalds Bērziņš
# Iesūtīts: 2007.04.23 10:54:05
VB_dassy [84.237.197.233]
Ārēja darbība noformulē un māca iekšējo svētumu, citādi nav ko satvert kā vienīgi skaistas idejas, kurām grūti atrast pielietojumu.
JautāJums [128.197.11.30]
# Iesūtīts: 2007.04.23 12:40:08
Ēvalds Bērziņš
Ārēja darbība noformulē un māca iekšējo svētumu

kas tas ir: iekšējo svētums?
Ēvalds Bērziņš
# Iesūtīts: 2007.04.23 15:28:30
JautāJums [128.197.11.30]
Sauksim to par dievbijību.
Ēvalds Bērziņš
# Iesūtīts: 2007.04.23 15:40:04
VB_dassy [84.237.197.233] 2007.04.23 13:25:47
Es neteicu, ka ceremonija kaut ko garantē.
Varbūt paskaidro, kā gan Dievs dod ticību bez ārējas darbības, citādi atkal kaut kā neveikli iznāk...
VB_dassy [84.237.197.233]
# Iesūtīts: 2007.04.23 16:58:18
vai tad ticiiba ir aareeja???
ja kaads ko dara aareeji... tad taa ir teelossana.. un dazzkaart cilveeki to dara lai neatsskirtos no citiem vai izskatiios labaaki....!!!! vai arii dara taapeec ka kaads liek!!!
VB_dassy [84.237.197.233]
# Iesūtīts: 2007.04.23 17:00:28
es sauktu ieksseejo sveetumu par sirds ticiibu !!!!
Grēciniece
# Iesūtīts: 2007.04.23 17:11:51
VB_dassy [84.237.197.233] vai tad ticiiba ir aareeja???
ja kaads ko dara aareeji... tad taa ir teelossana.. un dazzkaart cilveeki to dara lai neatsskirtos no citiem vai izskatiios labaaki....!!!! vai arii dara taapeec ka kaads liek!!!


Nu tad ap.Jēkabs ir viens no pirmajiem "liekuļiem". "Bet vai tu gribi zināt, tukšais cilvēk, ka ticība bez darbiem ir nedzīva?" Jk.2:20
Es gan labprāt pievienotos šādam "liekuļu" pulciņam
Grēciniece
# Iesūtīts: 2007.04.23 17:21:04
Kamēr dzīvojam miesā, tikmēr Dievs uz mums strādā caur ļoti daudz dažādām miesīgām lietām, to skaitā arī Baznīcai ir daudz dažādu ārēju daļu, kuras var svētīgi lietot, ne tikai Sv.V.
ddauka [80.232.218.143]
# Iesūtīts: 2007.04.23 17:35:42
Labāk lietas uzreiz saukt īstajos vārdos - caur ārēji dzirdamo (redzamo) Dieva Vārdu mūsu sirdīs nāk neredzamā ticība, kura grib izpausties labos darbos. Pietam, tā, nevis cilvēku spiež tos darīt kā bauslība, bet gan PATI tos veic. Tā tad arī ir evaņģēliski luteriska mācība, ko esam aicināti sargāt no sagrozīšanas!
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 14 , pavisam kopa bijuši: 1220